Όπως είπε ο Τακάχικο Χασιμότο, Διευθυντής Μάρκετινγκ και Πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας, με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσει να συμμορφωθεί με τον καινούργιο κανονισμό της Ε.Ε.
Κατά τη διάρκεια παρουσίασης του καινούργιου Suzuki e Vitara δήλωσε: «Αποφασίσαμε να συνεργαστούμε με τη Volvo, καθώς πωλούν περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη από την Toyota, συνεπώς έχουμε μεγαλύτερο περιθώριο συμμόρφωσης (με τον κανονισμό).
“Η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα μειώνεται στην Ευρώπη και για εμάς είναι πολύ δύσκολο να κάνουμε προβλέψεις πωλήσεων σε μια τόσο αβέβαιη κατάσταση», συμπλήρωσε.
Ο Χασιμότο επισήμανε προς τους δημοσιογράφους ότι η Suzuki θέλει να τηρήσει πλήρως τον νέο κανονισμό εκπομπών της Ε.Ε. το συντομότερο δυνατό ως αυτόνομη εταιρεία.
Με δεδομένο ότι οι πωλήσεις του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Vitara δεν θα ξεκινήσουν πριν το επόμενο καλοκαίρι στην Ευρώπη, είναι απαραίτητη η συνεργασία με τη σουηδική εταιρεία, καθώς το πρώτο εξάμηνο του 2025 η Suzuki θα βρεθεί αντιμέτωπη με πρόστιμα γι’ αυτό το χρονικό διάστημα.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!