Αισθητικά το Ioniq 9 των 5,06 μέτρων, που βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP, ακολουθεί σε μεγάλο βαθμό τα σχεδιαστικά πρότυπα του κόνσεπτ Seven που το είχε προλογίζει, ενώ υιοθετεί και τα πιο πρόσφατα στοιχεία της σχεδιαστικής ταυτότητας των Hyundai όπως είναι τα φώτα υπό τη μορφή pixel.
Επίσης, μεταξύ άλλων, έχει να επιδείξει και μια πολύ καλή αεροδυναμική καθώς με τους προαιρετικούς ψηφιακούς εξωτερικούς καθρέφτες ο συντελεστής οπισθέλκουσάς του (Cd) είναι 0,259.
Εντός τώρα, ξεχωρίζει το ενιαίο οπτικά σύνολο του ψηφιακού πίνακα οργάνων και της οθόνης αφής του συστήματος infotainment -και οι δύο έχουν διαγώνιο 12,0 ιντσών- ενώ το παρόν δίνει και η καινούργια, ακόμα πιο εξελιγμένη εκδοχή της μετακινούμενης κονσόλας που έχουμε δει και στο Ioniq 6.
Το παρόν δίνει φυσικά και μια ολοκληρωμένη ομπρέλα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού (ADAS) και υπάρχουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης. Οι χώροι είναι ιδιαίτερα άνετοι χάρη και στο πολύ μεγάλο μεταξόνιο των 3.130 χιλιοστών, το δάπεδο είναι επίπεδο, ενώ ανάλογα με την αγορά και το επίπεδο εξοπλισμού τα καθίσματα των δύο εμπρός σειρών στην 6 θέσια διάταξη μπορεί να είναι πλήρως ανακλινόμενα (captain seats).
Η βασική έκδοση του νέου Hyundai Ioniq 9 είναι η Lond Range RWD που όπως λέει και το όνομά της έχει έναν κινητήρα 160 kW (218 ίπποι) στον πίσω άξονα, ο οποίος εξασφαλίζει ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα.
Η τελική είναι η ίδια για όλες τις εκδόσεις, όπως ίδια είναι και η μπαταρία των 110,3 kWh που στην εισαγωγική έκδοση εξασφαλίζει μια αυτονομία της τάξης των 620 χιλιομέτρων με μια φόρτιση. Χάρη στην τεχνολογία 400V/ 800V η φόρτισή της από το 10 έως το 80% της χωρητικότητάς της διαρκεί μόλις 24 λεπτά σε ταχυφορτιστή των 350 kW.
Η επόμενη έκδοση του Ioniq 9 είναι η Long Range AWD, με δύο ηλεκτροκινητήρες –έναν 70 kW (95 ίππων) στον εμπρός άξονα και έναν 160 KW (218 ίππων) στον πίσω -η συνδυαστική απόδοση είναι 313 ίπποι.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!