Το καλοκαίρι του 2023 η VW εξαγόρασε το 4,99% της κινέζικης XPeng με σκοπό να ενισχύει την θέση του στην κινεζική αγορά αυτοκινήτου, επιδιώκοντας την αύξηση των πωλήσεων.
Το πρώτο προϊόν της συνεργασίας των δύο εταιριών, για το οποίο θα προμηθευτούν από κοινού ανταλλακτικά, θα είναι ένα ηλεκτρικό SUV, που θα τοποθετηθεί στη μεσαία κατηγορία.
Σήμερα, δύο θυγατρικές εταιρίες της VW -οι Volkswagen China Technology Company (VCTC) και η CARIAD China- ανακοίνωσαν ότι θα συνεργαστούν με την Xpeng για να εξελίξουν από κοινού μια νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα.
Η πλατφόρμα ονομάζεται China Electrical Architecture (CEA), με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να θέλει να μειώσει το κόστος παραγωγής έως και 40% σε σύγκριση με την πλατφόρμα MEB που χρησιμοποιείται σήμερα από τα ηλεκτρικά της VW.
Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρία από το Wolfsburg ελπίζει ότι θα κάνει εξίσου προσιτά τα ηλεκτρικά, με εκείνα από τις κινεζικές μάρκες και θα ανακτήσει το μερίδιο αγοράς στην Κίνα.
Η εξοικονόμηση κόστους προέρχεται εν μέρει από τη μείωση κατά 30% στον αριθμό των ηλεκτρονικών μονάδων ελέγχου. Ένα κεντρικό σύστημα υπολογιστών και η δομή των υποσυστημάτων διευκολύνει επίσης την VW να εφαρμόζει over-the-air ενημερώσεις και να εφαρμόζει νέες τεχνολογίες συνεχώς και απρόσκοπτα.
To πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα φέρει την CEA πλατφόρμα θα κυκλοφορήσει στην κινεζική αγορά το 2026 και θα είναι ένα SUV. Την ίδια χρονιά, η VW θα παρουσίασε και μια δεύτερη πλατφόρμα μόνο για την Κίνα, που αναπτύχθηκε από κοινού από την VCTC μαζί με τη SAIC Volkswagen και την FAW Volkswagen.
Αυτή θα ονομαστεί China Main Platform (CMP), έχει σχεδιαστεί για πιο προσιτά αυτοκίνητα από αυτά που θα φιλοξενήσει η CEA και αρχικά θα βασιστούν σε αυτή τέσσερα μικρότερα μοντέλα της VW.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!