Έχοντας στην πλάτη μία τεράστια ιστορία η οποία δρομολογείται πίσω στο 1906 και την ίδρυσή της στο Τορίνο, η Lancia σηματοδότησε τον Φεβρουάριο την μεγάλη της επιστροφή, παρουσιάζοντας την νέα Ypsilon.
Το hatchback έχει νέα σιλουέτα και διαφορετικές γραμμές συγκριτικά με την τρίτη γενιά του. Αυτό φάνηκε από όταν είδαμε ιδίοις όμμασι το κόνσεπτ Pu+Ra HPE, μιας και το μοντέλο παραγωγής κατέληξε να μη διαφέρει τόσο από το πρωτότυπο.
Έχει ήδη ανακοινωθεί ότι θα το δούμε να λανσάρεται σε διάφορες αγορές ανά την Ευρώπη, μεταξύ των οποίων και η ελληνική, ωστόσο δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα τίποτα και δεν γνωρίζουμε ακόμα το πότε.
Στην Ιταλία πάντως, θα ξεκινάει από τις 25.000 ευρώ, μία τιμή που δεν μπορεί να προσδώσει αισιοδοξία για την εμπορική του πορεία.
Σε κάθε περίπτωση, η Stellantis έχει μεγαλεπήβολα σχέδια για τη Lancia. Ήδη, έχει ανακοινωθεί πως η Ypsilon θα διατεθεί στην έκδοση HF αποδίδοντας 240 ίππους, ενώ δε θα λείψει και η έκδοση με υβριδική υποβοήθηση.
Για την ιταλική μάρκα, είναι το μοναδικό μοντέλο στη γκάμα της προς το παρόν, αλλά πιθανότατα όχι το τελευταίο. Για την ακρίβεια, έχει σκοπό να κατασκευάσει νέες και αμιγώς ηλεκτρικές Delta και Gamma, για να δώσει πληθώρα επιλογών στους λάτρεις της μάρκας.
Για αυτό, ο Larson Design, γνωστός και ως lars_o_saeltzer στα social media, χρησιμοποίησε την τεχνολογία του CGI και ανάρτησε στο Instagram το πώς θα μπορούσαν να είναι σχεδιαστικά τα επόμενα μοντέλα της Lancia.
Για την ακρίβεια, επικεντρώθηκε στη Gamma και την Ypsilon HF. Ομολογουμένως, είναι μία καλή προσπάθεια και δεν αποκλείεται οι επόμενες Lancia να μοιάζουν κάπως έτσι.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!