Connect with us

Hi, what are you looking for?

Οικονομία

Ποιοι πετούν έξω από την πόλη τα diesel αυτοκίνητα -Το νέο μέτρο που προκαλεί αντιδράσεις

Ποιοι πετούν έξω από την πόλη τα diesel αυτοκίνητα -Το νέο μέτρο που προκαλεί αντιδράσεις


Κλειστές πόρτες έχουν αρχίσει να συναντούν στις ευρωπαϊκές πόλεις τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, προς απογοήτευση των ιδιοκτητών τους.

Πλήρως ανεπιθύμητα έχουν αρχίσει να γίνονται τα ρυπογόνα αυτοκίνητα στα κέντρα των ευρωπαϊκών πόλεων οι οποίες έχουν αρχίσει να θέτουν αυστηρούς περιορισμούς στην κυκλοφορία τους, εφαρμόζοντας το μέτρο ο «ρυπαίνων πληρώνει».

Μία από τις πόλεις που έχουν υψώσει απαγορευτικό στα ρυπογόνα οχήματα είναι το Λονδίνο, μέσω της ULEZ (Ultra Low Emission Zone), μιας μεγάλης ζώνης όπου απαγορεύεται η είσοδος -μεταξύ άλλων- των diesel οχημάτων που είναι Euro 5 και κάτω.

δρόμοι λονδίνου

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για μια απαγόρευση που έχει προκαλέσει πονοκεφάλους στους ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων οχημάτων, με πολλούς να έχουν εναντιωθεί έντονα στην επιβολή αυτού του μέτρου.

Και ας μην έφτανε η συγκεκριμένη απαγόρευση, το Λονδίνο φαίνεται αποφασισμένο να σφίξει ακόμα περισσότερο τη θηλιά γύρω από το λαιμό των diesel οχημάτων.

Αυτό διότι πριν από λίγες, η τοπική αυτοδιοίκηση της περιοχής Haringey στο βόρειο Λονδίνο, επέβαλε οριζόντια αύξηση των τελών στάθμευσης στους ιδιοκτήτες diesel οχημάτων, ανεξαρτήτως της κατηγορίας εκπομπών ρύπων Euro που ανήκει το κάθε αυτοκίνητο.

Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε οι οδηγοί των πετρελαιοκίνητων οχημάτων θα πρέπει να πληρώνουν 25% περισσότερα χρήματα προκειμένου να αφήνουν τα οχήματά τους σε χώρους στάθμευσης, αλλά και στις επί πληρωμή θέσεις στάθμευσης στους δρόμους.

πάρκινγκ

Το μέτρο που ισχύει από την 1η Μαρτίου ήδη έχει σηκώσει θύελλα αντιδράσεων, με τον Luke Bosdet, έναν εκπρόσωπο της βρετανικής Ένωσης Αυτοκινήτων (ΑΑ) να κάνει λόγο για ένα εισπρακτικό μέτρο, ντυμένο με περιβαλλοντικό μανδύα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σημειώνεται ότι δεν είναι μόνο η περιοχή Haringey που έχει εξαντλήσει την αυστηρότητά της στα ρυπογόνα οχήματα. Στην περιοχή Lambeth το κόστος για μια άδεια στάθμευσης είναι κατά 100 λίρες ακριβότερο για τα diesel αυτοκίνητα, ενώ στην περιοχή Greenwich το κόστος στάθμευσης στον δρόμο για τα πετρελαιοκίνητα φτάνει έως και τις 7 λίρες/ώρα, συγκριτικά με τις 0,70 λίρες που καταβάλουν τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Πολιτική

Στα Ιωάννινα βρίσκεται για την πανηπειρωτική σύσκεψη που διοργανώνει η Κομματική Οργάνωση Ηπείρου-Κέρκυρας-Λευκάδας του ΚΚΕ ο Δημήτρης Κουτσούμπας. Στην ομιλία του ο Γραμματέας της...

Μαγαζίνο

Καλεσμένος στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» στο Mega βρέθηκε ο Δημήτρης Παπανώτας. Ο γνωστός δημοσιογράφος μίλησε για το διάστημα που έμεινε δίπλα στο ΣΥΡΙΖΑ και...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

του Δημήτρη Διατσίδη   ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ Από την πρώτη υπογραφή μέχρι τα κορυφαία αποτελέσματα στους δύο πρώτους Γύρους και μετά Πρωταθλητής WorldSBK τον Οκτώβριο,...

Κόσμος

Η λιβανική ισλαμιστική οργάνωση Χεζμπολάχ ανακοίνωσε πως εκτόξευσε σήμερα μια «σημαντική ομοβροντία ρουκετών» εναντίον μιας στρατιωτικής βάσης κοντά στην πόλη Σαφέντ, στο βόρειο Ισραήλ....