Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τα βιντεοπαιχνίδια των €79.99 θα «εξαφανιστούν» – Νέα πρόβλεψη από μεγάλη ομάδα ανάπτυξης

Τα βιντεοπαιχνίδια των €79.99 θα «εξαφανιστούν» – Νέα πρόβλεψη από μεγάλη ομάδα ανάπτυξης


Από την αρχή της γενιάς του PS5 και του Xbox Series X είδαμε μια-μια σχεδόν όλες τις μεγάλες εταιρίες του χώρου να ανεβάζουν τις τιμές των παιχνιδιών τους. Συγκεκριμένα, την τάση ξεκίνησε η Take-Two με τα NBA 2K, η Activision Blizzard με τα Call of Duty και το PlayStation και στην πορεία ακολούθησαν ακόμη και εταιρίες που φάνηκε σα να διστάζουν αρχικά, όπως η Microsoft και η Ubisoft. Κάπως έτσι, οι νέες AAA κυκλοφορίες ζητούν από τους gamers στην Ευρώπη πλέον €79.99.

Η αυξημένη αυτή τιμή, που σίγουρα κακοφαίνεται σε πολλούς παίκτες, φαίνεται πως έχει επικριτές και εντός της βιομηχανίας. Περνώντας σε λεπτομέρειες σε μια σειρά από πολύ ενδιαφέρουσες δηλώσεις προέβη ο CEO της Saber Interactive, Matthew Karch. Πρόκειται για ένα μεγάλο όνομα του χώρου που απασχολεί πάνω από 2,500 άτομα. Η Saber λειτουργεί τόσο όσο developer, έχοντας πάνω από 20 ομάδες ανάπτυξης παγκοσμίως, όσο και ως publisher. Ευθύνεται για παιχνίδια όπως τα Warhammer 40,000: Space Marine 2, Jurassic Park: Survival, World War Z, Evil Dead: The Game και SnowRunner.

Μιλώντας, λοιπόν, στο IGN, ο Karch τόνισε ότι η εταιρία του θέλει να ακολουθήσει το δρόμο που χάραξε το Helldivers 2. Η Saber θέλει να δραστηριοποιηθεί στο χώρο μεταξύ των AAA παιχνιδιών και των indies, τη λεγόμενη “μεσαία αγορά”. Παρόλα αυτά, το επερχόμενο Space Marine 2 θα κοστίζει $70, για να μη συνδεθεί ο τίτλος με κάτι χειρότερης ποιότητας.

Συγκεκριμένα, αναφερόμενος στις τιμές των παιχνιδιών σήμερα, ο Karch δήλωσε:

«Νομίζω ότι καθώς οι παραγωγές των παιχνιδιών γίνονται όλο και πιο ακριβές, οι τίτλοι των 70 δολαρίων θα εξαφανιστούν. Το πιστεύω. Πολύ απλά δε νομίζω ότι είναι βιώσιμο…

Κοιτάξτε, θυμάστε το hype για το Cyberpunk, το οποίο νομίζω ότι τελικά απέδωσε καλά, αλλά όταν οι προσδοκίες είναι τόσο υψηλές και τόσα πολλά χρήματα ξοδεύονται για έναν τίτλο, το εγχείρημα είναι εξαιρετικά επικίνδυνο για την εταιρία που το κάνει. Και αν αποτύχει;

Θυμάστε τι συνέβη με τη Ubisoft πριν από μερικά χρόνια. Όλοι οι τίτλοι της ‘γλίστρησαν’ μέσα στη χρονιά και ξαφνικά βρέθηκαν σε εντελώς διαφορετική θέση; Είναι δύσκολο να ανακάμψεις από αυτό.

Νομίζω ότι η αγορά θα μετατοπιστεί προς το development που δεν είναι απαραίτητα χαμηλότερης ποιότητας, αλλά θα δοθεί έμφαση στην προσπάθεια να βρεθούν τρόποι για τη μείωση του κόστους.»

Για περισσότερα μπορείτε να βρείτε ολόκληρη τη συνέντευξη πατώντας εδώ.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αν είμασταν στη Σουηδία, την Νορβηγία ή την Εσθονία, σίγουρα αυτό το άρθρο δεν θα το κάναμε.Γιατί εκεί οδηγοί μαθαίνουν από μικρή ηλικία πως...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στους λογαριασμούς των δικαιούχων πιστώνονται αύριο Παρασκευή 22 Νοεμβρίου από τον ΕΛΓΑ τα ποσά για τις ενστάσεις που έχουν υποβάλλει οι παραγωγοί για τις...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

του Δημήτρη Διατσίδη   ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ Η Pirelli φέτος συμμετείχε για πρώτη φορά ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στις κατηγορίες Moto 2 & Moto 3,...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η αναμενόμενη εξέλιξη της «έκπτωσης» του ΣΥΡΙΖΑ από τη δεύτερη θέση μεταξύ των κοινοβουλευτικών κομμάτων, πέρα από την αγανάκτηση που προκαλεί στα στελέχη, φέρνει...