Ο διάδοχος του παλιού Audi A2 θα είναι έτοιμος μέσα στην επόμενη τριετία, και το μέγεθός του θα το καθιστά την ηλεκτρική παραλλαγή των A3 και Q3 που θα παραμείνουν θερμικά και στις νέες τους γενιές.
Το νέο Audi «A2», που θα παρουσιαστεί το 2027 για να αποτελέσει το entry-level ηλεκτρικό μοντέλο στη γκάμα της εταιρείας του Ingolstadt, θα είναι ένα «υπέροχο, μοναδικό και αυτόνομο concept», σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Gernot Dollner. Ο στόχος που το συνοδεύει είναι να αντιμετωπίσει τον αυξανόμενο κινέζικο ανταγωνισμό.
Συγκεκριμένα,
ο Dollner
είπε:
«Δεν
πρόκειται για ένα αυτοκίνητο 4,0 μέτρων.
Δεν είμαι τόσο δογματικός. Δεν έχουμε
διάδοχο για τα Α1 και Q2,
όχι
άμεσο διάδοχο. Αλλά θα είναι ένα μοντέλο
κάτω από το Q4
στην
κατηγορία [του Α3], το οποίο θα αποτελέσει
το entry-level
αυτοκίνητό
μας».
Ο Dollner δεν θέλησε να δώσει καμία άλλη λεπτομέρεια για το μελλοντικό μικρότερο Audi της γκάμας – ούτε καν για την ονομασία του. Η γερμανική εταιρεία έχει αποφασίσει να δίνει ζυγούς αριθμούς στις ονομασίες των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων, και μονούς στα θερμικά/υβριδικά. Κατά συνέπεια, είναι πολύ πιθανό ότι θα έχει το όνομα A2 e-tron ή Q2 e-tron.
Αν ισχύσει το δεύτερο, το μικρό αυτό ηλεκτρικό Audi μπορεί να ανέβει στο κύμα της εποχής και να έχει Crossover σχεδιασμό, δηλαδή να μην ακολουθήσει απαραίτητα τη χαμηλή σιλουέτα του θερμικού Α3. Ώστε, με λίγα λόγια, να αποτελέσει το διάδοχο του Q2, που φτάνει στο τέλος του δρόμου του. Ο Dollner είπε μόνο ότι θα είναι «υπέροχο», και ένα αυτοκίνητο το οποίο «όλοι μας μπορούμε να περιμένουμε με ανυπομονησία».
Πέρσι ο τεχνικός διευθυντής της Audi, Oliver Hoffman, άφησε να εννοηθεί ότι το νέο αυτό μοντέλο θα βασιστεί στην πλατφόρμα ΜΕΒ του ομίλου VW, την ίδια που έχει και το Q4 e-tron, αντί για την ακριβότερη και πιο προηγμένη ΡΡΕ – που προορίζεται για μεγάλα ηλεκτρικά όπως το νέο Q6 E-tron. Ωστόσο, σημείωσε ότι η οριστική απόφαση δεν έχει ληφθεί ακόμα.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!