Connect with us

Hi, what are you looking for?

Αυτοκίνητο

Μercedes-Benz: Αερόσακοι ειδικά για αυτόνομα αυτοκίνητα

Μercedes-Benz: Αερόσακοι ειδικά για αυτόνομα αυτοκίνητα


Οι αερόσακοι, μετωπικοί ή και πλαϊνοί, παρέχουν τη μέγιστη προστασία στους επιβάτες όταν αυτοί διατηρούν το σώμα τους σε κάθετη στάση στο κάθισμά τους -και φορούν τη ζώνη ασφαλείας, φυσικά.

Σε κάθε άλλη περίπτωση εάν μετακινούνται σε μια πιο ξαπλωτή στάση, για λόγους άνεσης ή ξεκούρασης, οι αερόσακοι δεν θα είναι το ίδιο αποτελεσματικοί όπως είναι προγραμματισμένο να συμβεί σε περίπτωση σύγκρουσης.

Ωστόσο, στη Mercedes-Benz έχουν ξεκινήσει την εξέλιξη ενός συστήματος αερόσακου ο οποίος θα δύναται να προστατεύσει τους επιβαίνοντες σε ένα αυτοκίνητο ακόμα και εάν αυτοί έχουν επιλέξει να ξαπλώσουν στο κάθισμά τους. Αυτό αφορά και στον οδηγό.

Όπως ανακοίνωσε η γερμανική εταιρεία, ο στόχος είναι να δημιουργηθούν αερόσακοι οι οποίοι θα τοποθετούνται στα μελλοντικά μοντέλα της τα οποία θα διαθέτουν σύστημα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3 ή και ανώτερο.

Με αυτό, υπό συνθήκες, ακόμα και ο οδηγός θα μπορεί να ρυθμίζει τη θέση του πιο επικλινή για να χαλαρώνει κατά το ταξίδι, καθώς το αυτοκίνητο θα κινείται χάρη στο σύστημα που θα έχει ενεργοποιηθεί γι’ αυτόν τον λόγο.

Φυσικά, αυτό δεν μπορεί να μηδενίσει την πιθανότητα να εμπλακεί το αυτοκίνητο σε κάποιο τροχαίο ατύχημα, συνεπώς οι αερόσακοι είναι απαραίτητοι.

Σε δήλωσή του στο βρετανικό Top Gear, ο Πολ Ντίκ, Διευθυντής στο τμήμα Ασφάλειας Αυτοκινήτων του Ομίλου Mercedes-Benz A.G., δήλωσε σχετικά: «Ας μιλήσουμε για την επόμενη δεκαετία. Ας πούμε ότι οδηγείτε σε μια ξαπλωτή στάση σε ένα όχημα που διαθέτει σύστημα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3, το οποίο δεν έχει τιμόνι. Συνεπώς, δεν έχετε εμπρός σας έναν αερόσακο.

»Θα πρέπει να σκεφτούμε πώς να προστατεύσουμε έναν άνθρωπο που (το σώμα του) βρίσκεται σε αυτή τη θέση. Αυτή είναι η αποστολή μας για το προσεχές μέλλον».

Ο Ντίκ ανέφερε ότι τα στελέχη της Mercedes-Benz, σκέφτονται να διαθέτουν μελλοντικά τα αυτοκίνητά της με εμπρός καθίσματα τα οποία θα μπορούν να μετατρέπονται σε ανάκλιντρο. Προς το παρόν, αυτή η δυνατότητα παρέχεται στα πίσω των κορυφαίων μοντέλων της, όπως η S-Class.

Συγκεκριμένα, ο Ντίκ είπε σχετικά: «Η ιδέα να προσφέρουμε αυτή τη δυνατότητα και στα εμπρός καθίσματα διαρκώς κερδίζει έδαφος, συνεπώς χρειαζόμαστε πιο εξειδικευμένους αερόσακους. Ίσως δεν θα εκτείνονται από το τιμόνι, ίσως τους προσαρμόσουμε στη ζώνη ασφαλείας ή στη μεσαία κολώνα (του αυτοκινήτου). Ή στα καθίσματα, καθαυτά.

»Αυτή είναι η καινοτομία. Να συνδυάσουμε αυτούς με το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης. Σε ένα όχημα με σύστημα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3, οδηγείς πιο χαλαρωμένος. Άρα, όλα αυτά πρέπει να λειτουργούν κατάλληλα.

»Εάν μια σύγκρουση είναι αναπόφευκτη, το σύστημα “pre-safe” θα πρέπει να λειτουργεί και στην περίπτωση που η πλάτη του καθίσματος έχει κλιθεί προς τα πίσω. Για παράδειγμα, θα πρέπει να εξασφαλιστεί ότι ο προεντατήρας της ζώνης ασφαλείας θα ενεργοποιηθεί, ο αερόσακος θα ανοίξει διαδοχικά σε δύο στάδια. Τότε θα μπορείς να αισθάνονται ασφαλείς οι επιβάτες. Αυτό είναι το σημαντικότερο», κατέληξε ο Ντίκ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μια φουτουριστική Mercedes 280SL με αέρα Χόλυγουντ
Τα crash tests της Mercedes-Benz στα ηλεκτρικά της (+video)
Aπαραίτητοι οι αερόσακοι και στα φορτηγά (+video)

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Ελλάδα

Με μία τρυφερή φωτογραφία διάλεξε να στείλει στα social media το «τελευταίο αντίο» στον πατέρα της, Ντίνο Καρύδη, που έφυγε από τη ζωή την...

Οικονομία

του Pascal Riché (*) Είναι περίεργη η απήχηση που μπορεί να έχει ένας νεολογισμός, δεκαετίες μετά την πρωτοεμφάνισή του. Το 1970, για να κοροϊδέψουν...

Μαγαζίνο

Μια φοβερή στιγμή περίμενε όλους τους φίλους του μπάσκετ που βρέθηκαν στο κέντρο της Αθήνας το απόγευμα της Κυριακής 15 Σεπτεμβρίου, έχοντας τη δυνατότητα...

Κόσμος

Ο απολογισμός των θυμάτων εξαιτίας των πλημμυρών και των κατολισθήσεων που προκάλεσε ο τυφώνας Γιάγκι στη Μιανμάρ διπλασιάστηκε, φθάνοντας τους 226 νεκρούς, ενώ άλλοι...