Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Sepang φιλοξενεί την κομβική αναμέτρηση του MotoGP

Η Sepang φιλοξενεί την κομβική αναμέτρηση του MotoGP


του Δημήτρη Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ρεβάνς: Δύο διεκδικητές, δύο Grand Prix και ένας αγώνας ισοβαθμίας: η μάχη του τίτλου του MotoGP 2024 θα μπορούσε να φτάσει σε κομβικό σημείο στη Μαλαισία.

Μέχρι στιγμής το 2024 έχουν προσφερθεί έως τώρα 666 βαθμοί, και μετά από όλες τις συγκινήσεις, τις ανατροπές και το απίστευτο θεάμα που απολαύσαμε από τα πρώτα 18 Grand Prix, μόλις 17 από αυτούς τους βαθμούς χωρίζουν τον Πρωταθλητή Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) από την κορυφή του πρωταθλήματος που καταλαμβάνεται από τον Jorge Martin (Prima Pramac Racing).

Μια κορυφή που το #89 βρίσκεται εκεί για μεγάλο μέρος της σεζόν, με λάμψη, με τύχη ή και χωρίς την τύχη και μια κορυφή που θα προστατέψει με ό,τι έχει. Πρόκειται να μάθουμε πόσο πραγματικά θα παραμείνει στην κορυφή – και ακριβώς τι είδους απάντηση έχει ο Bagnaia γι ‘αυτόν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ΡΕΒΑΝΣ

Στην Ταϊλάνδη ο Bagnaia κέρδισε την πρώτη του νίκη σε βρόχινο Αγώνα στο MotoGP™ και μαζί ανέτρεψε την τάση σε αυτό που είχε αρχίσει να φαίνεται αναπόφευκτο το Σάββατο. Αλλά η ρίψη των ζαριών ήταν απαραίτητη για τον αναβάτη στο κυνηγητό, και ο Μartin άφησε το ρίσκο προς όφελος της ανταμοιβής. Οι 22 βαθμοί για να κρατήσει θα μπορούσαν να ήταν περισσότεροι, ή ακόμα και ένα έλλειμμα τριών βαθμών αν είχε πέσει. Πέρασε επίσης το τεστ με μεγάλη επιτυχία για να κάνει τη δική του σταθερή απόδοση.

Φτάνουμε στο Petronas Sepang International Circuit. Εδώ που ο Bagnaia θα έπρεπε να έχει το πλεονέκτημα, αλλά ο ρυθμός και η βαθμολογία είναι υπέρ του Martin. Για άλλη μια φορά, και οι δύο γνωρίζουν ακριβώς τι υπάρχει στη γραμμή τερματισμού. Η επιλογή του Bagnaia είναι να τερματίσει μπροστά από τον Martin ή να συνεχίσει να χάνει έδαφος. Η επιλογή του Martin είναι ένα άλλο πολύπλοκο σύνολο υπολογισμών και γνωρίζοντας ότι με το Tissot Sprint θα μπορούσε να κερδίσει το πρώτο του Πρωτάθλημα την Κυριακή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ

Υπάρχουν πιθανώς δύο βασικές ανησυχίες για τους δύο διεκδικητές και είναι η καθεμιά διαφορετική. Όπως πάντα, ο Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™) έχοντας μεγάλη βαρύτητα σε ότι λέει, έχει δηλώσει ότι θα προτιμούσε ο Bagnaia να κρατήσει το νούμερο 1 – επειδή θα ήθελε να το πάρει πίσω επί ίσοις όροις το επόμενο έτος. Είπε επίσης ότι γνωρίζει ότι η θέση του, γνωστή και ως συχνά στο μπροστινό μέρος και θα μπορούσε να είναι καθοριστικός παράγοντας.

Η αρετή του να βρίσκεται μπροστά είναι πιθανότατα κάτι που θα απολαύσει και ο συναθλητής του Bagnaia, ο Enea Bastianini. Πέρυσι, καθώς οι δύο διεκδικητές κατευθύνθηκαν προς τα έξω στην 1η στροφή, επικεντρώθηκαν ο ένας στον άλλο και ο Bastianini πήρε το προβάδισμα – και δεν κοίταξε πίσω. Δεν χρειαζόταν, γιατί δεν υπήρχε κανείς εκεί. Ανανεώνοντας ένα χρόνο ακόμα, μονομάχησε με τον Bagnaia και εντός ορισμένων ορίων δεν εμφανίστηκε φέτος στην Emilia-Romagna. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν η Gresini λέει ότι η 2η θέση είναι εντάξει για έναν Marquez το 2024 όπως έκανε για τον Bastianini το 2022. Η Ducati έχει τα χαρτιά της ανοιχτά. Ο Marc Marquez μπαίνει στην ομάδα του εργοστασίου. Ο Μartin φεύγει για την Aprilia, αλλά οι Τίτλοι των Κατασκευαστών και των Ομάδων είναι ήδη κερδισμένοι… και ο Bastianini φεύγει για την KTM.

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ

Ο Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™) ήταν εκπληκτικός στη Sepang την περασμένη σεζόν και πιθανότατα δεν θα συγκρατηθεί. Ο Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) έχει επίσης να δώσει αρκετά σε αυτή την πίστα, και ο Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing) αναμφισβήτητα ακόμη περισσότερα. Και μετά, υπάρχουν εκείνοι που ζητούν λίγα περισσότερα ξεκινώντας με δηλώσεις στη συνέντευξη Τύπου για να τα συνοδεύσουν, όπως ο Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3). Δεν είναι μόνο κατόρθωμα να ανεβεί στο βάθρο του MotoGP™ στη rookie σεζόν του, αλλά ακόμη περισσότερο όταν πρόκειται για την Buriram και για την πρώτη αναμέτρηση σε βροχή στην κορυφαία κατηγορία. Acosta εναντίον Brad Binder πρώτα και στη συνέχεια ο συναθλητής του στην Red Bull KTM Factory Racing Jack Miller ήταν οι μάχες που χρειαζόταν το φινάλε στην Ταϊλάνδη και ο Acosta τις κέρδισε με απόλυτη επιτυχία.

Ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) έκανε επίσης μεγάλη παρουσία στην Sepang την περασμένη σεζόν και μεγάλη παρουσία στην Buriram φέτος στις Κατατακτήριες και την Κυριακή πριν από αυτή την πτώση εξαιτίας του Morbidelli και είναι αναμφισβήτητα αυτός που κάνει τα περισσότερα με αυτό που έχει στο grid αυτή τη στιγμή. Σίγουρα θα προσπαθήσει και θα το ξανακάνει. Ο Maverick Viñales (Aprilia Racing), εν τω μεταξύ, συνεχίζει να έχει καλά αποτελέσματα για την Aprilia – με μερικά σκαμπανεβάσματα, αλλά ξεπερνώντας τους υπόλοιπους.

ΟΙ ΑΝΑΖΗΤΗΤΕΣ

Υπάρχουν πολλοί αναβάτες που έχουν επίσης αξιοσημείωτες επιδόσεις. Ο Johann Zarco (CASTROL Honda LCR) σημείωσε το καλύτερο αποτέλεσμα της Honda της σεζόν μέχρι στιγμής στην Buriram και ήταν ένα σταθερό Σαββατοκύριακο όσον αφορά τους βαθμούς για το εργοστάσιο, καθώς όλοι οι αναβάτε με τις μοτοσυκλέτες σημείωσαν βαθμούς την Κυριακή. Ο Luca Marini (Repsol Honda Team) κράτησε επίσης πολλά θετικά από την Αυστραλία και ο Takaaki Nakagami (IDEMITSU Honda LCR) δεν ήταν πολύ μακριά από τον Ιταλό.

Κάποιοι ακόμη που θέλουν να προχωρήσουν και να μειώσουν τα ελλείμματά τους είναι οι Aleix Espargaro (Aprilia Racing) και Raul Fernandez (Trackhouse Racing), οι οποίοι θα μοιραστούν ξανά το γκαράζ με τον δοκιμαστή αναβάτη Lorenzo Savadori, καθώς και οι Alex Rins (Monster Energy Yamaha MotoGP™) και Augusto Fernandez (Red Bull GASGAS Tech3).

Ο ΜΑΝΙΑΚΟΣ

Μετά είναι ο Andrea Iannone. Ο Maniac επιστρέφει ως αντικαταστάτης του Fabio Di Giannantonio στην Pertamina Enduro VR46 Racing Team. Τι να περιμένουμε από αυτόν; Υπάρχουν πολλά που ένας άνθρωπος μπορεί να μάθει, να υποφέρει, να θεραπεύσει, να κερδίσει, να χάσει, να ανακαλύψει ξανά και να πληρώσει για αυτά σε πέντε χρόνια. Στο άθλημα, οι μοτοσυκλέτες έχουν αλλάξει, το grid έχει αλλάξει και η μορφή έχει αλλάξει. Έχει επίσης κερδίσει Αγώνα στο WorldSBK. Πολλοί θαυμαστές του MotoGP™ θα ελπίζουν μόνο ότι ένα πράγμα δεν έχει αλλάξει καθόλου: η έμφυτη ικανότητα ψυχαγωγίας, με όποιον τρόπο κι αν διχάζει τις απόψεις.

Περιμένουμε πολλά από το Petronas Grand Prix της Μαλαισίας. Θα είναι ένα Σαββατοκύριακο που θα μείνει στα βιβλία της ιστορίας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, οπότε δεν πρέπει να χάσουμε ούτε δευτερόλεπτο από μια αναμέτρηση που θα μπορούσε να είναι καθοριστική για το πρωτάθλημα στο πιο συναρπαστικό άθλημα στη γη!

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΜΑΓΑΖΙΝΟ

Όση αγωνία είχε το ματς μέσα στο παρκέ, τόση ομορφιά «στόλιζε» τις κερκίδες του ΣΕΦ. Μάλιστα, ο σκηνοθέτης του αγώνα, συνέλαβε μια καλλονή αρκετές...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η BMW ετοιμάζεται για την επόμενη γενιά της εμβληματικής M3, η οποία αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της το 2028, ενώ κατά πάσα πιθανότητα...

ΚΟΣΜΟΣ

τα απόρρητα αρχεία της ΚΥΠ για την εισβολή των Τούρκων στην Κύπρο και τη βρωμερή διπλωματία των Μεγάλων Δυνάμεων. Τσιμουδιά για τον «κ@λομπαρά των...

ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Προσθήκη στα αγαπημένα Του Γιώργου Ερωτοκρίτου ΥΛΙΚΑ 1 συσκευασία Χρυσή Ζύμη Φύλλο Κρούστας για γλυκά4 κουταλιές Βούτυρο (λυόμενο)3 κουταλιές Ζάχαρη500 g. Φιστίκια Αιγίνης (καβουρδισμένα...