Ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ έχει καταστήσει την κατακραυγή κατά των ηλεκτρικών οχημάτων κεντρικό μέρος της πλατφόρμας του, φτάνοντας στο σημείο να πει στους υποστηρικτές των ηλεκτρικών οχημάτων να “σαπίσουν στην κόλαση” σε μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανήμερα των Χριστουγέννων.
Ωστόσο, ο Τραμπ δήλωσε αυτή την εβδομάδα στον οικοδεσπότη του CNBC Τζο Κέρνεν ότι “είμαι υπέρ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά πρέπει να έχουμε και όλες τις εναλλακτικές λύσεις”.
Ο Τραμπ δεν διευκρίνισε ποιες εναλλακτικές λύσεις υποστηρίζει και ο Kernen δεν ρώτησε. Αλλά τον Δεκέμβριο, πριν δηλαδή από την επίμαχη ανάρτηση, είπε στον παρουσιαστή του Fox News, Sean Hannity, ότι “πρέπει να πουλάμε ηλεκτρικά, αλλά πρέπει επίσης να πουλάμε και βενζινοκίνητα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μπορούμε να πουλήσουμε υβριδικά αυτοκίνητα. Τα υβριδικά είναι μια χαρά. Θα πρέπει να είμαστε σε θέση να αγοράζουμε τα πάντα. Σε μερικούς ανθρώπους μπορεί να αρέσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Θα πρέπει να μπορούμε να αγοράζουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο”.
Στο CNBC, ο Τραμπ στράφηκε γρήγορα στις γνωστές επικρίσεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα “δεν πάνε μακριά, κοστίζουν πολύ και όλα θα κατασκευάζονται στην Κίνα”, είπε ο Τραμπ. Εν τω μεταξύ, η ώθηση για ένα μέλλον αποκλειστικά με ηλεκτροκίνητα οχήματα δημιουργήθηκε “από πολύ, πολύ ηλίθιους ανθρώπους”.
Έθεσε επίσης εν αμφιβόλω ότι το ηλεκτρικό δίκτυο της χώρας μπορεί να διαχειριστεί μια στροφή προς τα EVs, αν και μια μελέτη του ΜΙΤ διαπίστωσε ότι η φόρτιση κατά τη διάρκεια των περιόδων εκτός αιχμής μπορεί να το καταστήσει εφικτό. Και κατήγγειλε την απόφαση του Μπάιντεν να ακυρώσει τις μισθώσεις για γεωτρήσεις πετρελαίου και φυσικού αερίου στο Εθνικό Καταφύγιο Άγριας Ζωής της Αρκτικής (ANWR) στην Αλάσκα, το οποίο η κυβέρνηση Τραμπ ενέκρινε το 2020 και φαίνεται έτοιμη να αναβιώσει σε περίπτωση νίκης του Τραμπ το 2024.
Τα σχόλια του Τραμπ έρχονται λίγο μετά τη συνάντησή του με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Tesla Elon Musk στο Mar-a-Lago. “Έχουμε προφανώς αντίθετες απόψεις σε ένα δευτερεύον θέμα που ονομάζεται ηλεκτρικά αυτοκίνητα”, δήλωσε ο Τραμπ στο CNBC.
Ο Μασκ έχει επίσης συγκρουστεί με την κυβέρνηση Μπάιντεν επειδή “αγνόησε” την Tesla, αν και ο Μπάιντεν έχει καταστήσει τη στροφή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σημαντικό μέρος της προεδρίας του. Ενέκρινε μια φορολογική πίστωση για τα ηλεκτρικά οχήματα που ισχύει μέχρι το 2032. Και οι χρηματοδοτικές του προσπάθειες ενισχύουν την εγχώρια παραγωγή μπαταριών και την έρευνα σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστεί η κυριαρχία της Κίνας σε αυτόν τον τομέα, βοηθώντας στη δημιουργία ενός εθνικού δικτύου φόρτισης και αντικαθιστώντας τα σχολικά λεωφορεία ντίζελ με ηλεκτρικά.
Παρόλα αυτά, η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει μειωθεί και τα υβριδικά αποδεικνύονται δημοφιλή για αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Toyota, και η Ford. Η κυβέρνηση Μπάιντεν αναμένεται επίσης να αμβλύνει τους στόχους υιοθέτησης των EV, όπως ζήτησαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι Ενωμένοι Εργάτες Αυτοκινήτου, αναφέρει το Reuters.
Το συνδικάτο United Autoworkers υποστήριξε επίσημα τον πρόεδρο Μπάιντεν για επανεκλογή τον Ιανουάριο, αν και ο Τραμπ δήλωσε στη συνέντευξη στο CNBC ότι “οι εργάτες αυτοκινήτων θα τον ψηφίσουν”.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!