Η smart έχει ταυτιστεί στη συνείδηση μας με το πρωτοποριακό διθέσιο μοντέλο fortwo, που ήταν το πρώτο μίνι με στάνταρ ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ΕSP στον εξοπλισμό του και εφοδιαζόταν με το άκρως ανθεκτικό αμάξωμα Tridion για να καθησυχάζει όποιους ανησυχούσαν για την ασφάλεια τους στο μικροσκοπικό εσωτερικό του.
*Το νέο smart #1
Η γερμανική μάρκα άλλαξε ωστόσο σελίδα, συνεταιρίστηκε με την κινεζική Geely, ορκίζεται πλέον αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση και τα δύο πρώτα νέα δείγματα γραφής της απευθύνονται στους πολυπληθείς φίλους των SUV, ενώ διαθέτουν δύο σειρές καθισμάτων και μπορούν να φιλοξενήσουν άνετα έως 5 επιβάτες μαζί με έναν λογικό αριθμό αποσκευών. Το μικρότερο smart #1 έχει μήκος 4,27 μέτρα, παίζει στην κλασική κατηγορία των πεντάθυρων SUV με διαστάσεις supermini, ενώ το μεγαλύτερο smart #3 έχει επιλέξει τη μοδάτη κατηγορία των compact Coupe/SUV.
*O πίνακας οργάνων του smart #1
Η smart διατηρεί στα νέα μοντέλα της τον lifestyle χαρακτήρα της, που αποτυπώνεται στις συγκεκριμένες περιπτώσεις με καλαίσθητες διχρωμίες του αμαξώματος και στυλάτες ζάντες, ενώ αντίστοιχη προσπάθεια έχει γίνει και στο εσωτερικό, το οποίο παραπέμπει ευθέως σχεδιαστικά και ποιοτικά σε μικρή Mercedes. Αυτό ισχύει περισσότερο για το μεγαλύτερο smart #3 με τους κυκλικούς αεραγωγούς και λιγότερο για το μικρότερο smart #1 που διαθέτει μακρόστενους. Κυρίαρχη θέση έχει και στις δύο περιπτώσεις η μεγάλη οθόνη πολυμέσων με ψηφιακό οδηγό ένα avatar με τη μορφή αλεπούς στο μικρότερο smart και ενός ταχύτατου τσίτα στο μεγαλύτερο ως ένδειξη του πιο σπορ χαρακτήρα του.
*Τα καθίσματα διακρίνονται για την άνεση τους.
Οι χώροι για τους επιβάτες είναι άνετοι, το πορτ – μπαγκάζ απλά ικανοποιεί, όμως υπάρχει και ένας μικρότερος χώρος για αποσκευές κάτω από το μπροστινό καπό με την ονομασία «frunk», που αποτελεί χαρακτηριστικό πολλών ηλεκτρικών μοντέλων.
*To Coupe/SUV smart #3.
Και τα δύο μοντέλα αποδείχθηκαν πολύ ευχάριστα στο δρόμο, όπου πείθουν με τις επιδόσεις τους, αφού ακόμη και στη βασική, πισωκίνητη έκδοση εφοδιάζονται με ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων, ενώ οι επιταχύνσεις των εκδόσεων Brabus με 428 άλογα θυμίζουν καθαρόαιμο σπορ μοντέλο. Να αναφέρουμε ενδεικτικά, ότι το smart #3 των 272 ίππων χρειάζεται μόλις 5,8 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα, ενώ το καυτό smart #1 Brabus απαιτεί 3,9 δευτερόλεπτα.
*Το smart #3 ξεκινάει από 40.900 ευρώ
Εξίσου εθιστικά είναι τα εξαιρετικά πατήματα των δύο ηλεκτρικών SUV στο δρόμο, που μας εντυπωσίασαν με μια κορυφαία ποιότητα κύλισης, ένα αποτελεσματικό φιλτράρισμα των κραδασμών και την απουσία θορύβων στο εσωτερικό του. Από το βάρος του δεξιού ποδιού επηρεάζονται φυσικά και οι αυτονομίες, που κυμαίνονται σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις μεταξύ 325 χιλιομέτρων για τη μικρότερη μπαταρία των 49 kWh και 455 χιλιομέτρων για τη μεγαλύτερη με χωρητικότητα 66 kWh. Πιο αναλυτικό οδηγικό ρεπορτάζ θα κάνουμε, όταν έχουμε τα αυτοκίνητα για μεγαλύτερο διάστημα στα χέρια μας.
*Το κόκπιτ του smart #3 θυμίζει μικρή Mercedes
Ακόμη και τα διθέσια smart πωλούνταν ανέκαθεν σε τσιμπημένες τιμές, όμως τα #1 και #3 έχουν ανέβει επίπεδο, καθώς πρόκειται για πενταθέσια, ηλεκτρικά SUV οικογενειακών προδιαγραφών και με φουλ εξοπλισμό ακόμη και στις βασικές τους εκδόσεις. Ενδεικτικά να αναφέρουμε, ότι το πισωκίνητο smart #1 ξεκινά στην έκδοση των 272 ίππων με το εξοπλιστικό πακέτο Pure από 36.950 ευρώ και το αντίστοιχο smart #3 Pro από 40.900 ευρώ, χωρίς ωστόσο να υπολογίσουμε ενδεχόμενες επιδοτήσεις στο πλαίσιο του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2».
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!