Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Γιατί όταν οδηγούμε πρέπει να κλείνουμε τα παράθυρα -Οι λόγοι που δεν είχες σκεφτεί

Γιατί όταν οδηγούμε πρέπει να κλείνουμε τα παράθυρα -Οι λόγοι που δεν είχες σκεφτεί


Η οδήγηση με ανοιχτά παράθυρα μπορεί να έχει σοβαρούς κινδύνους, που πολλοί οδηγοί δεν γνωρίζουν.

Στη χώρα μας πολλοί οδηγοί συνηθίζουν να κινούνται εντός και εκτός πόλης με ανοιχτά τα παράθυρα, μειώνοντας κατά αυτόν τον τρόπο τη χρήση του air condition και εξασφαλίζοντας τη συνεχή ροή φρέσκου αέρα στον θάλαμο επιβατών.

Η κοινή πρακτική αυτή φαντάζει αθώα, στην πραγματικότητα όμως δεν είναι καθώς κρύβει κινδύνους και μάλιστα σοβαρούς.

Οδήγηση με ανοικτά παράθυρα στην πόλη

Σε αστικό περιβάλλον η κίνηση με ανοιχτά παράθυρα μάς εκθέτει όχι μόνον στον κίνδυνο της ατμοσφαιρικής ρύπανσης αλλά και σε αυτόν μιας ενδεχόμενης απόπειρας κλοπής.

Ως γνωστόν η ρύπανση της ατμόσφαιρας, η οποία εντείνεται τις ώρες αιχμής, μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά επιβαρυντική για τον ανθρώπινο οργανισμό.

Η συνήθεια, λοιπόν, του ανοιχτού παραθύρου σε έναν μποτιλιαρισμένο δρόμο ίσως να μην είναι η καλύτερη δυνατή αν θέλουμε να περιορίσουμε την έκθεσή μας στους ρύπους που εκλύονται από τα οχήματα γύρω μας.

Επίσης, τα ανοιχτά παράθυρα σε συνδυασμό με τις χαμηλές ταχύτητες κίνησης και τις συχνές ακινητοποιήσεις μας καθιστούν πιο ευάλωτους σε εκείνους που θα επιχειρήσουν να αρπάξουν κάποιο πολύτιμο αντικείμενο από το εσωτερικό του αυτοκινήτου μας.

Οδήγηση με ανοικτά παράθυρα στον αυτοκινητόδρομο

Στο εθνικό ή το επαρχιακό δίκτυο, η ατμοσφαιρική ρύπανση περιορίζεται ωστόσο εκεί ελλοχεύουν άλλες παγίδες για εκείνους που θα επιλέξουν να κινηθούν με ανοιχτά τα παράθυρα.

Η πρώτη έχει να κάνει με την κατανάλωση καυσίμου, μιας και πάνω από τα 80 χλμ./ώρα η χρήση του συστήματος κλιματισμού καθίσταται πιο αποδοτική.

Αυτό συμβαίνει γιατί η αεροδυναμική αντίσταση που δημιουργούν τα ανοιχτά παράθυρα κοστίζει περισσότερο σε καύσιμο απ’ ότι η ίδια η λειτουργία του συστήματος κλιματισμού.

Η δεύτερη αφορά στην ταχύτητα με την οποία εισέρχεται ο αέρας στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου σε ταχύτητες εθνικού ή επαρχιακού δικτύου που μπορεί να αυξήσει δυσανάλογα τα επίπεδα του θορύβου με ό,τι μπορεί να σημαίνει για την άνεση του ταξιδιού.

Πηγή: carandmotor.gr



Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Αθλητικά

Κατηφόρα για τη Βαλένθια και πλέον ο εφιάλτης του υποβιβασμού σκιάζει το «Μεστάγια». Οι «Νυχτερίδες» πάνε από το κακό στο χειρότερο και η εντός...

Τεχνολογία

Η Κρήτη δεν είναι απλώς ένας σημαντικός τουριστικός προορισμός, αλλά αναδεικνύεται σε παγκόσμιο κόμβο τηλεπικοινωνιακών υποδομών, με το μέλλον να προδιαγράφεται ψηφιακά πιο λαμπρό...

Μαγαζίνο

Η κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» συνάντησε τον Snik στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Ο γνωστός τράπερ ρωτήθηκε μεταξύ άλλων για τα αρνητικά σχόλια του...

Πολιτική

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Παύλος Γερουλάνος, με ανάρτησή του το πρωί της Τρίτης (22/10) αποκάλυψε πώς θα πρέπει να παραμείνει σε αφωνία για τις...