Η
ιαπωνική εταιρεία σκοπεύει
να ακολουθήσει πιστά τον πετυχημένο
δρόμο που έχει χαράξει εδώ και δεκαετίες,
χωρίς βέβαια να απαξιώνει τις σύγχρονες
τάσεις.
Ο Akio Toyoda ανέφερε προημερών ότι η Toyota θα «μιλήσει» με πράξεις και επιχειρήματα απέναντι στον «βίαιο» εξηλεκτρισμό που επιβάλλουν οι πολιτικές αποφάσεις που παίρνουν άνθρωποι που δεν έχουν γνώση του αντικειμένου.
Η ιαπωνική εταιρεία είναι από τις λίγες που ακόμα αντιστέκεται σθεναρά σε αυτές, άσχετα από το γεγονός ότι διαθέτει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην γκάμα της, και θεωρεί ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ακόμα πολύ μέλλον. Παράλληλα, η πίεση που ασκείται στις εταιρείες για δημιουργία αμιγώς ηλεκτρικών στόλων, είναι δεδομένο ότι θα φέρουν μόνο απολύσεις προσωπικού.
Μάλιστα, ο κ. Toyoda είναι τόσο σίγουρος για όλα αυτά και δεν έχει καμία αμφιβολία ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα καταφέρουν να κερδίσουν περισσότερο από το 30% της παγκόσμιας αγοράς οχημάτων.
Και η αλήθεια είναι ότι η μέχρι τώρα εξέλιξη των πραγμάτων τον επιβεβαιώνουν, μιας και μετά από τόσους νέους κανονισμούς και περιορισμούς, απαγορεύσεις, επιδοτήσεις και πολλά άλλα, η ηλεκτροκίνηση δεν έχει πάει πολύ μακριά. Αυτό βέβαια το δείχνουν και οι τεράστιες πωλήσεις της ίδιας της Toyota.
Όλα αυτά δεν είναι απλά λόγια του αέρα από τον κ. Toyoda, καθώς αποτελούν αποφάσεις της εταιρείας. Η Toyota παραμένει πιστή και αφοσιωμένη στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, δημιουργώντας καινούργιους. Την ίδια στιγμή, ορισμένοι άλλοι κατασκευαστές έχουν πάψει την παραγωγή τους.
Ο λόγος που θα συνεχίσει να παρουσιάζει νέους θερμικούς κινητήρες είναι ο εξής. Σύμφωνα με την Toyota, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα παραμείνουν χαμηλές ανεξαρτήτως της εξέλιξης και της προόδου σε αυτά. Αναμφίβολα, η εξέλιξη δεν θα σταματήσει, αλλά οι πιθανότητες να κυκλοφορήσει στην αγορά κάτι πρωτοποριακό πριν από το 2030 είναι σχεδόν μηδενικές. Και αυτό δεν θα αλλάξει πολύ ούτε μέχρι το 2035. Με αυτά τα δεδομένα, περιορίζονται οι δυνατότητες της αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ανεξάρτητα από πολιτικές προθέσεις ή επιταγές.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Akio Toyoda η εξέλιξη καινούργιων κινητήρων δεν είναι άτοπη, αλλά θεμελιώδες στοιχείο της ύπαρξης της εταιρείας στο μέλλον. «Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία δεν είναι ο μόνος τρόπος για να επιτευχθεί ουδετερότητα άνθρακα. Θα συνεχίσουμε να παράγουμε κινητήρες γιατί εξακολουθούν να παίζουν σημαντικό ρόλο ως ένα πρακτικό μέσο για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα», αναφέρει η Toyota.
Διαβάστε επίσης
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!