Πέραν του ριζικού της ανασχεδιασμού, η νέα γενιά του εμβληματικού Wrangler (όπως και του Pick-up Gladiator) θα προσφέτεται σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με ή χωρίς range extender κινητήρα βενζίνης.
Σε μια κίνηση που αναμφίβολα θα είναι αμφιλεγόμενη στους διψασμένους για βενζίνη Αμερικανούς προχώρησε η Stellantis: φέρεται πλέον να έχει αποφασίσει να μετατρέψει το διαχρονικό σύμβολο Wrangler της Jeep -όπως και το αδερφό Pick-up μοντέλο Gladiator- σε αμιγώς ηλεκτρικό, ή ηλεκτροκίνητο με μικρούς κινητήρες βενζίνης που θα έχουν το ρόλο της επέκτασης της αυτονομίας (range extender, REx).
Η επιβεβαίωση αυτή ήρθε από πρόσφατα έγγραφα που υπέγραψε η μητρική εταιρεία της Jeep, Stellantis, και το συνδικάτο United Auto Workers (UAW) των εργαζομένων. Έγγραφα που δείχνουν τη μετάβαση των Wrangler-Gladiator στην ηλεκτροκίνηση, και εν πολλοίς και τις αποφάσεις της Stellantis για το μέλλον της αμερικανικής φίρμας.
Έτσι, το Wrangler της νέας γενιάς J70, καθώς και το Gladiator, έρχονται έτσι να αντιμετωπίσουν τον όλο και αυξανόμενο ανταγωνισμό στα ηλεκτρικά τετρακίνητα και Pick-up. Ειδικά η τελευταία κατηγορία έχει ήδη μεγάλη απήχηση στις ΗΠΑ, με τα Rivian R1T, Ford F-150 Lightning, Chevrolet Silverado EV και Tesla Cybertruck.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, τα νέα Wrangler / Gladiator θα αντλούν σημαντικά σχεδιαστικά στοιχεία από την παράδοση της Jeep, αλλά σε ένα πιο σύγχρονο σχέδιο με φουτουριστικές πινελιές στην αεροδυναμική, στα φωτιστικά σώματα τύπου Matrix LED και αλλού.
Τα επόμενα Wrangler και Gladiator αναμένεται να βασιστούν στην ενισχυμένη πλατφόρμα STLA Frame, η οποία υπόσχεται βελτιωμένη ακαμψία και τη δυνατότητα να φιλοξενήσει βαριές μπαταρίες που απαιτούνται για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Ήδη η αρχιτεκτονική αυτή έχει αποδειχθεί επιτυχημένη στο Ram 1500 REV.
Η Jeep αναμένεται να προσφέρει δύο επιλογές ηλεκτροκινητήρων: μια πλήρως ηλεκτρική εκδοχή και μια με Range Extender βενζίνης. Το αμιγώς ηλεκτρικό θα συνοδεύεται πιθανώς από μια πολύ μεγάλη μπαταρία, με εκτιμώμενη αυτονομία 560 έως 800 χιλιομέτρων με κάθε πλήρη φόρτιση.
Η εκδοχή Range Electric Paradigm Breaker (REPB) θα διαθέτει έναν μικρό κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα λειτουργεί ως γεννήτρια για να επεκτείνει την αυτονομία, καθησυχάζοντας το άγχος των ταξιδιωτών μεγάλων αποστάσεων και των λάτρεων των εκτός δρόμου διαδρομών.
Τα νέα Wrangler και Gladiator αναμένεται να αποκαλυφθούν επίσημα προς το τέλος του 2027. Η παραγωγή τους θα ξεκινήσει στο εργοστάσιο της Stellantis στο αμερικανικό Τολέδο, στο Οχάιο των ΗΠΑ, στις αρχές του 2028.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!