Είναι μια παλιά ιστορία. Ο λόγος για την διαφορά στις τιμές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές στους πίνακες τεχνικών χαρακτηριστικών ενός μοντέλου, με αυτό που ισχύει στον πραγματικό κόσμο.
Αξιολογώντας τα νέα αυτοκίνητα στην Ευρώπη, αρχίζεις να παρατηρείς ότι κανένα από αυτά δεν φαίνεται να ανταποκρίνεται στα επίσημα στοιχεία της Παγκόσμιας Εναρμονισμένης Διαδικασίας Δοκιμών Ελαφρών Οχημάτων (WLTP).
Εάν πρόκειται για όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, δεν μπορεί να επαληθεύσει την επίσημη τιμή κατανάλωσης, ενώ εάν πρόκειται για ηλεκτρικό όχημα, υπολείπεται πάντα της εργοστασιακής αυτονομίας, ανεξάρτητα από το στυλ οδήγησης. Και να σκεφτείς πως το συγκεκριμένο πρότυπο, διαδέχτηκε ως πιο ρεαλιστικό, τον “Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης” (NEDC) ο οποίος χρησιμοποιείτο από τη δεκαετία του 1990.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε πρόσφατα στοιχεία που αποκαλύπτουν τι αποκλίσεις με τις μετρήσεις WLTP για βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα και για τα plug-in υβριδικά (PHEV).
Διαβάστε την συνέχεια στο topgeargreece.gr
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!