Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

«Ειρωνεία» οι επιδοτήσεις με εισοδηματικά κριτήρια

«Ειρωνεία» οι επιδοτήσεις με εισοδηματικά κριτήρια


Σχετική ανακοίνωσε έβγαλε και Συνδέσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, με αφορμή τις προτάσεις για τον τρίτο κύκλο του προγράμματος.

Σε λίγες ημέρες ολοκληρώνεται και η παράταση του δεύτερου προγράμματος επιδοτήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ποδηλάτων κλπ.

Και αυτό την ώρα που οι αρχικά προβλεπόμενοι πόροι έχουν εξαντληθεί λόγω αυξημένης ζήτησης, με το επιτελείο του Υπουργείου Μεταφορών να ψάχνει απεγνωσμένα χρήματα να καλύψει τις νέες αιτήσεις.

Η πλατφόρμα όμως σήμερα δε δέχεται αιτήσεις, μέχρι την εξεύρεση νέων πόρων, με τους επισκέπτες της να παίρνουν το παρακάτω μήνυμα.

Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν, φυσικά και οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν σχεδόν μηδενιστεί.

Οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι για ένα βιώσιμο τρίτο πρόγραμμα, το οποίο θα λειτουργεί και ομαλά, είναι αρκετές. Από τη μείωση του Φ.Π.Α. (κάτι που φυσικά δε γίνεται για λόγους εμπορικής ισότητας της αγοράς) μέχρι και να ορισθούν εισοδηματικά κριτήρια.

Αναμφίβολα όμως το να επιλέξεις το ποιο πόσο επιδότησης θα δώσεις, με βάση τα εισοδηματικά κριτήρια είναι -αν μη τι άλλο- ειρωνικό, όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που η μέση τιμή τους ξεπερνάει τα 40.000 ευρώ, όπως είναι τα ηλεκτρικά…

Σχετική ανακοίνωση εξέδωσε και ο Συνδέσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ):

“Με μεγάλο αριθμό πελατών να μη γίνονται δεκτοί για την επιδότηση των  8.000 ευρώ στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», ελλείψει πόρων, ανακοινώθηκε ότι εξετάζεται περαιτέρω αύξηση του οικονομικού κινήτρου στον υπό σχεδίαση 3ο κύκλο.

Έναντι αυτού σημειώνονται τα εξής:

•       Οι ανακοινώσεις δεν είναι αποτέλεσμα συνεργασίας με το ΣΕΑΑ.

•       Ο ΣΕΑΑ επιχειρηματολογεί καιρό τώρα πως πρέπει να μειωθεί το ποσό της επιδότησης, ώστε να το απολαμβάνουν κατά το δυνατό περισσότεροι.

•       Τα παράπονα των πελατών στις εκθέσεις, καθώς η πλατφόρμα δεν δέχεται τα αιτήματα τους, δεν είναι πλέον διαχειρίσιμα.

•       Οι επιδοτήσεις στην ΕΕ έχουν μειωθεί και σε πολλές περιπτώσεις καταργηθεί.

•       Με ένα ποσό όπως το αρχικό των 5.000 ευρώ, η Ελλάδα παραμένει «πρωταθλήτρια» στις επιδοτήσεις.

•       Η διακριτική μεταχείριση υπέρ λιγότερων επιδοτούμενων προκαλεί έναν ανυπέρβλητο διαχειριστικό εφιάλτη για τις εμπορίες και τους πελάτες, με αποτέλεσμα όλοι να αποθαρρύνονται.

•       Η τυχόν συσχέτιση του κινήτρου με τα εισοδήματα δεν πρέπει να επιβραβεύσει τη φοροδιαφυγή. Πρέπει να συμβεί το αντίθετο, όπως συνέβη με σειρά μέτρων στη διάρκεια του COVID19.”

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Με σενάριο βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας -εάν κάποιος έλεγε ότι του θυμίζει εκείνο της ταινίας «I, Robot» με τον Γουίλ Σμιθ, που βασίστηκε...

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Προχωρούν με γοργούς ρυθμούς τα πρόδρομα έργα στο Βοτανικό, για το νέο Γήπεδο του Παναθηναϊκού. Οι πρόδρομες εργασίες, που ξεκίνησαν τον Απρίλιο του 2023, περιλαμβάνουν,...

ΚΟΣΜΟΣ

«Τι θα κάνει στη συνέχεια ο Βλαντίμιρ Πούτιν;», είναι η ερώτηση που ακούγεται πολύ αυτή την εβδομάδα και αυτό είναι κατανοητό, όπως σημειώνει το...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αν είμασταν στη Σουηδία, την Νορβηγία ή την Εσθονία, σίγουρα αυτό το άρθρο δεν θα το κάναμε.Γιατί εκεί οδηγοί μαθαίνουν από μικρή ηλικία πως...