Στη συνέντευξη που έδωσε στην εκπομπή «Breakfast@star» ο γνωστός στιχουργός υποστήριξε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα αν σε μια διαφήμιση χρησιμοποιείται ένα τραγούδι με τρόπο που να μην το θίγει. Σχετκά με τη Eurovision τόνισε ότι ο ελληνικός τελικός είναι ο πιο δίκαιος τρόπος για να επιλεγεί το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα.
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-d5rpf7dc05ld)
Πιο αναλυτικά, είπε: «Έχω κάνει μια παύση από τη δισκογραφία, διοργανώνω ένα σεμινάριο στιχουργικής. Τα τραγούδια είναι δημιουργία δύο ανθρώπων, αλλά κάποιος πρέπει να τα πει. Δεν νομίζω η Νατάσα Θεοδωρίδου να ζήτησε χρήματα για τη διαφήμιση και δεν είναι και λογικό, γιατί το τραγούδι ανήκει στους δημιουργούς».
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στα τραγούδια που δίνονται σε διαφημίσεις: «Και εγώ έδωσα πριν μερικές μέρες το ”Αναπάντητες κλήσεις” σε διαφήμιση. Ποια θες να είναι η γνώμη μου; Αν η διαφήμιση δεν θίγει το ίδιο το κομμάτι και τον δημιουργό του, δεν υπάρχει κανένα θέμα. Ο καλλιτέχνης δεν έχει καμία συμμετοχή στο τι θα κάνω εγώ με τον συνθέτη. Η Έλενα Παπαρίζου δεν ενοχλήθηκε από αυτό».
Για τον ελληνικό τελικό της Eurovision είπε: «Την τελευταία φορά που έγινε ελληνικός τελικός ήταν το 2015 που συμμετείχα κι εγώ. Είναι ο πιο δίκαιος τρόπος. Από τότε που καταργήθηκε ο ελληνικός τελικός, είδαμε παράξενα πράγματα. Πήγαν κάποιοι καλλιτέχνες και κάποια τραγούδια που δεν καταλάβαμε ποτέ με ποια κριτήρια πήγαν. Ποιος τους έστειλε εκεί; Ένα γκρουπ, Argo, που εμφανίστηκε και μετά εξαφανίστηκε, κάποιος Βίκτωρας που τον είδαμε και μετά δεν υπήρχε πουθενά. Είδαμε αναθέσεις που δεν είχαν νόημα. Πού τους βρήκαν και τους έστειλαν;».
Δείτε βίντεο: Όταν ο Γκλέτσος ως δήμαρχος Στυλίδας έλεγε «στήνω κ@@ο για να μου φέρουν ανεμογεννήτριες, γιατί διώχνουμε τις επενδύσεις;»
ΣΥΡΙΖΑ: Νέο κύμα αποχωρήσεων βλέπουν οι Kasselistas μετά τις Τζάκρη και Πούλου
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!