Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Όταν η μητρική εταιρεία Stellantis δημοσίευσε την εξαμηνιαία έκθεσή της, οι αριθμοί δεν ήταν καλοί για τη Maserati. Οι παραδόσεις σε πελάτες μειώθηκαν από 15.300 σε μόλις 6.500 αυτοκίνητα μέχρι τον Ιούνιο του 2024. Τι συνέβη;
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Λοιπόν, σύμφωνα με τον Carlos Tavares, η ανησυχητική πτώση των πωλήσεων προκλήθηκε από αναποτελεσματικό μάρκετινγκ και όχι από προβλήματα με τα προϊόντα ή τη στρατηγική τιμολόγησης.
«Με τη Maserati, έχουμε τα σωστά αυτοκίνητα και τις σωστές τεχνολογίες. Μπορούμε να προσφέρουμε θερμικά ή 100% ηλεκτρικά πολυτελή σπορ αυτοκίνητα. Αν οι πωλήσεις είναι υποτονικές αυτή τη στιγμή, είναι θέμα μάρκετινγκ. Έχουμε επίσης βελτιωθεί πολύ στο μέτωπο της ποιότητας, αλλά τώρα πρέπει να δουλέψουμε στο μάρκετινγκ. Μας λείπουν οι προοπτικές και τα leads, πρέπει να προσεγγίσουμε τους δυνητικούς πελάτες και να δώσουμε το σωστό μήνυμα για τη σωστή τοποθέτηση».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Αλλά δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ο Κάρλος Ταβάρες υπαινίχθηκε ένα ζοφερό μέλλον για την ιστορική ιταλική μάρκα: «Αν δεν βγάλουν χρήματα, θα τα κλείσουμε. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να έχουμε μάρκες που δεν βγάζουν χρήματα». Είναι τόσο απλό». Εντάξει, δεν αναφερόταν ρητά στη Maserati, καθώς μιλούσε για όλες τις μάρκες που βρίσκονται κάτω από τη γιγαντιαία εταιρική ομπρέλα.
Η Stellantis εξέδωσε αργότερα ένα δελτίο Τύπου που αναφέρει ότι και οι 14 εταιρείες παραμένουν εκεί που είναι, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση που ανέλαβε το 2021 να επενδύσει σε όλες τις μάρκες για 10 χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι οι προβληματικές μάρκες, όπως η Lancia και η DS Automobiles, έχουν ακόμα περιθώριο μέχρι περίπου το τέλος της δεκαετίας για να αλλάξουν τα πράγματα.
Η Maserati ελπίζει να βελτιώσει τις πωλήσεις της συνεχίζοντας μια πολυετή διαδικασία ανανέωσης και επέκτασης της γκάμας της. Μετά το λανσάρισμα της πλήρως ηλεκτρικής GranCabrio Folgore νωρίτερα φέτος, το επόμενο βήμα είναι η παρουσίαση μιας MC20 Folgore το 2025. Ένα μεγάλο ηλεκτρικό SUV θα φτάσει το 2027, ενώ ένα σεντάν Quattroporte με μηδενικές εκπομπές ρύπων προορίζεται για ντεμπούτο το 2028.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!