Connect with us

Hi, what are you looking for?

Αυτοκίνητο

Γερμανός ειδικός προτείνει την αύξηση της τιμής της θερμικών αυτοκινήτων για χάρη των ηλεκτρικών

Γερμανός ειδικός προτείνει την αύξηση της τιμής της θερμικών αυτοκινήτων για χάρη των ηλεκτρικών


Ο Stefan Bratzel, ειδικός στον τομέα της αυτοκίνησης του Πανεπιστημίου του Gladbach, υποστηρίζει πως «πρέπει να αυξήσουμε τις τιμές των αυτοκινήτων βενζίνης και diesel για να ευνοηθούν τα ηλεκτρικά».

Η ρηξικέλευθη αυτή πρόταση του Bratzel, διευθυντή της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων στην Αυτοκινητοβιομηχανία (CAM) στο Πανεπιστήμιο του Bergisch Gladbach, σχετίζεται με τη μελέτη του σχετικά με τη δυναμική της οικονομίας της αυτοκίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η έρευνά του αυτή καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η Ευρώπη πρέπει να βάλει τέλος στη συζήτηση που υφίσταται σήμερα σχετικά με την επέκταση της ζωής των κινητήρων εσωτερικής καύσης (με τη χρήση βιώσιμων καυσίμων) πέραν της απαγόρευσής τους, το 2035.

Όπως είπε ο Bratzel σε συνέντευξή του στη γερμανικό κανάλι N-TV, η άρση της απαγόρευσης τώρα θα έδειχνε στο ευρωπαϊκό κοινό ότι δεν υπάρχει η ανάγκη να αλλάξουμε. Ο Γερμανός επιμένει ότι δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις, παρά μόνο η αμιγής ηλεκτροκίνηση, για τον περιορισμό των εκπομπών CO2.

Συγκεκριμένα, τόνισε ότι ναι μεν το υδρογόνο γίνεται σημαντικό για τη βιομηχανία του χάλυβα, και ότι τα βιώσιμα ηλεκτροκαύσιμα (e-fuels) κερδίζουν έδαφος, αλλά και οι δύο αυτές τεχνολογίες συνοδεύονται από πολύ μεγάλο κόστος. Έτσι, πιστεύει ότι πρέπει η αγορά να πιεστεί να κινηθεί προς την ηλεκτροκίνηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και ένας αποτελεσματικός τρόπος πίεσης, συνεχίζει ο Bratzel, είναι η κατακόρυφη αύξηση των τιμών των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, βενζίνης ή diesel, «ώστε η χρήση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου να είναι πιο οικονομική σε σχέση με τα θερμικά».

Παράλληλα, ο Γερμανός προτείνει την απόσυρση των κρατικών επιδοτήσεων για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου και την αντικατάστασή τους με μεγάλα «καπέλα» στις τιμές των θερμικών. Όπως λέει, το ερώτημα δεν είναι αν η ηλεκτροκίνηση θα κερδίσει τον αγώνα, αλλά το πώς.

Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ursula von der Leyen επίσημα υποστηρίζει την αναθεώρηση της συμφωνίας απαγόρευσης των θερμικών αυτοκινήτων στην Ε.Ε. το 2035, ενώ στη Γερμανία το κόμμα FPD υποστηρίζει τη χρήση των e-fuels.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπλέον, η BMW κάνει λόγο για «αναπόφευκτες προσαρμογές» σχετικά με την απαγόρευση του 2035, και η Mercedes περιορίζει ραγδαία τα επενδυτικά της κεφάλαια στην έρευνα και εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης.

Όμως, ο Bratzel, λέγοντας πως «η βραχυπρόθεση παύση του περιβαλλοντικού bonus για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σόκαρε τους πάντες», υποστηρίζει ότι πρέπει να αναπτυχθεί τάχιστα το ηλεκτρικό δίκτυο για την τοποθέτηση Wallbox σε όλο και περισσότερες κατοικίες και να γίνουν περισσότερες επενδύσεις σε σταθμούς ταχείας φόρτισης – ειδικά σε πυκνοκατοικημένες περιοχές.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Αυτοκίνητο

Από τον Παράδεισο στην Κόλαση Επίπεδα καταπράσινα λιβάδια, μεσαιωνικά κάστρα και μια ενεργή εμπόλεμη ζώνη χωρίζουν την QJMOTOR SRT 800X από τον Παράδεισο και...

Ελλάδα

Με μία τρυφερή φωτογραφία διάλεξε να στείλει στα social media το «τελευταίο αντίο» στον πατέρα της, Ντίνο Καρύδη, που έφυγε από τη ζωή την...

Οικονομία

του Pascal Riché (*) Είναι περίεργη η απήχηση που μπορεί να έχει ένας νεολογισμός, δεκαετίες μετά την πρωτοεμφάνισή του. Το 1970, για να κοροϊδέψουν...

Μαγαζίνο

Μια φοβερή στιγμή περίμενε όλους τους φίλους του μπάσκετ που βρέθηκαν στο κέντρο της Αθήνας το απόγευμα της Κυριακής 15 Σεπτεμβρίου, έχοντας τη δυνατότητα...