Κάθε ηλεκτρικό μοντέλο της Ferrari θα έχει τη δική του ηχητική υπογραφή.
Οι εξελίξεις τρέχουν, με τα ηλεκτρικά μοντέλα να μπαίνουν στη ζωή μας με γοργούς ρυθμούς. Οι mainstream αυτοκινητοβιομηχανίες δείχνουν το δρόμο, με τις κατασκευάστριες εταιρείες supercar να αντιστέκονται. Όχι για πολύ όμως, καθώς θα πρέπει να ακολουθήσουν και με αυτή τη λογική η Ferrari ετοιμάζει τα μελλοντικά της μοντέλα με ηλεκτρική φιλοσοφία.
Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της ιταλικής φίρμας θα λανσαριστεί μέσα στο 2025, με την εταιρεία να συνεχίζει στην ίδια φιλοσοφία κατασκευής, με έμφαση στις επιδόσεις και τη μοναδική αίσθηση που προσφέρουν τα αυτοκίνητά της.
Επιπλέον, σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις ανθρώπων της Ferrari, τα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας δεν θα είναι αθόρυβα. Πιο συγκεκριμένα, ανακοίνωσαν ότι δουλεύουν πάνω στο κομμάτι του ήχου, προκειμένου να προσφέρει το «συναίσθημα» που αναζητούν οι πελάτες της από τα αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας.
Μάλιστα, έχουν ήδη καταθέσει τα απαραίτητα έγγραφα για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ενός ήχου εξάτμισης για… ηλεκτρικό μοντέλο από την προηγούμενη χρονιά, το 2023. Σίγουρα θα πρέπει να περιμένουμε αρκετά ακόμα, περίπου 18 μήνες, μέχρι να λανσαριστεί το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Ferrari και να δούμε το αποτέλεσμα.
Μέχρι να περάσει στην ηλεκτρική της εποχή, η Ferrari θα συνεχίσει να επενδύει σε κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η μετάβαση στην εποχή των ηλεκτρικών θα σηματοδοτήσει και αλλαγές στην παραγωγή, καθώς από τον Ιούνιο θα ανοίξει μια νέα μονάδα παραγωγής στο Maranello, που θα ασχολείται με μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες.
Σύμφωνα με τον Benedetto Vigna, τον CEO της εταιρείας, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των supercar. Θα δούμε και ηλεκτρικές εκδόσεις, αλλά θα συνυπάρχουν με τις υβριδικές, με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Βασικό στοιχείο για τη μακροημέρευση των θερμικών κινητήρων θα είναι τα e-fuel.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!