Στο επίκεντρο αυτής της ανανέωσης βρίσκεται μία νέα κεντρική κονσόλα, πιο κομψή και πιο πρακτική από την απερχόμενη, ενώ ο επιλογές σχέσεων έχει αντικατασταθεί από περιστροφικό διακόπτη. Ο πίνακας οργάνων είναι επίσης βελτιωμένος, με τις ενδείξεις να είναι πια πιο ευανάγνωστες, σύμφωνα με την εταιρεία.
Μέρος του update είναι επίσης η διαθεσιμότητα της κορυφαίας έκδοσης εξοπλισμού Tributo Italiano, που έρχεται να συμπληρώσει τις Sprint και Veloce.
Γενικότερα, δεν αλλάζει κάτι άλλο σημαντικά στο σύνολο, με τα συστήματα πρόωσης να παραμένουν τα δύο γνώριμα. Ο 1.500άρης κινητήρας εσωτερικής καύσης με το ήπια υβριδικό σύστημα 48V που η μέγιστη απόδοσή του φτάνει τους 160 ίππους και 240 Nm και το plug-in υβριδικό με μέγιστης ισχύ τους 280 ίππους.
Στο τελευταίο, υπάρχει τετρακίνηση χάρη και στο ηλεκτρικό μοτέρ 122 ίππων, το οποίο τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 15,5 kWh, που με τη σειρά της εξασφαλίζει 80 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομίας. Η Alfa Romeo εκθέτει αυτές τις ημέρες την ανανεωμένη Tonale στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, χωρίς ακόμα να έχει γνωστοποιήσει τιμές για τις αγορές της Ευρώπης.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!