Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Toyota Celica: Η επιστροφή ενός θρύλου

Toyota Celica: Η επιστροφή ενός θρύλου


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Toyota αφήνει υπονοούμενα για μια νέα Celica εδώ και πάνω από ένα χρόνο. Αρχικά ο πρόεδρος Akio Toyoda παραδέχτηκε σε συνέντευξή του (στο περιοδικό Best Car τον Οκτώβριο του 2023) ότι είχε ζητήσει από τους ανώτερους να αναβιώσουν το σπορ αυτοκίνητο. Στη συνέχεια, λίγους μήνες αργότερα, ο πρόεδρος Tsuneji Sato ανακοίνωσε δημοσίως την επιθυμία του για την επιστροφή του θρυλικού. Σαν να μην έφτανε αυτό, το «Celica Mk8» εμφανίστηκε για λίγο σε ένα πλάνο, σε πρόσφατο επεισόδιο της σειράς anime Grip της Toyota.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τώρα, το ίδιο περιοδικό ισχυρίζεται ότι έμαθε απευθείας από την Toyota ότι μια νέα Celica βρίσκεται στα σκαριά. Το έγκριτο ιαπωνικό περιοδικό ρώτησε ευθέως τον Akio Toyoda αν το πολυδιαφημισμένο σπορ αυτοκίνητο επιστρέφει. Εκείνος αρνήθηκε να απαντήσει, αλλά παρέπεμψε την ερώτηση στον Chief Technology Officer, Hiroki Nakajima, ο οποίος απάντησε: «Θα φτιάξουμε τη Celica».

Στη συνέχεια, φαίνεται να συνειδητοποίησε ότι ίσως δεν ήταν ο κατάλληλος χρόνος ή τόπος για να κάνει την ανακοίνωση, και πρόσθεσε: «Αναρωτιέμαι λοιπόν αν είναι σωστό να το πω αυτό». Η πικάντικη αποκάλυψη φέρεται να έγινε το Σαββατοκύριακο στο στάδιο Toyota στη νομαρχία Aichi στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων του Ράλι Ιαπωνίας 2024.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατά τη διάρκεια της ίδιας εκδήλωσης, οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να κάνουν ερωτήσεις. Το κοινό ρώτησε την Toyota σχετικά με τα σχέδιά της για την επόμενη γενιά του GR86, συγκεκριμένα αν θα συνεχίσει να είναι πισωκίνητο και αν θα είναι υπερτροφοδοτούμενο ή όχι. Το Best Car αναφέρει ότι ο οδηγός της Gazoo Racing, Kazuya Oshima, πήρε το μικρόφωνο και είπε ότι η ομάδα εξέλιξης «εργάζεται επί του παρόντος πάνω σε διάφορα πράγματα».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Toyota έχει δηλώσει επίσημα ότι εργάζεται πάνω σε μια νέα οικογένεια μικρών τετρακύλινδρων κινητήρων με χωρητικότητα 1,5 (ατμόσφαιρα) και 2,0 λίτρων (turbo). Να θυμίσουμε πως η εταιρία πούλησε επτά γενιές της Celica μεταξύ 1970 και 2006, όταν το μοντέλο σταμάτησε να κυκλοφορεί χωρίς άμεσο διάδοχο. Αργότερα, τα Toyota GT86 και GR86 κάλυψαν τη θέση ενός προσιτού σπορ αυτοκινήτου στη γκάμα της Toyota με παρόμοιο δίθυρο κουπέ αμάξωμα. Ωστόσο, οι οπαδοί της Celica δεν έπαψαν ποτέ να επιθυμούν μια νέα γενιά και η Toyota προχώρησε σε καταθέσεις εμπορικών σημάτων.

Η σειρά Grip anime της Toyota που αναφέραμε στην αρχή περιελάβανε επίσης ένα «GR86 Mk3», μια «Supra Mk6», ακόμα και ένα «MR2 Mk4».

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΕΛΛΑΔΑ

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου στην Αττική Οδό. Σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι αυτή την ώρα υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις στο ρεύμα προς Ελευσίνα,...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η DS Automobiles εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να φέρει το πρωτότυπο SM Tribute Concept την παραγωγή με την λογική ενός ειδικού μοντέλου περιορισμένης παραγωγής....

ΜΑΓΑΖΙΝΟ

Η Κατερίνα Λέχου μίλησε για την επιτυχία του «Ευτυχισμένοι μαζί», τα τραύματα που φέρει ο καθένας αλλά και τη νέα θεατρική της παράσταση, «Linda»,...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στην προσοχή των καταναλωτών για τις συναλλαγές κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς που έχει ήδη ξεκινήσει, εστιάζει η Visa. Ειδικότερα,...