Σύμφωνα με αυτές τις πληροφορίες που δεν έχουν επιβεβαιωθεί επίσημα από την Toyota, η καινούργια GR86 θα βασίζεται σε μια τροποποιημένη εκδοχή της νέας πλατφόρμας που έχει χρησιμοποιηθεί στο καινούργιο Lexus IS. Εφόσον ισχύσουν στην πράξη οι πληροφορίες, το καινούργιο μοντέλο θα έχει κάτω από το καπό του τον 1.6 τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 280 ίππους/6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 390 Nm/3.250-4.600 σ.α.λ. Επίσης, βάσει αυτών, οι Ιάπωνες θα συνδυάσουν τον κινητήρα με υβριδικό σύστημα το οποίο αναμένεται να αυξήσει τη συνολική ισχύ και να φτάσει αυτή ή να ξεπεράσει τους 300 ίππους.
Αυτό το γεγονός θα επιφέρει αλλαγές και στο πλαίσιο και στη ρύθμιση της ανάρτησης για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στη αυξημένη ισχύ σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα, χωρίς να χαθεί το πολύ καλό «ζύγισμα» το αυτοκινήτου στον δρόμο και η οδική συμπεριφορά του η οποία είναι από τα βασικά πλεονεκτήματά του. Τέλος, σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Toyota αναμένεται να παρουσιάσει τη νέα γενιά της GR86 εντός της επόμενης διετίας.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!