Του Γιώργου Παλληκάρη
Με τις εποχές που κάθε οικογένεια είχε δύο ή και τρία διαφορετικά αυτοκίνητα (ένα οικονομικό για την πόλη και ένα μεγάλο για ταξίδια), να έχουν περάσει ανεπιστρεπτί, πλέον ένα σύγχρονο αυτοκίνητο οφείλει να καλύπτει ταυτόχρονα όλους τους τομείς.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Peugeot έχει την απάντηση και λέγεται 5008. Ένα καθαρά ευρωπαϊκό C-SUV (κατασκευάζεται 100% στη Γαλλία) το οποίο είναι ασύγκριτα ευρύχωρο, εξοπλίζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, ενώ διαθέτει κινητήρια σύνολα που απαλλάσσουν από το άγχος της αυτονομίας.
Μοντέρνο με μοναδική σχεδιαστική υπογραφή – Ισορροπεί ανάμεσα σε σπορ και premium μονοπάτια
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το νέο 5008 δεν μοιάζει με άλλο όχημα της αγοράς, χάρη στην αιχμηρή του σχεδιαστική προσέγγιση, με απόλυτο highlight τα στάνταρ LED φωτιστικά σώματα και τα ιδιαίτερης σχεδίασης LED κάθετα φώτα ημέρας. Εντυπωσιακοί και οι τροχοί 19 ή 20 ιντσών οι οποίοι εκτός από μοναδική σχεδίαση έχουν και το καινούργιο λογότυπο της φίρμας στο κέντρο, ενώ η χρωματική παλέτα προσφέρει έξι επιλογές αλλά και διχρωμία με μαύρη γυαλιστερή οροφή.
Με 7θέσια διάταξη και χώρους για όλους και για όλα
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το νέο 5008 «πατάει» στην πλατφόρμα STLA Medium του ομίλους Stellantis, κάτι που του προσφέρει επιβλητικές διαστάσεις: Μήκος 4.79μ. Πλάτος 1.89μ. ύψος 1.69μ. ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.9μ. προσφέροντας την ικανότητα να είναι το μοναδικό με 7θέσια στάνταρ διάταξη, ηλεκτρικό SUV. Μάλιστα η αρχιτεκτονική του οχήματος, επιτρέπει ένα ευρύ φάσμα επιλογών εσωτερικής διαμόρφωσης μεταξύ της 2ης σειράς (60/40 για την έδρα, 40/20/40 για τις πλάτες) και της 3ης σειράς (50/50 για τις πλάτες).
Εξίσου απλόχερος και ο χώρος αποσκευών των 748λτ. στην 5θέσια διάταξη, ενώ με πλήρως αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα, το νούμερο εκτοξεύεται στα 1.815λτ. προσφέροντας παράλληλα δυνατότητα φόρτωσης αντικειμένων έως και 2 μέτρων.
Με το εντυπωσιακό Panoramic i-Cockpit που αλλάζει την εμπειρία της οδήγησης
Ο οδηγός στο νέο Peugeot 5008 εκτός από την ευρύχωρη και άνετη θέση, έχει να απολαύσει και το πιο εντυπωσιακό cockpit της αγοράς. Η μεγάλη κυρτή πανοραμική οθόνη με ένα μόνο πάνελ υψηλής ευκρίνειας 21 ιντσών, εκτείνεται από την αριστερή πλευρά του ταμπλό έως την κεντρική κονσόλα, προσφέροντας μοναδική εμπειρία παροχής πληροφοριών. Πιο συγκεκριμένα, αριστερά πάνω από το μικρό τιμόνι, η οθόνη περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες οδήγησης: ταχύτητα, μετρητή ισχύος, συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, ροή ενέργειας κ.λπ. ενώ δεξιά η οθόνη αφής είναι προσβάσιμη τόσο από τον οδηγό όσο και από το συνοδηγό και ελέγχει τα συστήματα θέρμανσης και κλιματισμού, πλοήγησης, πολυμέσων και συνδεσιμότητας κ.λπ.
Με πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήρων που προσφέρει αυτονομία μέχρι και 660χλμ.
Ως ήπια υβριδικό
Η βασική κινητήρια επιλογή είναι η ήπια υβριδική 48V έκδοση η οποία χρησιμοποιεί τον 1.200άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 136 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων το οποίο ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα. Μάλιστα χάρη στην ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα, υπάρχει ηλεκτρική επικουρική βοήθεια στο θερμικό μοτέρ, ρίχνοντας την κατανάλωση στο εντυπωσιακό 5.8λτ./100χλμ. Στην οδήγηση στην πόλη, το νέο 5008 Hybrid 136 e-DCS6 μπορεί να λειτουργεί έως και το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Ως Plug-in υβριδικό
Η PHEV έκδοση συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 92 kW με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 150 ίππων, επιτυγχάνοντας συνδυαστική ισχύ 195 ίππων. Η μπαταρία υψηλής χωρητικότητας εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία πάνω από 80χλμ. όταν κινείται ως αμιγώς ηλεκτρικό, ενώ υπάρχει και ρεζερβουάρ βενζίνης 60λτ. γεγονός που εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο ασύγκριτη αυτονομία και μόνιμα χαμηλή κατανάλωση.
Ως αμιγώς ηλεκτρικό
Το E-5008 προσφέρεται σε διάφορες εκδόσεις για να επιλέξετε αυτή που σας εξυπηρετεί περισσότερο. Πρώτη είναι η βασική προσθιοκίνητη που παρέχει 214 άλογα, 345 Nm ροπής και 500χλμ. αυτονομίας από μπαταρία 73 kWh. Ακολουθεί η πιο ισχυρή επίσης προσθιοκίνητη με 231 άλογα και 345 Nm ροπής η οποία χρησιμοποιεί μπαταρία 98 kWh και παρέχει αυτονομία 660χλμ. ενώ στην κορυφή τοποθετείται η τετρακίνητη έκδοση με συνδυαστική ισχύ 322 ίππων και αυτονομία 500χλμ. με δύο ηλεκτροκινητήρες (157 kW μπροστά και 80 kW πίσω). Από ταχυφορτιστή DC το νέο E-5008 δέχεται ισχύ έως και 160 kW, επιτρέποντας ανάκτηση 100 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά αλλά και ταχύτατη επαναφόρτιση από 20-80% σε 30 λεπτά.
Γεμάτο τεχνολογίες που λύνουν τα χέρια – Τόσο στην ασφάλεια όσο και στην άνεση
Το νέο Peugeot 5008 εφοδιάζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, προσφέροντας τόσο την απόλυτη ασφάλεια στους επιβάτες του, αλλά και δεκάδες επιλογές εξατομίκευσης και ψυχαγωγίας. Αρχικά παρέχει όλα τα σύγχρονα συστήματα όπως αυτόματο φρενάρισμα, blind spot assist, κάμερα οπισθοπορείας (με σύστημα πλύσης) και αισθητήρες, σύστημα διατήρησης λωρίδας, adaptive cruise control, αυτόματο τριζωνικό κλιματισμό, με τη λίστα να συνεχίζεται.
Παράλληλα όμως εκτός από την ασφάλεια, φροντίζει για εύκολη συνδεσιμότητα όλων των smartphones αλλά και για την πλέον ξεκούραστη εμπειρία με θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα που προσφέρουν μέχρι και λειτουργία μασάζ . Τέλος, υπάρχει μέχρι και σύστημα επικοινωνίας ChatGPT ενώ η εφαρμογή MyPeugeot για smartphones, δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό του E-5008 να παραμείνει μόνιμα συνδεδεμένος με το αυτοκίνητό του, και να έχει εξ αποστάσεως πρόσβαση σε αρκετές λειτουργίες του (κλείδωμα, προγραμματισμό φόρτισης, θερμοκρασία καμπίνας κ.α.).
Οι παραγγελίες για το νέο Peugeot 5008 έχουν ξεκινήσει, με τα πρώτα μοντέλα να είναι διαθέσιμα το Νοέμβριο. Οι τιμές των διαθέσιμων εκδόσεων είναι:
- Peugeot 5008 Hybrid 136 e-DSS6 από 39.900 ευρώ
- Peugeot 5008 Plug-in hybrid 195 e-DCS 7 από 49.900 ευρώ
- Peugeot E-5008 155 kW από 55.900 ευρώ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!