Η νοσταλγία του Tomoya Takahashi για τα νεανικά του χρόνια, που τα πέρασε στο τιμόνι ενός Starlet, τον κάνει να ονειρεύεται ότι κάποια στιγμή το τόσο δημοφιλές citycar της δεκαετίας του 1990 θα επιστρέψει.
Η Toyota Gazoo Racing, ο αγωνιστικός βραχίονας της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, θα εμπλουτίσει τη γκάμα της με νέα μοντέλα -ακόμα κι με τη σπορ έκδοση του ηλεκτρικού bZ4X– που θα προστεθούν δίπλα στα GR Yaris, GR Corolla, GR86 και GR Supra. Έτσι, το ιαπωνικό περιοδικό Best Car ρώτησε τον πρόεδρο της εταιρείας, Tomoya Takahashi, ποιο Toyota θα επιθυμούσε να αναβιώσει για να προστεθεί στη γκάμα.
Ο Ιάπωνας επέλεξε το Starlet, και συγκεκριμένα την τέταρτη (ΕΡ82) και πέμπτη γενιά του (ΕΡ91) που ήταν από τα πιο χαρακτηριστικά και εμβληματικά Toyota της δεκαετίας του 1990 – τόσο στην Ιαπωνία, όσο και στην Ευρώπη και ειδικά στη χώρα μας.
Συμπαγές, ελαφρύ και ευέλικτο, είχε ακόμα και εκδόσεις με Turbo και ήταν αρκετά διασκεδαστικό για τα δεδομένα της εποχής. «Απολάμβανα τους χιονισμένους δρόμους και τις μικρές πίστες που είχαμε στη γενέτειρά μου, στο Hokkaido, με τα EP82 και EP91», είπε ο Takahashi. «Όταν βγήκε το πρώτο [Honda] Civic Type R σοκαρίστηκα, αλλά μπήκα στην Toyota διότι ήθελα να κατασκευάσω ένα αυτοκίνητο που θα το ξεπερνούσε».
Αν κρίνουμε από τη μεγάλη επιτυχία και την οδηγική απόλαυση που προσφέρει το GR Yaris, η αναβίωση του Starlet και η «επιμέλειά» του από τη Gazoo Racing δεν μοιάζει με καθόλου κακή ιδέα. Παρόλα αυτά, ο Takahashi διευκρίνισε ότι αυτή είναι μόνο μια προσωπική του επιθυμία, και όχι κάτι που όντως σκέφτεται η Toyota.
Θυμίζουμε ότι το αυτοκίνητο που θα ήθελε να αναβιώσει με τα σήματα της Toyota GR ο πρώην πρόεδρος της Gazoo (και νυν του ομίλου Toyota) Koji Sato, ήταν η Celica.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!