Connect with us

Hi, what are you looking for?

Αυτοκίνητο

Tesla: Οι ΗΠΑ ζητούν εξηγήσεις για ατυχήματα που σχετίζονται με τον αυτόματο πιλότο – Οικονομικός Ταχυδρόμος

Tesla: Οι ΗΠΑ ζητούν εξηγήσεις για ατυχήματα που σχετίζονται με τον αυτόματο πιλότο – Οικονομικός Ταχυδρόμος


Οι αμερικανικές αρχές  ζητούν λεπτομερείς απαντήσεις και έγγραφα από την Tesla για τα προβλήματα με τον αυτόματο πιλότο στα οχήματά της, ανοίγοντας μια νέα καρτέλα σε μια έρευνα που αφορά την ανάκληση άνω των 2 εκατομμυρίων οχημάτων για την εγκατάσταση νέων δικλείδων ασφαλείας στον αυτόματο πιλότο τον περασμένο Δεκέμβρη.

Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) των ΗΠΑ δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι προχωρά στη διεξαγωγή έρευνας, έχοντας λάβει αναφορές για 20 δυστυχήματα που αφορούσαν οχήματα στα οποία είχαν εγκατασταθεί οι ενημερώσεις λογισμικού στο πλαίσιο της ανάκλησης της Tesla. Σε επιστολή της, η υπηρεσία ανέφερε ότι είχε “αρκετές ανησυχίες” σχετικά με την ανάκληση.

Tesla vs Tesla: Η δικαστική διαμάχη του Μασκ στην Ινδία

Η Tesla είχε δηλώσει τον Δεκέμβριο ότι η ανάκληση, η οποία η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα και κάλυπτε 2,03 εκατομμύρια οχήματα στις ΗΠΑ, σχεδόν όλα τα οχήματά της που βρίσκονταν σε κυκλοφορία, έγινε για να διασφαλιστεί ότι οι οδηγοί θα προσέχουν περισσότερο όταν χρησιμοποιούν το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδηγού.

Τι ζητά η NHTSA

Η έρευνα της NHTSA για την ανάκληση αφορά τα μοντέλα Y, X, S, 3 και Cybertruck στις ΗΠΑ, τα οποία διαθέτουν αυτόματο πιλότο και έχουν κατασκευαστεί μεταξύ 2012 και 2024. Η Tesla έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι το autopilot δεν καθιστά τα οχήματα αυτοκινούμενα και προορίζεται για συνδυαστική χρήση με έναν οδηγό ο οποίος είναι προετοιμασμένος να τοποθετήσει τα χέρια του στο τιμόνι.

Η NHTSA δήλωσε ότι έχει στείλει επιστολή στην Tesla στην οποία ζητά λεπτομέρειες σχετικά με την ανάκληση και την αποστολή εγγράφων έως την 1η Ιουλίου. Ειδικότερα, απαιτεί από την Tesla συγκριτικά στοιχεία σχετικά με τις επιδόσεις των οχημάτων μετά την ανάκληση, μαζί με τον του αριθμό των προειδοποιήσεων οι οποίες καλούσαν τους οδηγούς να τοποθετήσουν τα χέρια τους στο τιμόνι.

Κατά τη διάρκεια της έρευνας, η οποία ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2021, η NHTSA δήλωσε ότι είχε εντοπίσει τουλάχιστον 13 ατυχήματα με τουλάχιστον έναν θάνατο και πολλά ακόμη με σοβαρούς τραυματισμούς στα οποία “η κακή χρήση του συστήματος από τον οδηγό έπαιξε προφανή ρόλο”.



Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Κόσμος

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης κήρυξε η πρόεδρος του Περού, Ντίνα Μπολουάρτε, τρεις περιφέρειες της χώρας που επλήγησαν από τις δασικές πυρκαγιές των τελευταίων μηνών,...

Πολιτική

Ο Χάρης Δούκας τόνισε ότι μετά τις εσωκομματικές εκλογές του ΠΑΣΟΚ θα παντρευτεί τη σύντροφό του, Γεωργία Πολυτάνου. Ο δήμαρχος Αθηναίων μιλώντας στο Star,...

Μαγαζίνο

Το μάρμαρο, είναι ένα πολύ δημοφιλές οικοδομικό υλικό εδώ και χιλιάδες χρόνια, το οποίο εκτιμάται για την ομορφιά, το στυλ και την κομψότητά του...

Αυτοκίνητο

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό πενταθέσιο Ford Explorer ανοίγει το δρόμο για την έλευση μιας νέας σειράς τολμηρών, εμβληματικών EV της αμερικανικής...