Η Toyota έχει καταφέρει λίγο πολύ να διατηρήσει τις πωλήσεις της στην Κίνα, παρά την έλλειψη ηλεκτρικών στην γκάμα της.
Αλλά αυτή η σταθερότητα στις πωλήσεις δεν αναμένεται να κρατήσει για πολύ. Συνεπώς, η συνεργασία με την BYD βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής του Ιάπωνα κατασκευαστή. Ύστερα από την μπερλίνα bZ3 που λανσαρίστηκε το 2023, υπάρχουν δύο επιπλέον μοντέλα στον ορίζοντα.
Το Toyota bZ3C θα έχει μήκος περίπου 4,75 μέτρα και η άφιξή του στην Ευρώπη είναι πολύ πιθανή
Το πρώτο, που παρουσιάστηκε πέρυσι ως bZ Sport Crossover, είναι το ηλεκτρικό μοντέλο που απέστρεψε στο Πεκίνο σε έκδοση παραγωγής, με το όνομα Toyota bZ3C. Σχεδιασμένο από την ιαπωνική εταιρεία και την BYD, θα διανεμηθεί στο δίκτυο της κοινοπραξίας FAW-Toyota, παράλληλα με το bZ3 του οποίου αναμφίβολα θα υιοθετήσει το σύστημα κίνησης και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη.
Το Toyota bZ3C μοιάζει περισσότερο με ψηλωμένη μπερλίνα φάστμπακ παρά με ένα πραγματικό SUV. Kαι το πιθανότερο είναι να διατίθεται σε εκδόσεις με 184 ή 245 PS, με μπαταρίες BYD Blade (LFP) 50 ή 65 kWh. Στο εσωτερικό, χρησιμοποιεί τη διάταξη των οργάνων καθ’ ύψος, όπως και το bZ4X, με μεγάλη κεντρική οθόνη και πολύ παρούσα την ευήλια ατμόσφαιρα της καμπίνας.
Το Toyota bZ3C θα έχει μήκος περίπου 4,75 μέτρα και η άφιξή του στην Ευρώπη είναι πολύ πιθανή. Το concept Sport Crossover έχει πράγματι παρουσιαστεί αρκετές φορές από την Toyota και στη Γηραιά Ήπειρο.
Το δεύτερο μοντέλο που παρουσίασε η Toyota στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου προέρχεται από το πρωτότυπο bZ FlexSpace που παρουσιάστηκε στη Σαγκάη το 2023. Σχεδιασμένο επίσης σε συνεργασία με την BYD, θα είναι διαθέσιμο μέσω του δικτύου της κοινοπραξίας GAC-Toyota. Όπως είχε «ανακοινώσει» το πρωτότυπο, αυτός το SUV θέλει να αναβαθμίσει τη διαβίωση της οικογένειας στην καμπίνα, ως εκ τούτου υιοθετεί ένα πιο κλασικό στυλ SUV. Ενσωματώνει όλους τους κώδικες των κινεζικών μοντέλων στον σχεδιασμό του εσωτερικού, αλλά και στην εξωτερική φόρμα του με την ξεκάθαρα ορατή παρουσία ενός lidar στην οροφή.
Οι προδιαγραφές του Toyota bZ3X, όπως θα ονομάζεται το αυτοκίνητο παραγωγής είναι επίσης άγνωστες, αλλά θα πρέπει να είναι αισθητά παρόμοιες με το bZ3. Η τεχνική βάση παραμένει η κοινή πλατφόρμα GA-E με το bZ4X. Αλλά κατά τα φαινόμενα, το bZ3X δεν θα κάνει καριέρα εκτός της κινεζικής αγοράς.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!