Με την Ferrari να έχει υποσχεθεί πως τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα δεν θα χάσουν τη “μοναδική” αίσθηση της μάρκας και πως θα φέρουν μοναδικές “ηχητικές υπογραφές”, η ιταλική εταιρία έχει καταθέσει δύο πατέντες που εξηγούν το πως σχεδιάζει να αναπληρώσει την έλλειψη του ήχου που παράγει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης στα μελλοντικά ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Η πρώτη πατέντα περιγράφει ένα αυτοκίνητο με τρεις ηλεκτροκινητήρες με γεννήτριες ήχου με εισόδους τοποθετημένες κοντά στους κινητήρες που δημιουργούν μια συγκεκριμένη δίνη που παράγει ήχο και εξόδους που επιτρέπουν τη διοχέτευση του ήχου στην καμπίνα.
Η Ferrari ισχυρίζεται πως το σύστημα δεν αποσκοπεί μονάχα στη δημιουργία θορύβου, αλλά όπως οι οδηγοί αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης χρησιμοποιούν τον ήχο ενός κινητήρα που ανεβάζει στροφές ως ένδειξη για επιτάχυνση και ταχύτητα, αυτή η μέθοδος θα δίνει στους οδηγούς μια καλύτερη ιδέα για το τι κάνει το αυτοκίνητο σε μια δεδομένη στιγμή.
Το δεύτερο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας περιγράφει μια διαφορετική μέθοδο παραγωγής ήχου. Σε αυτή την περίπτωση, ο αέρας που ρέει πάνω από το αυτοκίνητο, διοχετεύεται σε αντηχεία για την παραγωγή ήχου. Ο αέρας θα μπορούσε να “τραβηχτεί” μέσα από τη μάσκα ή ακόμα και από μια εισαγωγή κάτω από το αυτοκίνητο.
Πέρυσι η Ferrari κατοχύρωσε μια πατέντα που ενισχύει τον ήχο που παράγουν οι ηλεκτροκινητήρες, έτσι ώστε οι επιβάτες να έχουν μια ακουστική εμπειρία εφάμιλλη με εκείνη που θα είχαν εάν βρισκόταν μέσα σε ένα αυτοκίνητο της με κινητήρα βενζίνης. Η πατέντα περιγράφει ένα σύστημα αντίστοιχο με το Fratzonic Chambered της Dodge.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!