Η Opel διατηρεί στενούς δεσμούς με το εργοστάσιο του Eisenach εδώ και πάνω από τρεις δεκαετίες καθώς ήταν μία από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιήθηκαν στην περιοχή το 1990, τη χρονιά της επανένωσης της Γερμανίας. Στις 10 Νοεμβρίου 1999 το εκατομμυριοστό όχημα Opel βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Θουριγγίας και ήταν ένα μαύρο Corsa B, έκδοσης “Edition 100”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το εργοστάσιο αναπτύσσεται συνεχώς στο πέρασμα των δεκαετιών και πρόσφατα βρέθηκε πάλι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Τον Απρίλιο, το νέο Opel Grandland γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Eisenach.
Τα πρώτα Opel κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Eisenach το 1990
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Μετά την πτώση του Τείχους του Βερολίνου, οι τότε υπεύθυνοι της Opel αναγνώρισαν γρήγορα τις δυνατότητες που προσέφερε η τοποθεσία του Eisenach για την αυτοκινητοβιομηχανία. Τον Μάρτιο του 1990, η Opel και η Automobilwerk Eisenach ίδρυσαν την Opel-AWE-Planungs-GmbH, προωθώντας έτσι την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής της Θουριγγίας. Μόλις δύο ημέρες μετά την επίσημη επανένωση της Γερμανίας, στις 5 Οκτωβρίου 1990, το πρώτο Opel Vectra βγήκε από τη γραμμή παραγωγής ενός εργοστασίου της AWE. Τον Φεβρουάριο του 1991 ξεκινά η κατασκευή του εργοστασίου της Opel στο Eisenach. Τον Σεπτέμβριο του 1992 και μετά από συνολική επένδυση ύψους περίπου ενός δισεκατομμυρίου γερμανικών μάρκων, η παραγωγή του Opel Astra ξεκινά στο νέο εργοστάσιο του Eisenach, ενώ στις 3 Ιουνίου 1993, το πρώτο Opel Corsa “made in Germany” βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής.
Από τότε, η παραγωγή της Opel στο Eisenach γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη. Λόγω της μεγάλης ζήτησης, η παραγωγή κατά το πρώτο μισό της δεκαετίας του 1990 επικεντρώθηκε αποκλειστικά στο μικρό best-seller της Γερμανικής εταιρείας. Στις 10 Νοεμβρίου 1999, το εκατομμυριοστό Opel βγαίνει από την παραγωγή και παίρνει τον δρόμο του προς τον αγοραστή του στο Regensburg της Βαυαρίας. Είναι ένα μαύρο Corsa Edition 65 ίππων.
Παραγωγή με χρήση προηγμένης τεχνολογίας και συνεχής ανάπτυξη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Από την αρχή, το εργοστάσιο στο Eisenach εξελίσσεται συνεχώς για να διασφαλίσει την επιτυχία του. Γρήγορα θέτει πρότυπα όσον αφορά την περιβαλλοντική συμβατότητα, την τεχνολογία κατασκευής και τα συστήματα παραγωγής. Υπάρχουν πέντε θεμελιώδεις αρχές: ενεργή συμμετοχή των εργαζομένων, συνεχής βελτίωση, διασφάλιση της ποιότητας από την αρχή, τυποποίηση και σύντομοι χρόνοι διεκπεραίωσης, χάρη στην τέλεια οργανωμένη εφοδιαστική αλυσίδα. Το 2012, στα Astra και Corsa προστέθηκε το Opel Adam. Μετά από εκτεταμένο εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων το 2019, το εργοστάσιο γίνεται πλέον αποκλειστικά υπεύθυνο για την παραγωγή του SUV Opel Grandland.
Το Eisenach μετατρέπεται σε ένα “εξηλεκτρισμένο” εργοστάσιο για το ολοκαίνουργιο Opel Grandland
Το νέο Opel Grandland, το οποίο πρόσφατα παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό και είναι διαθέσιμο για παραγγελία, θα βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής του Eisenach. Η νέα γενιά του κορυφαίου SUV διατίθεται για πρώτη φορά και ως αμιγώς ηλεκτρικό Grandland Electric. Το νέο Grandland είναι το πρώτο μοντέλο της Opel που βασίζεται στην υπερσύγχρονη BEV-native πλατφόρμα STLA Medium, διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας έως 97 kWh και επιτρέπει αυτονομία έως και περίπου 700 χιλιόμετρα (WLTP).
Για τη μετατροπή του εργοστασίου του Eisenach σε κατάλληλο για την παραγωγή ηλεκτροκίνητων μοντέλων, η Opel επένδυσε 130 εκατομμύρια ευρώ και το εξέλιξε σε ένα πραγματικά “εξηλεκτρισμένο” εργοστάσιο σε πολλούς τομείς. Μεταξύ άλλων, έγιναν σημαντικές αλλαγές στη διαδικασία παραγωγής, τροποποιήσεις στην τελική συναρμολόγηση, αυτοματοποιήσεις διαφόρων εργασιών και εγκατάσταση υπερσύγχρονων συστημάτων καμερών για καλύτερο έλεγχο. Δημιουργήθηκε επίσης ένα νέο εργαστήριο μπαταριών, όπου συναρμολογούνται οι συστοιχίες μπαταριών για το ηλεκτρικό Grandland.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!