Ο όμιλος Stellantis, στον οποίο ανήκει η Abarth, έχει εκδηλώσει εδώ και αρκετό καιρό την πρόθεση του για το σταδιακό εξηλεκτρισμό της γκάμας των μοντέλων, τουλάχιστον μέχρι το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε.
Η ατόφια αίσθηση παραδοσιακής καύσης, που έκανε την θρυλική ιταλική μάρκα τόσο αγαπητή τις περασμένες δεκαετίες, αποτελεί και τυπικά παρελθόν, τουλάχιστον για την ευρωπαϊκή ήπειρο, με το κλείσιμο του εμπορικού κύκλου των μοντέλων 595 και 695.
Πλέον, η παραγωγή αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες, συνεχίζεται μόνο για την αγορά της Λατινικής Αμερικής, με τα crossover Pulse και Fastback. Για την Ευρώπη, ο επικεφαλής των Fiat και Abarth, Γκαετάνο Θορέλ, απέκλεισε -επικαλούμενος τους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων και το κόστος- το ενδεχόμενο να δούμε ξανά κάτι τέτοιο. Πλέον, η γκάμα θα κινηθεί στα πρότυπα των Abarth 500e και 600e.
«Στην Ιταλία, ένα σπορ μοντέλο που εκπέμπει ρύπους 180 γρ./χλμ. καταβάλλει 1.000 έως 2.000 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. Είναι δίκαιο όταν μπορώ να δώσω στους πελάτες μια ηλεκτρική σπορ έκδοση που συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο, έχει το ίδιο επίπεδο απόλαυσης και ισοδύναμες επιδόσεις; Όλα στην ίδια τιμή; Νομίζω ότι είναι καλύτερο να προσφέρουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα», εξήγησε ο Θορέλ, επιβεβαιώνοντας και το λόγο για τον οποίο βγάζει κόκκινη κάρτα στα υβριδικά.«Το ήπιο υβριδικό σύστημά απλά δεν έχει αρκετή δύναμη για να αξίζει το έμβλημα της Abarth. Πρέπει να παραμείνουμε πιστοί στο DNA της μάρκας και αυτό μπορούμε να το πετύχουμε μόνο με ηλεκτρικά αυτοκίνητα».
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!