Η μυθική Ferrari F40, το απόλυτο supercar της δεκαετίας του 1980, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το κόκκινο χρώμα. Με εξαίρεση αυτή την εκθαμβωτική «Minty Forty».
Ο Enzo Ferrari βρισκόταν ακόμα στη ζωή, όταν είδε το φως του ήλιου αυτό το μυθικό «κύκνειο άσμα» του. Η F40 ήταν το απαύγασμα της αγωνιστικής τεχνολογίας της εποχής, το αυτοκίνητο με το οποίο η εταιρεία του Maranello γιόρταζε τα 40 χρόνια της – και σήμερα καθένα από τα 1.235 αντίτυπά της είναι περιζήτητο, έναντι ολόκληρων περιουσιών.
Όλα τα αντίτυπα της F40 πέρασαν τις πύλες του εργοστασίου του Maranello βαμμένα στο παραδοσιακό κόκκινο χρώμα Rosso Corsa. Παρόλα αυτά, τις επόμενες δεκαετίες, αρκετοί ιδιοκτήτες αποφάσισαν να διαφοροποιήσουν την F40 τους από τις άλλες, επιλέγοντας διαφορετικά, πιο ιδιαίτερα χρώματα. Ένα από αυτά είναι και το συγκεκριμένο: το «Minty Forty».
Πρόκειται για την F40 με αριθμό σασί 88538, που βγήκε από το Maranello στις 27 Φεβρουαρίου 1991. Τότε είχε το κόκκινο Rosso Corsa και επίσης κόκκινο εσωτερικό. Λίγο πριν το τέλος της δεκαετίας του 1990 υπέστη σημαντικές ζημιές εξαιτίας ατυχήματος που είχε ο τότε ιδιοκτήτης του, και χρειάστηκε εκτενείς επισκευές.
Μετά από δέκα χρόνια επισκευών, έλαβε τελικά την πιστοποίηση Ferrari Classiche – η οποία επιβεβαιώνει ότι διατήρησε τους αριθμούς του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων, καθώς και ότι οι επισκευές πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με τις πλήρεις αρχικές προδιαγραφές και τα πρότυπα που θέτει η ιταλική εταιρεία.
Ο σημερινός ιδιοκτήτης της F40 «Minty Forty» το αγόρασε σε δημοπρασία το 2021, και σκέφτηκε να ανανεώσει το κόκκινο χρώμα της. Όμως, τότε του ήρθε η ιδέα να της προσδώσει μια ξεχωριστή ταυτότητα, και κατέληξε στην επιλογή του πράσινου χρώματος Verde Pallido. Δεν ήταν μια τυχαία επιλογή.
Το χρώμα αυτό είχε η μυθική Ferrari 250 GTO με την οποία ο εκλιπών Stirling Moss αγωνίστηκε στον αγώνα αντοχής των 24 Ωρών του Le Mans το 1962. Έτσι, προχώρησε αυτή την τρελή του ιδέα, και τότε προέκυψε αυτή η σπάνια Ferrari, που πήρε τότε το παρατσούκλι «Minty Forty».
Παράλληλα, με τη βαφή του αμαξώματος, ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου αποφάσισε να αλλάξει και τα χρώματα του εσωτερικού, επιλέγοντας μπλε επενδύσεις για τα μπάκετ καθίσματα. Έτσι, καμία άλλη Ferrari F40 στον κόσμο δεν μοιάζει με αυτή.
Καθώς το οδόμετρό της γράφει 31.000 χιλιόμετρα, από το 1991 μέχρι σήμερα, τώρα ο ιδιοκτήτης αυτής της F40 αποφάσισε να τη θέσει προς πώληση μέσω του οίκου δημοπρασιών RM Sotheby’s. Η δημοπρασία θα γίνει αυτόν τον Αύγουστο, στο Monterey της Καλιφόρνιας, και η τιμή εκκίνησης αναμένεται να ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο ευρώ.
Ωστόσο, πολλές από τις κόκκινες F40 που υφίστανται σε τόσο καλή κατάσταση είναι ακριβότερες, ξεκινώντας από το 1,5 εκατ. ευρώ στις ανά τον κόσμο δημοπρασίες.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!