Ο γερμανικός οίκος μετατροπών ΑΒΤ παρουσίασε την τελευταία του εκδοχή για το Audi RS3, τόσο στη Sportback όσο και στην Sedan εκδοχή του, με προσθήκες στην αεροδυναμική και μηχανικές ενισχύσεις.
Με απόδοση 400 ίππων και 500 Nm ροπής από τον πεντρακύλινδρο κινητήρα των 2.5 λίτρων στην εργοστασιακή του έκδοση, το Audi RS 3 είναι ένα από τα ισχυρότερα «γήινα» αυτοκίνητα της αγοράς. Όμως, γίνεται ακόμα πιο εκρηκτικό με τη (νέα) μετατροπή του που ετοίμασε ο οίκος ΑΒΤ.
Η γερμανική εταιρεία έχει ήδη παρουσιάσει την έκδοση RS3-R που φτάνει στους 500 hp, αλλά τώρα προσφέρει μια ενδιάμεση λύση με το πακέτο μετατροπής RS3-S, καθορίζοντας την ισχύ στους 460 hp. Το συνδυάζει, δε, με μια σειρά μηχανικών βελτιώσεων, αλλά και αεροδυναμικών-αισθητικών προσθηκών στο αμάξωμα.
Γιαα την αύξηση της ισχύος έχει τοποθετηθεί επιπλέον η μονάδα ελέγχου AEC, που αντλεί από το μοτέρ 60 παραπάνω ίππους και επιπλέον 40 Nm. Τόσο η Sportback όσο και η Sedan έκδοση του RS3-S, κατά συνέπεια, χρειάζονται μόλις 3,6 δευτερόλεπτα για να πετύχουν το Sprint 0-100 km/h.
Παράλληλα, δίνεται και η επιλογή αύξησης της τελικής ταχύτητας από τα 250 στα 300 km/h, ενώ αν κάποιος το επιθυμεί μπορεί με μια μικρή ρύθμιση της κεντρικής μονάδας να έχει 25 ίππους παραπάνω, δηλαδή 485 hp.
Όσον αφορά στα άλλα μηχανικά μέρη, η ανάρτηση αποτελείται από νέα ελατήρια, με αποτέλεσμα το ύψος από το έδαφος να έχει μειωθεί κατά 30 χιλιοστά. Φυσικά το RS3-S είναι τετρακίνητο, και για την πρόσφυση φροντίζουν τα ελαστικά Goodyear Eagle F1 SuperSport διάστασης 245/30 σε ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών.
Πολλές από τις προσθήκες στο αμάξωμα έχουν μαύρο γυαλιστερό χρώμα, ενώ το πακέτο της εμφάνισης περιλαμβάνει και τη νέα πίσω ποδιά από γυμνό ανθρακόνημα. Στο RS3-S Sportback και η πίσω πτέρυγα στην απόληξη της οροφής είναι ανθρακονημάτινη, και επίσης χωρίς επίστρωση χρώματος.
Επίσης στην ουρά, και των δύο εκδόσεων, οι απλήξεις της εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι είναι τέσσερις, σε μαύρη ματ απόχρωση, και έχουν διάμετρο95 χιλιοστών. Όσο για το εσωτερικό, αυτό περιλαμβάνει το έμβλημα ‘ABT RS3-S’ στο ταμπλό και στα πατάκια, νέο φωτισμό στις πόρτες όταν ανοίγουν, και νέο κάλυμμα του κουμπιού στο τιμόνι για την εκκίνηση ή το σβήσιμο του κινητήρα.
Ο οίκος ABT κοστολογεί αυτό το πακέτο μετατροπής του RS3 στα 17.900 ευρώ για το RS3-S Sportback και στα 16.600 ευρώ για το αντίστοιχο Sedan, και μαζί προσφέρει εγγύηση 5 ετών για όλα τα μηχανικά μέρη.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!