Ωστόσο, το RN24 δεν είναι ένα οποιοδήποτε πρωτότυπο, αλλά ένα γνήσιο μηχανολογικό επίτευγμα. Διαθέτει το σύστημα WRC Powertrain Drive Control Logic, το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να παραμετροποιούν την ισχύ, την επιτάχυνση, την αναγεννητική πέδηση και την ισορροπία ισχύος μέσω διακοπτών στο τιμόνι, παρόμοια με εκείνα που έχει το i20N Rally1. Επιπλέον, έχει επιλογή προγράμματος οδήγησης «Rally Mode» που χρησιμοποιεί σύστημα κατανομής ροπής, παρόμοιο με εκείνο του i20N Rally1, ενώ υπάρχει ακόμα και e-Handbrake, που μπλοκάρει τους πίσω τροχούς μέσω της αναγεννητικής πέδησης για επικές πλαγιολισθήσεις. Ο εξοπλισμός συμπληρώνεται από το γνώριμο N Active Sound+, το οποίο όμως έρχεται σε νέα έκδοση και περιλαμβάνει δύο ηχεία στο πλάι, ενώ υπάρχουν άλλα δύο στα πίσω φτερά, ενισχύοντας περαιτέρω την ακουστική εμπειρία.
Ως προς το εξωτερικό, τα λόγια περισσεύουν, με τις εικόνες να ισούνται με χιλιάδες λέξεις. Το αμάξωμα είναι σχεδόν άφαντο, με το σύνολο να θυμίζει ένα μεγάλο roll cage. Η πίσω αεροτομή προέρχεται από το αγωνιστικό Hyundai TCR.
Παρά όλες τις προσπάθειες της Hyundai να ελαχιστοποιήσει το βάρος, το πρωτότυπο RN24 ζυγίζει 1.880 κιλά, δηλαδή είναι περίπου 350 κιλά ελαφρύτερο από το Ioniq 5 N.
Εάν το RN24 αποτελεί μία εικόνα στο μέλλον των N μοντέλων της Hyundai, τότε η σπορ αυτοκίνηση βρίσκεται σε ασφαλή χέρια, ακόμα και αν μιλάμε για ηλεκτρικά. Το RN24 προορίζεται να πηγαίνει στο πλάι, αλλά είναι επίσης σωστά γρήγορο σε ευθεία γραμμή, χρειάζεται λιγότερο από 3,4 δευτερόλεπτα για να πετύχει 100 χλμ./ώρα από στάση με την τελική να αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!