Με σχεδόν 20 χρόνια εμπειρίας στα ψηφιακά μέσα σε θέματα ψυχαγωγίας, τηλεπικοινωνιών και αθλητισμού, ο Αϊβάζογλου θα επιβλέπει τις προσπάθειες ανάπτυξης του πρωταθλήματος και του μπάσκετ στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, εστιάζοντας στην αύξηση της δημοτικότητας και των επιχειρήσεων του NBA στην περιοχή.
Από τότε που μπήκε στο ΝΒΑ, ο Αϊβάζογλου έχει ενισχύσει σημαντικά τις προσπάθειες του πρωταθλήματος απευθείας προς τους καταναλωτές στην περιοχή, οδηγώντας σε ρεκόρ αριθμού συνδρομητών και τηλεθεατών στις κοινωνικές και ψηφιακές πλατφόρμες του πρωταθλήματος με περισσότερες από 1 δισεκατομμύριο προβολές βίντεο την περασμένη σεζόν σε όλο το ΝΒΑ.
Ο Αϊβάζογλου έπαιξε επίσης καθοριστικό ρόλο στην επέκταση του αποτυπώματος του πρωταθλήματος στη Μέση Ανατολή, κυρίως μέσω της συνεργασίας του NBA με το Τμήμα Πολιτισμού και Τουρισμού στο Άμπου Ντάμπι, φέρνοντας ζωντανά παιχνίδια NBA στον Περσικό Κόλπο και καθιερώνοντας προγράμματα ανάπτυξης του μπάσκετ για νέους.
«Ο Γιώργος έπαιξε σημαντικό ρόλο στις προσπάθειες του πρωταθλήματος για την ανάπτυξη του μπάσκετ στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή τα τελευταία τέσσερα χρόνια και είναι ο κατάλληλος για να ηγηθεί των δραστηριοτήτων μας εκεί», δήλωσε ο Μαρκ Τέιτουμ. «Η επιχειρηματική του οξυδέρκεια και η βαθιά κατανόηση των μέσων ενημέρωσης και των αθλητικών βιομηχανιών θα είναι εξαιρετικά επωφελής καθώς επεκτείνουμε περαιτέρω την παρουσία του ΝΒΑ στην περιοχή».
«Ανυπομονώ να συνεχίσω να συνεργάζομαι με τους συναδέλφους μας στο Λονδίνο, τη Μαδρίτη και τα περιφερειακά γραφεία σε όλο τον κόσμο για να εκτοξεύσουμε το μπάσκετ και το ΝΒΑ σε νέα ύψη στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή», δήλωσε ο Αϊβάζογλου. «Ενώ το μπάσκετ και το ΝΒΑ έχουν μια πλούσια και ιστορική παράδοση στην περιοχή, πιστεύω ότι απλώς ξύνουμε την επιφάνεια όσον αφορά τις δυνατότητες ανάπτυξης για το άθλημά μας».
Πριν από την ένταξή του στο ΝΒΑ, ο Αϊβάζογλου ήταν ο Chief Marketing Officer για το Eurosport, επιβλέποντας την παγκόσμια επωνυμία, την απόκτηση συνδρομητών, όπως επίσης και τη διατήρηση και τις προσπάθειες πληροφόρησης σε γραμμικές και ψηφιακές πλατφόρμες.
Υπηρέτησε επίσης ως Chief Marketing Officer στη startup fintech Ezbob και κατείχε ηγετικούς ρόλους στη Sky και την T-Mobile International. Παράλληλα υπήρξε διαχειριστής της Sense – μιας φιλανθρωπικής οργάνωσης με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο που υποστηρίζει άτομα που γεννιούνται κωφά και τυφλά.
Ο Αϊβάζογλου, με καταγωγή από τη Θεσσαλονίκη, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στο μάρκετινγκ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών όπως επίσης και του πτυχίου των διεθνών επιχειρήσεων και οικονομικών από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Ειδήσεις σήμερα:
Η διήγηση της Σίρλεϊ Μακ Λέιν για τη νύχτα που η Μέριλιν Μονρόε έκανε σεξ και με τα δύο αδέρφια Κένεντι
Σε κόκκινο συναγερμό λόγω καταιγίδας η Βαρκελώνη – Πλημμύρισε το κεντρικό αεροδρόμιο, έκλεισαν αυτοκινητόδρομοι, δείτε βίντεο
Τρίζει ο κυβερνητικός συνασπισμός στην Γερμανία – Ο Σολτς προσπαθεί να τα… βρει με τους Ελεύθερους Δημοκράτες και τους Πράσινους
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!