του Νεκτάριου Διατσίδη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Λαμβάνοντας το βραβείο ότι είναι το πιο προηγμένο τεχνολογικά μοντέλο Adventure της KTM, η KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO δεν ανεβάζει μόνο τον πήχη – απλώς εξαφανίζει τον ανταγωνισμό.
Η KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO βρίσκεται στην κορυφή της σειράς KTM SUPER ADVENTURE, φέρνοντας ολοκαίνουργιες τεχνολογικές και μηχανικές προόδους στη σφαίρα της μοτοσυκλέτας περιπέτειας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ξεκινώντας από το πλαίσιο, η KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO μπορεί να υπερηφανεύεται για την επανασχεδιασμένη ακαμψία του πλαισίου, τη βελτίωση του χειρισμού και τη σταθερότητα, με 8 mm χαμηλότερη και 10 mm φαρδύτερη τοποθέτηση των ποδιών που βελτιώνει την άνεση του αναβάτη με μεγαλύτερη γωνία στα γώνατα.
Η KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO είναι εξοπλισμένη με την τελευταίας γενιάς τεχνολογία ανάρτησης WP Semi-Active Technology. Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, το σύστημα SAT έχει ρυθμιστεί ώστε να είναι πιο ακριβές με σταθερή συμπεριφορά απόσβεσης σε υψηλότερες συχνότητες. Αυτό επιτεύχθηκε με τη χρήση νέων αισθητήρων PWM (Pulse Width Modulation) και μιας νέας κατασκευής του πιρουνιού με εσωτερικό έμβολο που συνδυάζει σχεδιασμό δανεισμένο από στοιχεία ανάρτησης Open Cartridge και Closed Cartridge.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το στυλ και η εργονομία έχουν επίσης βελτιωθεί για το 2025, με νέο εξωτερικό σχεδιασμό και νέα σέλα, ολοκαίνουργιο προβολέα LED, νέα ζελατίνα και χώρο αποθήκευσης. Ωστόσο, τα μηχανικά στοιχεία παρέχουν τις μεγαλύτερες αναβαθμίσεις σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, με την αλλαγή της χωρητικότητας του κινητήρα να είναι το πιο άμεσο χαρακτηριστικό.
Η KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO διαθέτει αυξημένο κυβισμό στον κινητήρα από 1.300 σε 1.350 κ.εκ., απόδοση 173 ίππους στις 9,500 σ.α.λ. και 145 Nm στις 8,000 α.α.λ.. Αυτή η απόδοση προέρχεται από τα ανανεωμένα εξαρτήματα του κινητήρα και την ολοκαίνουργια τεχνολογία CAMSHIFT, η οποία παρέχει βελτιωμένη ικανότητα οδήγησης σε χαμηλές στροφές, υψηλότερη απόδοση, χαμηλές εκπομπές ρύπων και κατανάλωση καυσίμου.
Στις υψηλότερες στροφές, τα έκκεντρα των βαλβίδων εισαγωγής μετατοπίζονται αξονικά αφήνοντας άλλα έκκεντρα να ανοίγουν τις βαλβίδες με πιο μεγάλη διάρκεια για να πλημμυρίσει ο κύλινδρος με μίγμα αέρα-καυσίμου, απελευθερώνοντας τη μέγιστη απόδοση. Στο εύρος των χαμηλότερων στροφών, τα έκκεντρα επιστρέφουν στον αρχικό χρονισμό και την ανύψωση των βαλβίδων, βελτιστοποιώντας την ικανότητα οδήγησης. Αυτή η διπλή προσέγγιση προσφέρει ισχυρή απόδοση, είτε στην οδήγηση στους δρόμους της πόλης είτε σε γρήγορες διαδρομές εκτός κίνησης.
Το ολοκαίνουργιο ημι-αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (AMT) – το πρώτο για την KTM και αποκλειστικά για την KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO, πρωτοεμφανίστηκε ως πρωτότυπο στα χέρια του Johnny Aubert στον τρομερό Αγώνα Iron Road Prologue στο Red Bull Erzbergrodeo και είναι μια από τις πιο καινοτόμες εξελίξεις που έχει κάνει η KTM τα τελευταία χρόνια.
Το AMT επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει μεταξύ μιας παραδοσιακής ηθελημένης αλλαγής ταχυτήτων, μέσω του λεβιέ στο πόδι ή των κουπιών που τοποθετούνται στο τιμόνι, ή ενός αυτοματοποιημένου κιβωτίου ταχυτήτων, διατηρώντας παράλληλα μια πλήρη λειτουργία READY TO RACE.
Η KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO λαμβάνει επίσης τη νέα premium οθόνη αφής της KTM, με το V80 TFT ταμπλό. Αυτό φέρνει μια εντελώς νέα γενιά ανώτερης ηλεκτρονικής και ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής και χρηστικότητας αναβάτη στο προσκήνιο. Η οθόνη αφής 8 ιντσών διαθέτει επαγωγική τεχνολογία, που επιτρέπει την εύκολη λειτουργία ακόμα και στον χειρισμό με χοντρά χειμερινά γάντια, ενώ μια καινοτόμος επίστρωση κατά των αποτυπωμάτων που είναι αντιθαμβωτική, βελτιώνει τη συνολική αναγνωσιμότητα.
Οι αναβάτες έχουν πρόσβαση σε όλες τις νέες λειτουργίες οδήγησης και συνδεσιμότητας, καθώς και στο πιο πρόσφατο Adaptive Cruise Control (ACC) της KTM, το οποίο προσθέτει στο οπλοστάσιό της KTM το Brake Assistance, το Collision Warning και το Distance Warning. Το νέο σύστημα ACC, σε συνδυασμό με το AMT, διαθέτει επίσης τη λειτουργία ACC Stop & Go. Όταν ενεργοποιηθεί, αυτό το σύστημα θα σταματήσει τελείως τη μοτοσυκλέτα εάν το προπορευόμενο όχημα ακινητοποιηθεί. Μόλις το όχημα κινηθεί, η μοτοσυκλέτα θα συνεχίσει αυτόματα την κίνησή της.
Όλα τα παραπάνω προέρχονται από έναν πιο συμπαγή, μπροστινό αισθητήρα ραντάρ 5ης γενιάς που κατασκευάζεται από τη Bosch και τοποθετείται στάνταρ στην KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO. Αυτός ο αισθητήρας έχει βελτιστοποίηση της απόδοσης, βελτιωμένη ανίχνευση φορτηγού, υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα και ενημερωμένες προειδοποιήσεις, με λειτουργίες Dynamic, Street και Group Ride.
Η KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO του 2025 είναι μια κινητήρια δύναμη τόσο στις επιδόσεις όσο και στις τεχνολογικές εξελίξεις, ανεβάζοντας τα όρια της Adventure μοτοσυκλέτας ακόμη περισσότερο. Η νέα KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO 2025 θα είναι διαθέσιμη σε εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους KTM στις αρχές του 2025. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την KTM.com.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!