Η βαυαρική εταιρεία ετοιμάζει για το Μάρτιο του 2025 την ανανέωση του μεγάλου της ηλεκτρικού SUV iX, με σχεδιαστικές παρεμβάσεις και περισσότερη ισχύ και αυτονομία.
Η συνεχιζόμενη επιτυχία της BMW στην ηλεκτροκίνηση ωθεί τους Γερμανούς να προχωρήσουν με ταχείς ρυθμούς το facelift της iX στο μέσον της εμπορικής ζωής του μεγάλου αυτού ηλεκτρικού SUV. Η ανανέωση αυτή δεν θα είναι μόνο σχεδιαστική, αλλά θα περιλαμβάνει και τις νέες εξελίξεις στην τεχνολογία των ηλεκτροκινητήρων και της μπαταρίας.
Ξεκινώντας από την πρώτη, τη σχεδίαση, η μεγάλη γρίλια του αυτοκινήτου θα παραμείνει, αλλά θα τροποποιηθούν σημαντικά τα LED φωτιστικά σώματα (χωρίς να διαχωριστούν σε δύο τμήματα, όπως στις νέες i7 και Χ7) και η κλειστή γρίλια – η οποία πλέον θα είναι φωτιζόμενη, κατά τις τάσεις της εποχής, με το πακέτο εξοπλισμού Iconic Glow της BMW.
Παράλληλα, οι τροποποιήσεις στον εμπρός προφυλακτήρα θα αλλάξουν τους αεραγωγούς, ως μία από τις επεμβάσεις που θα προσδώσουν περισσότερο δυναμισμό. Ωστόσο, μεγαλύτερες και σημαντικότερες αλλαγές θα υπάρξουν κάτω από το αμάξωμα.
Καθεμία από τις εκδόσεις της νέας iX θα αποδίδει πλέον περισσότερη ισχύ σε σχέση με εκείνη την οποία θα αντικαθιστά. Η ιπποδύναμη του ηλεκτρικού SUV του Μονάχου σήμερα ξεκινά από τους 322 hp και φτάνει τους 610 hp στην κορυφαία έκδοση iX M60.
Με την ανανέωση, η κορυφαία έκδοση μετονομάζεται σε iX M70 και πιθανότατα θα λάβει το σύστημα ηλεκτροκίνησης της i7, που αποδίδει 650 ίππους και αυξημένη αυτονομία. Κάτω από την κορυφαία iX M70 θα βρίσκονται οι εκδόσεις iX xDrive45 (στη θέση της σημερινής xDrive40) και η xDrive60 (στη θέση της xDrive50).
Η έκδοσης βάσης σήμερα αποδίδει 425 χιλιόμετρα αυτονομίας, όμως αυτά θα αυξηθούν με την ανανέωση του γερμανικού SUV, με νέας τεχνολογίας μπαταρίες – όπως θα συμβεί και με τις ισχυρότερες εκδόσεις. Έτσι, η BMW φιλοδοξεί να συνεχίσει την εμπορική επιτυχία των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων, που σημείωσαν παγκόσμια αύξηση πωλήσεων κατά 92% το 2023.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!