Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αποκαλύφθηκε το Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ του 2025

Αποκαλύφθηκε το Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ του 2025


Το 2025 Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ θα έρθει σε μορφή plug-in-hybrid και θα προσφέρει έως και 603 ίππους, με σημαντική ηλεκτρική αυτονομία. Αναμένεται προς το τέλος του 2024.

Δείτε επίσης: 2024 Mercedes E-Class: Καταφθάνει ανανεωμένο

  • Στο Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ του 2025, ένας 3,0-λίτρων twin-turbo εξακύλινδρος κινητήρας και ένας ηλεκτροκινητήρας παράγουν 576 ίππους.
  • Μία μεγάλη μπαταρία 21,2 kWh στοχεύει σε 100 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας, αλλά αυτό είναι κάτω από το γενναιόδωρο ευρωπαϊκό WLTP.
  • Το προαιρετικό πακέτο Dynamic Plus προσθέτει περισσότερη απόδοση και αναβαθμισμένα φρένα σε αυτό το νέο μέλος της οικογένειας E-class.

Δείτε επίσης: Mercedes-AMG CLE53 Coupe: Τεχνολογία, Επιδόσεις, Στυλ

Έχουμε συνηθίσει την ιδέα των αυτοκινήτων να γίνονται ισχυρότερα με τις διαδοχικές γενιές, αλλά η ηλεκτροκίνηση έχει αυξήσει δραματικά αυτήν την τάση. Το τελευταίο Mercedes-AMG E53 sedan στις ΗΠΑ διέθετε έναν εντελώς αξιοπρεπή κινητήρα εξακύλινδρο με τούρμπο που παρήγαγε 429 ίππους. Η νέα έκδοση του 2025 θα χρησιμοποιήσει ένα σύστημα plug-in-hybrid για να δώσει σημαντικά βελτιωμένα 576 ίππους—ή 603 ίππους όταν χρησιμοποιείται η προαιρετική λειτουργία Race Start. Αυτά τα στοιχεία σημαίνουν ότι το νέο E53 παράγει περισσότερη ισχύ από το προηγούμενο μοντέλο Mercedes-AMG E63 S. Αυτή είναι η είδηση που μας ενθουσιάζει όλους.

Δείτε ακόμα: Aston Martin Vantage: Το νέο Safety Car της Formula 1

Το 2025 Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με το GLE53 Hybrid, αλλά κερδίζει έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. Ο εξακύλινδρος κινητήρας του E53 παράγει μέχρι 443 ίππους και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται μεταξύ του και του εννιά-τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων εντός του περιβλήματος του κιβωτίου. Είναι ικανός να παράγει έως και 161 ίππους και 352 λίβρες πόδια ροπής από μόνος του, με μια προσωρινή υπερφόρτωση ισχύος στη λειτουργία Race Start που περιλαμβάνεται στο προαιρετικό πακέτο AMG Dynamic Plus. Η συνδυασμένη κορυφή ροπής αναφέρεται στις 553 λίβρες πόδια. Η AMG αναφέρει χρόνο εκτόξευσης 0-100 χλμ/ώρα στα 3,8 δευτερόλεπτα για το E53 Hybrid sedan στη λειτουργία Race Start, και δύο δέκατα πιο αργά χωρίς αυτή. Καταφέραμε να φτάσουμε στα 100 χλμ/ώρα σε τέσσερα δευτερόλεπτα με το προηγούμενο E53 Coupe και μπορούμε με ασφάλεια να προβλέψουμε ότι το νέο αυτοκίνητο θα βελτιώσει τα επίσημα στοιχεία του.

Η ηλεκτρική ενέργεια προέρχεται από μια μπαταρία 21,2 kWh 400-volt που βρίσκεται κάτω από το πίσω πάτωμα, η οποία είναι αρκετά μεγάλη για να παρέχει σημαντική ηλεκτρική αυτονομία. Στην Ευρώπη, η AMG δηλώνει ότι στοχεύει σε μια βαθμολογία WLTP ή 100 χλμ., η οποία θα ξεκλειδώσει φορολογικά πλεονεκτήματα EV για τους κατόχους σε διάφορες χώρες. Οι αριθμοί EPA σίγουρα θα είναι λιγότεροι από αυτούς, αλλά το E53 Hybrid αναμένεται να παρέχει περισσότερα από 64 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας, και μπορεί να οδηγηθεί με ταχύτητα έως και 140 χλμ/ώρα με ηλεκτρική ενέργεια. Η μέγιστη ταχύτητα αναφέρεται στην Ευρώπη ως 249 χλμ/ώρα για το κανονικό αυτοκίνητο, 280 χλμ/ώρα με το πακέτο Dynamic Plus.

Το E53 Hybrid θα είναι επίσης πιο εύκολο να φορτίσει από ό,τι συνήθως είναι τα plug-ins, με την επιλογή 60-kW DC γρήγορης φόρτισης που θα επιτρέψει την επίπεδη φόρτιση της μπαταρίας από 10% έως 80% σε μόλις 20 λεπτά. Ακόμη και χωρίς να καθορίζετε το φορτιστή DC, ο φορτιστής AC που είναι ενσωματωμένος λειτουργεί με έναν αξιοπρεπή ρυθμό έως και 11 kW. Το σύστημα υβριδικής κίνησης έχει φέρει δύο νέες λειτουργίες οδήγησης, το Electric, το οποίο λειτουργεί το αυτοκίνητο ως EV μέχρι να εξαντληθεί η μπαταρία, και το Battery Hold, που θα διατηρήσει το επίπεδο φόρτισης για αργότερη χρήση. Όταν οδηγείτε ηλεκτρικά, το E53 Hybrid έχει ένα απτικό πεντάλ γκαζιού που θα σκληρύνει για να δείξει το σημείο στο οποίο παρέχεται η μέγιστη απόδοση· η παραπέρα πίεση θα ξεκινήσει τον κινητήρα και θα μεταβεί σε υβριδική λειτουργία.

Δείτε ακόμα: 2025 BMW Z4 M40i: Τώρα και με Χειροκίνητη έκδοση Handschalter

Ενώ το E53 Hybrid έχει μορφή πιο μυώδη από την τυπική E-class, αφήνει αρκετά περιθώρια για το E63 που προβλέπουμε με βεβαιότητα ότι θα ακολουθήσει. Το E53 έχει νέα γρίλια ψύξης με τις οικείες κάθετες ράβδους της AMG και με φωτιζόμενο περίγυρο, ένα βαθύτερο μπροστινό προφυλακτήρα και διευρυμένα εμπρός φτερά (0,4 ίντσες πιο φαρδιά από κάθε πλευρά). Δυστυχώς, τα φτερά έχουν επίσης αεραγωγούς στην πίσω άκρη που φαίνεται να είναι προσωρινά σφραγισμένοι στην πιο κοντινή επιθεώρηση. Το πλέγμα για τους μικρότερους ψευδο-αεραγωγούς στον πίσω προφυλακτήρα είναι επίσης κατασκευασμένο αντί να είναι πραγματικό. Στο πίσω μέρος υπάρχουν τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων, ένα νέο spoiler στο καπό και ένα σήμα E53 που έχει τελειώσει με κόκκινο χρώμα, υποδεικνύοντας ότι ο κινητήρας είναι υβριδικός.

Δείτε επίσης: Mercedes: Συνεργάζεται με τον Will.i.am για το MBUX Sound Drive

Οι αλλαγές στο εσωτερικό είναι διακριτικές πέρα από την διακριτική σήμανση AMG στη βάση του τιμονιού και τα νέα γραφικά για το πίνακα οργάνων, το E53 φαίνεται ελάχιστα αλλαγμένο από οποιαδήποτε άλλη πλήρως εξοπλισμένη E-class. Οι ευρωπαίοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στην Superscreen, που προσθέτει έναν οθόνη στην πλευρά του επιβάτη στο σύστημα UX, ή μια τυπική διάταξη με open-pore gray ash timber πάνελ που παρουσιάζει την καινοτομία του φωτισμού.

Το AMG ακόμα χρησιμοποιεί ένα ραβδί επιλογών ταχυτήτων στον στύλο τιμονιού αντί να επιστρέψει σε έναν ξεχωριστό στο κέντρο του πίνακα ελέγχου, όπως έκαναν τα μοντέλα AMG μέχρι πρόσφατα. Τα paddles (πτερύγια) αλλαγής ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι έχουν τώρα διπλή λειτουργία. Στις πιο δυναμικές λειτουργίες, θα προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει τις σχέσεις, αλλά όταν λειτουργεί ηλεκτρικά, θα προσαρμόζουν τα επίπεδα αναγεννητικής πέδησης. Η AMG λέει ότι η πιο επιθετική από αυτές θα λειτουργήσει ως λειτουργία μονοπετάλου.

Δείτε επίσης: Το brand Jaecoo θα κυκλοφορήσει στην Αυστραλία το 2024

Οι βελτιώσεις υλικού για το E53 περιλαμβάνουν διπλά ενεργά αμορτισέρ που μπορούν να ρυθμίζουν ξεχωριστά την ανάκαμψη και τη συμπίεση. Η τροχιά των πίσω τροχών θα είναι επίσης τυπική, και το σασί κελύφους θα λάβει πρόσθετη ενίσχυση για να βελτιώσει τη στιβαρότητα. Αυτές οι αλλαγές περιλαμβάνουν έναν διάχυτο μεσοστραμμένο μεταξύ των πύργων της προπέλας και επιπλέον ενίσχυση για τις βάσεις του πίσω άξονα. Τετραπλές δαγκάνες φρένων που αγκαλιάζουν διατρήσεις δίσκων μπροστά 14,5 ίντσες διάμετρο θα είναι τυπικά, με αυτήν την προαιρετική Dynamic Plus να αναβαθμίζει αυτούς σε έξι ποτ και μεγαλύτερους 15,3-ίντσες δίσκους.

Οι παραδόσεις στις ΗΠΑ και στον υπόλειπο κόσμο δεν θα ξεκινήσουν πριν το τρίτο τρίμηνο του 2024, και δεν έχουμε ακόμη τιμολόγηση. Η AMG λέει ότι στην Ευρώπη το νέο E53 Hybrid θα είναι μόνο ελαφρώς πιο ακριβό από την παλιά έκδοση, οπότε μπορούμε να ελπίζουμε ότι αυτό θα ισχύει και όταν φτάσει σε εμάς. Για αναφορά, το προηγούμενο E53 sedan κόστιζε $82.450 το 2022.

Πηγή: caranddriver

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΚΟΣΜΟΣ

Ο προϋπολογισμός του 2025, που κατατέθηκε στη Βουλή, προβλέπει ανάπτυξη 2,3%, πρωτογενές πλεόνασμα 2,4% του ΑΕΠ και δημόσιο χρέος στο 147,5% της ΑΕΠ. Παράλληλα,...

ΕΛΛΑΔΑ

Zάχαρη λευκή κρυσταλλική και ζάχαρη καστανή από ζαχαροκάλαμο με ξένα σώματα, ανακαλεί από την αγορά ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων. Συγκεκριμένα, ο ΕΦΕΤ και...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Το debate των υποψήφιων για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, που διεξήχθη στην ΕΡΤ, στέφθηκε με πλήρη επιτυχία. Οι τέσσερις υποψήφιοι, ο Απόστολος Γκλέτσος,...