Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Volkswagen αντιμετωπίζει οικονομική κρίση, αλλά τελικά ίσως βρεθεί λύση που θα της επιτρέψει να αποφύγει το λουκέτο στα εργοστάσια της στη Γερμανία. Οι τρέχουσες διαπραγματεύσεις δείχνουν ότι μια νέα συμφωνία θα μπορούσε να κρατήσει τα πάντα σε λειτουργία τουλάχιστον μέχρι το 2030. Ωστόσο, ακόμα και αυτή η λύση, δεν έρχεται χωρίς παραχωρήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Οι λεπτομέρειες δεν είναι γνωστές και τίποτα δεν είναι επίσημο. Μια έκθεση του Bloomberg υποστηρίζει ότι η διοίκηση της VW είναι ανοιχτή στο να κρατήσει τα εργοστάσια ανοιχτά και να επαναφέρει τις συμφωνίες για την ασφάλεια των θέσεων εργασίας, αν οι εργαζόμενοι παραιτηθούν από τα μπόνους τους. Από εκεί και πέρα, η VW θα μεταφέρει την παραγωγή του Golf από το Βόλφσμπουργκ σε εργοστάσιο στο Μεξικό και θα τερματίσει την παραγωγή των EVs της στο μεγάλο εργοστάσιο της εταιρείας στο Zwickau.
Το δημοσίευμα επικαλείται ανώνυμες πηγές που γνωρίζουν τις διαπραγματεύσεις, τονίζοντας ότι οι συνομιλίες βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη. Η VW δεν έχει κάνει κανένα σχόλιο προς το παρόν.
Εάν η είδηση είναι σωστή, πρόκειται για μια σημαντική ανατροπή από τη θέση της VW ότι το κλείσιμο των εργοστασίων είναι απαραίτητο για την επιβίωση. Μόλις πριν από ένα μήνα, ο διευθύνων σύμβουλος της VW Brand Thomas Schaefer δήλωσε στη γερμανική έκδοση Welt am Sonntag ότι η εταιρεία δεν βλέπει διέξοδο χωρίς το κλείσιμο τουλάχιστον ενός εργοστασίου. Την ίδια στιγμή, το συμβούλιο της VW πρότεινε σαρωτικές περικοπές μισθών και αναστολή των μπόνους ως εναλλακτική λύση για το κλείσιμο των εργοστασίων. Πάντως η συνδικαλιστική ομάδα IG Metall έχει απειλήσει με μαζικές απεργίες κατά της VW σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί οποιοδήποτε κλείσιμο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η VW δεν έχει κλείσει ποτέ εργοστάσιο στην εγχώρια αγορά της Γερμανίας. Όταν ξεκίνησε όλη αυτή η αναμπουμπούλα, το μεγάλο εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Όσναμπρουκ και το μικρότερο εργοστάσιο στη Δρέσδη ήταν τα σημεία εστίασης για πιθανό κλείσιμο. Η Δρέσδη είναι μια μονάδα χαμηλού όγκου που συμπληρώνει την παραγωγή ID.3 στο Zwickau. Το Osnabruck κατασκευάζει τις Porsche 718 Boxster και Cayman, καθώς και το T-Roc Cabriolet. Και τα τρία μοντέλα πρόκειται να τερματίσουν την παραγωγή σύντομα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!