Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επιστρέφει το Ford Fiesta ως αμιγώς ηλεκτρικό;

Επιστρέφει το Ford Fiesta ως αμιγώς ηλεκτρικό;


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η ιστορία του Ford Fiesta ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο του 2023, όταν κατασκευάστηκε το τελευταίο όχημα της τρέχουσας γενιάς. Αλλά αυτό τελικά μπορεί να ήταν μόνο ένα προσωρινό «αντίο» και όχι ένας πραγματικός αποχαιρετισμός.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με το Autocar, τα σχέδια της αμερικανικής εταιρείας περιλαμβάνουν την άφιξη πολλών compact μοντέλων από το 2026 και μετά, όλα βασισμένα σε μια νέα πλατφόρμα.

Η ανάπτυξη της νέας αρχιτεκτονικής έχει ανατεθεί στον Alan Clarke, πρώην μηχανικό της Tesla. Με βάση αυτή την πλατφόρμα, σχεδιάζονται νέα ηλεκτρικά οικονομικά μοντέλα, τα οποία θα τοποθετηθούν κάτω από τα Explorer, Capri και Mustang Mach-E.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε ο Marin Gjajaja, Chief Operating Officer του τμήματος Model E της Ford, το πρώτο αυτοκίνητο που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα θα έρθει μεταξύ του τέλους του 2026 και των αρχών του 2027 και θα κάνει το ντεμπούτο του πρώτα στις Ηνωμένες Πολιτείες, πριν πωληθεί και στην Ευρώπη.

Αυτό το πρώτο μοντέλο θα μπορούσε να είναι η νέα γενιά του Puma ή το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Fiesta, ενώ προς το παρόν μπορούμε μόνο να υποθέσουμε ποια θα είναι τα υπόλοιπα προϊόντα.

Ωστόσο, η πεποίθηση του Gjaja είναι ότι «με την πάροδο του χρόνου, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα γίνονται όλο και μικρότερα», γι’ αυτό και είναι εύκολο να φανταστούμε μια πραγματική οικογένεια μικρών αυτοκινήτων. Και μια επιστροφή του Fiesta, ενός ιστορικού ονόματος για τη μάρκα, φαντάζει σχεδόν βέβαιη.

Οι πόροι που αναπτύσσει η Ford για αυτή την πλατφόρμα είναι σημαντικοί. Μια πρόσφατη έκθεση της αμερικανικής ιστοσελίδας TechCrunch αποκάλυψε ότι η ομάδα που εργάζεται πάνω στην αρχιτεκτονική αυτή αριθμεί περίπου 300 άτομα. Σε αυτούς περιλαμβάνονται μηχανικοί από την Tesla, τη Rivian και την Apple, ακόμη και αεροδυναμιστές της Formula 1.

Όσον αφορά το σύστημα κίνησης, ο Gjaja εξηγεί ότι η νέα αρχιτεκτονική θα χρησιμοποιεί πιθανότατα την τεχνολογία μπαταριών λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού άλατος (LFP) χαμηλού κόστους.

Επιπλέον, τα σχήματα αυτών των μελλοντικών Ford «δεν θα είναι συμβατικά» και θα είναι «διαφοροποιημένα» στις αντίστοιχες κατηγορίες. Το μόνο που μένει είναι να περιμένουμε τις επόμενες εξελίξεις για να δούμε προς ποια κατεύθυνση θα κινηθούν τα σχέδια της αμερικανικής μάρκας.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Τεχνολογία

Η Κρήτη δεν είναι απλώς ένας σημαντικός τουριστικός προορισμός, αλλά αναδεικνύεται σε παγκόσμιο κόμβο τηλεπικοινωνιακών υποδομών, με το μέλλον να προδιαγράφεται ψηφιακά πιο λαμπρό...

Μαγαζίνο

Η κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» συνάντησε τον Snik στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Ο γνωστός τράπερ ρωτήθηκε μεταξύ άλλων για τα αρνητικά σχόλια του...

Αθλητικά

Κατηφόρα για τη Βαλένθια και πλέον ο εφιάλτης του υποβιβασμού σκιάζει το «Μεστάγια». Οι «Νυχτερίδες» πάνε από το κακό στο χειρότερο και η εντός...

Οικονομία

Αιτήσεις για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα «ΚΑΛΥΨΗ» μπορούν να υποβάλλουν οι ιδιοκτήτες κατοικιών που βρίσκονται στα διοικητικά όρια των Δήμων Λεβαδέων, καθώς και Αμπελοκήπων-Μενεμένης,...