Ζυγίζει 30 τόνους και βρίσκεται στο Μλάντα Μπόλεσλαβ της Τσεχίας.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυξάνουν το μερίδιό τους, ιδίως στις χώρες όπου είναι σε ισχύ κρατικές επιδοτήσεις για την αγορά τους. Το πιο ακριβό και κρίσιμο εξάρτημά τους είναι αναμφίβολα η μπαταρία, καθώς καθορίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού οχήματος.
Το πόσο γρήγορα γίνεται η φόρτισή της και πόσο αντέχει σε ακραίες καιρικές συνθήκες είναι άλλες δύο σημαντικές παράμετροι. Πώς όμως εξετάζεται μία μπαταρία για τυχόν αστοχίες και προβλήματα;
Μέχρι τώρα η μπαταρία θα έπρεπε να αποσυναρμολογηθεί, προκειμένου να εντοπιστεί σε ποια συστοιχία υπήρχε το πρόβλημα. Στη Skoda έκαναν κάτι πιο αποτελεσματικό, το οποίο όχι μόνο διευκολύνει το έργο των τεχνικών αλλά γλιτώνει την εταιρεία χρόνο και χρήμα.
Στο κεντρικό εργοστάσιο στο Μλάντα Μπόλεσλαβ, τοποθέτησαν έναν μεγάλο τομογράφο μπαταριών. Ζυγίζει 30 τόνους και μπορεί να σκανάρει μία ολόκληρη μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου, διαπιστώνοντας και την πιο μικρή ατέλεια, χωρίς να απαιτείται η αποσυναρμολόγησή της. Πρόκειται για τον πρώτο αντίστοιχο τομογράφο σε ολόκληρο το Volkswagen Group.
Photo Credits: Skoda Auto
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!