Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

WRC: Οι Βέλγοι Neuville- Wydaeghe προηγούνται στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης

WRC: Οι Βέλγοι Neuville- Wydaeghe προηγούνται στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης


Του Π. Χαλάτση

Μια ανάσα πριν από την κατάκτηση του πρώτου τους Παγκόσμιου Πρωταθλήματος βρίσκονται οι Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe  με το HYUNDAI i20 N Rally 1 Hybrid. Μέχρι και την 4η Ε.Δ χθες στην πρώτη θέση βρίσκονταν οι Γάλλοι Sebastien Ogier- Vincent Landais  με TOYOTA GR YARIS Rally 1 Hybrid.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και ενώ η λογική λέει ότι από τη στιγμή που βρίσκεσαι μέσα στην τριάδα θα πρέπει να κάνεις αγώνα τακτικής για να κερδίσεις στα σίγουρα τους βαθμούς που χρειάζεσαι, ο Neuville ξεκίνησε την αντεπίθεση.

Από την 5η Ε.Δ και μέχρι την 8η όπου ήταν και η τελευταία της χθεσινής ημέρας οι Βέλγοι άνοιγαν από ειδική σε ειδική ακόμη περισσότερο τη διαφορά από τους Γάλλους. Στο service park στο Bad Griesbach στη Γερμανία, η διαφορά των δύο πρώτων πληρωμάτων ήταν 6.4’’.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πίσω από τους Γάλλους Ogier- Landais  ακολουθούν οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja με διαφορά +7.8’’.

O Ott Tanak που πρίν απο μερικά 24ωρα είχε τα γενέθλιά του παλεύει για την 2η θέση

Οι διαφορές στα τρία πρώτα πληρώματα δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι ακόμη ασφαλείς. Ένα κλατάρισμα αρκεί για να ανατραπούν όλα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην 4η θέση με διαφορά +7.8’’ βρίσκεται το πλήρωμα από την Ουαλία, Elfyn Evans- Scott Martin και την πεντάδα κλείνουν οι Takamoto Katsuta – Aaron Johnston με διαφορά από τους πρώτους + 38.6’’

Οι χρόνοι στα δέκα πρώτα πληρώματα μετά και την 8η Ε.Δ

Στο WRC2 κυριάρχησαν οι Nikolay Gryazin -Konstantin Aleksandrov με Citroen C3 Rally2.

Οι αντίπαλοί τους, Yohan Rossel – Florian Barral (Citroen C3) είχαν μια άτυχη στιγμή. Τους έφυγε ο τροχός, έχασαν χρόνο και δεν δείχνουν τώρα ότι μπορούν να ελπίζουν σε νίκη.

Από τις εγκαταλείψεις αυτή των Μikkelsen-Eriksen με Hyundai i20 Rally1 από έξοδο.

Σήμερα ξεκινούν το προτελευταίο σκέλος του αγώνα που είναι αρκετά δύσκολο και χρειάζεται προσοχή στα σημεία που η άσφαλτος γλιστράει από την υγρασία. Μπορεί οι Ε.Δ να είναι και πάλι έξι ( 3 επαναλαμβανόμενες), συνολικού μήκους 123.46 χλμ.

Τα πληρώματα θα κάνουν σε σύνολο 567.77 χλμ. Από αυτά τα 386.48 είναι απλές διαδρομές και τα 123.46 είναι καθαρά αγωνιστικά.

 

 

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Τον Αύγουστο του 2021, η Stellantis δήλωσε ότι η Alfa Romeo θα γίνει αμιγώς ηλεκτρική στις περιοχές της Ευρώπης, της Βόρειας...

Οικονομία

Στη δεύτερη συνεχόμενη μείωση των επιτοκίων της κατά 25 μονάδες βάσης (ένα τέταρτο της ποσοστιαίας μονάδας), μετά από αυτή του Σεπτεμβρίου, προχώρησε σήμερα, Πέμπτη...

Κόσμος

Η Βρετανία επέβαλε κυρώσεις σε άλλα 18 ρωσικά δεξαμενόπλοια και σε τέσσερα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, στη μεγαλύτερη δέσμη κυρώσεων μέχρι σήμερα σε...

Τεχνολογία

Μία από τις σημαντικότερες εφαρμογές των ρομποτικών και των μη επανδρωμένων συστημάτων είναι η χρήση τους σε κατοικημένες περιοχές και εντός κτιρίων. Ιδιαίτερα σε...