Το συγκεκριμένο… τρίκυκλο ονομάζεται Geparda, είναι εμφανώς βασισμένο στο VW Up! και λανσαρίστηκε πρόσφατα στη Γερμανία για τους έφηβους οδηγούς με δίπλωμα A1 που δεν έχουν το νόμιμο δικαίωμα να αποκτήσουν κάτι μεγαλύτερο, προς το παρόν.
Το Geparda σημαίνει στα γερμανικά «τσιτάχ». Βέβαια, η τελική ταχύτητα του συγκεκριμένου είναι λίγο μεγαλύτερη από το ομώνυμο αιλουροειδές, αφού αγγίζει τα 110 χλμ./ώρα χάρη στους 20 ίππους του.
Αυτοί προέρχονται από τον τρικύλινδρο 1.000άρη του Ομίλου VW (κανονικά αποδίδει 60 ή 75 ίππους) ο οποίος έχει υποβαθμιστεί αρκετά ώστε να είναι εναρμονισμένος με τις προδιαγραφές των διπλωμάτων A1. Η κίνηση μεταφέρεται στο εμπρόσθιο άξονα με τους δύο τροχούς μέσω ενός 5τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.
Αν και έχει περαστεί και καταγραφεί ως τρίκυκλο, είναι άστοχος ο προσδιορισμός. Μπορεί οι δύο εργοστασιακοί τροχοί να έχουν αφαιρεθεί, αλλά ο παράξενος πίσω άξονας φιλοξενεί δύο μικρούς στο κέντρο του. Για αυτό και το πίσω μέρος δείχνει «αέρινο» όταν το κοιτάς από το πλάι.
Η εταιρεία που προχώρησε σε αυτήν την αλλόκοτη κατασκευή τροποποίησε το σασί, ώστε να βελτιώσει την όποια σταθερότητα μπορεί να προσφέρει το αυτοκίνητο, εξού και ο ασυνήθιστος πίσω άξονας. Για να βελτιωθεί η κατάσταση βέβαια, προστέθηκε ενισχυμένη αντιστρεπτική της H&R μπροστά και ελατήρια Eibach πίσω.
To βάρος του συνόλου ανέρχεται στα περίπου 900 κιλά και έχει αυτονομία περίπου 80 χιλιόμετρα. Η καμπίνα του χωράει τέσσερα άτομα και αντέχει έως 1,3 τόνους βάρος.
Το Geparda έχει λανσαριστεί στη Γερμανία και ήδη παραδίδεται σε πελάτες έναντι 20.000 ευρώ.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!