Connect with us

Hi, what are you looking for?

Αυτοκίνητο

Νέο και πολύ πιο σπορ Nissan Almera

Νέο και πολύ πιο σπορ Nissan Almera


Αρκετά χρόνια πριν την επέλαση των SUV, τα μικρομεσαία σεντάν μαζί με τα χάτσμπακ, αποτελούσαν την πρώτη επιλογή για όσους ήθελαν ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Γεγονός που ίσχυε και για τη Nissan, καθώς πριν παρουσιαστεί το Qashqai, κυριαρχούσε το Sunny και ο μετέπειτα διάδοχός του, το Almera. Η πρώτη του εμφάνιση πραγματοποιήθηκε το 1995, ενώ η τελευταία στις 28 Νοεμβρίου 2007. Έκτοτε, και αφού ακολούθησε η κατάργηση και του Primera το 2008, τα τετράθυρα αμαξώματα εξαφανίστηκαν από την ευρωπαϊκή γκάμα του Ιάπωνα κατασκευαστή.

Σε άλλες αγορές, αντίθετα, συνεχίζουν κανονικά μέχρι σήμερα. Το ίδιο συμβαίνει και με το Almera, το οποίο διατίθεται επίσης με το όνομα Versa στις Η.Π.Α. Στην Ταϊλάνδη (και τη Μαλαισία), ωστόσο, διατηρεί το όνομα που μάθαμε στα μέρη μας. Όχι μόνο αυτό, αλλά ανανεώνεται και αποκτά μέχρι στοιχεία Nismo! Το φρεσκαρισμένο Almera ξεχωρίζει από τη μεγαλύτερη μάσκα V Motion, το σκουρόχρωμο σήμα της Nissan και την ολόγραφη παρουσία του ονόματος πάνω από τη μάσκα. Το εντυπωσιακό body kit των φωτογραφιών είναι προαιρετικό, αλλά πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να λείπει από το λογισμό κανενός υποψηφίου αγοραστή.

Ο επιθετικός προφυλακτήρας συνδυάζεται με splitter, στο πλάι αναλαμβάνουν οι αντίστοιχες αεροδυναμικές προσθήκες (βλέπε ποδιές), οι ζάντες φτάνουν τις 17 ίντσες, η διχρωμία αμαξώματος-οροφής δίνει άλλο αέρα, το νέο Gray Sky Pearl χρώμα επίσης, όμως ο μεγάλος πρωταγωνιστής είναι ο πίσω προφυλακτήρας, που φιλοξενεί διαχύτη και δυο κεντρικές απολήξεις για την εξάτμιση.

Στο εσωτερικό η εικόνα παραμένει όπως πριν,  δηλαδή με έμφαση στους χώρους (4.495 χλστ. μήκος, 482 λίτρα πορτμπαγκάζ) και γεμάτο ομοιότητες με εκείνο του Micra, στην πλατφόρμα του οποίου βασίζεται το Almera.

Από το σουπερμίνι της Nissan προέρχεται και ο συνδυασμός κινητήρα-μετάδοσης. Το μικρομεσαίο σεντάν κινείται από το γνωστό τρικύλινδρο 1.000άρι turbo μηχανικό σύνολο βενζίνης, ισχύος 100 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και με ροπή 152 Nm στις 2.400-4.000 σ.α.λ. Η μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς γίνεται αποκλειστικά μέσω του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων Xtronic CVT. Περισσότερες τεχνικές προδιαγραφές δεν ανακοινώνονται, εκτός από τη μεικτή κατανάλωση των 5,4 λτ./100 χλμ.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Οικονομία

Με περιορισμένες διακυμάνσεις και χωρίς συγκεκριμένη κατεύθυνση κινείται η χρηματιστηριακή αγορά στην μέχρι τώρα συνεδρίαση, εν μέσω ήπιας πτωτικής κίνησης των ευρωπαϊκών αγορών. O...

Πολιτική

Το debate ανάμεσα στους έξι υποψήφιους για την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ περνάει στην ιστορία. Στην ιστορία μένουν ωστόσο και οι ατάκες που ξεχώρισαν από...

Οικονομία

Την σύμβαση για την προμήθεια 414 πυροσβεστικών οχημάτων, μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, υπέγραψε σήμερα ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Βασίλης Κικίλιας, σε εκδήλωση...

Κόσμος

Ο πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν δήλωσε σήμερα ότι περιμένει τον Τούρκο ομόλογό του, τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στο Καζάν τον επόμενο μήνα, για...