Του Π. Χαλάτση
Ο Γάλλος οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastien Ogier χάνει μάλλον τις ελπίδες του για έναν 9ο παγκόσμιο τίτλο. Στο πρώτο σκέλος του αγώνα (Παρασκευή) είχε μια μικρή έξοδο που του στοίχισε μερικά λεπτά καθυστέρηση. Το Σάββατο το παράκανε. Χτύπησε σε έναν βράχο και κατέστρεψε την ανάρτηση αλλά και το σύστημα διεύθυνσης. Ο Γάλλος με το συνοδηγό του Vincent Landais προσπάθησαν να επισκευάσουν την ανάρτηση αλλά βλέποντας ότι δεν έχουν και σύστημα διεύθυνσης τα παράτησαν. Με αυτή την έξοδο ο Sebastien Ogier έχασε τις ελπίδες του για τον 9ο παγκόσμιο τίτλο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η χθεσινή ημέρα (Σάββατο) ήταν εξαιρετικά δύσκολη για όλους. Οι οδηγοί παραπονέθηκαν για την ομίχλη και έθεσαν θέμα ασφάλειας. Οι προβλέψεις που είχαν ήταν ότι θα υπάρχει ομίχλη αλλά όχι απαγορευτική. Για το λόγο αυτό κανένα αγωνιστικό δεν είχε προβολείς ομίχλης.
Στην 11η Ε.Δ η ομίχλη ήταν αρκετά δύσκολη. Όλοι οι οδηγοί δήλωσαν ότι σε αρκετά σημεία δεν μπορούσαν να δουν περισσότερο από 20 μέτρα ενώ με τις ταχύτητες που πήγαιναν ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
O Sami Pajari (TOYOTA GR YARIS Rally 1 Hybrid), που αντικατέστησε τον Takamoto Katsuta στο GR Yaris Rally1 έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα αλλά στην 11η Ε.Δ λόγω της ομίχλης έχασε το ρυθμό του και έχασε δύο θέσεις από τη γενική κατάταξη. Η όμορφη συνοδηγός του ψύχραιμη και σωστά διαβασμένη έδωσε στον Φινλανδό ξανά ρυθμό για να κερδίσουν το χαμένο έδαφος.
Οι Ott Tanak- Martin Jarveoja σε μια γρήγορη παρατεταμένη έχασε την πρόσφυση. Ωστόσο εκεί έδειξε την κλάση του. Κατάφερε να κρατήσει to i20 στο δρόμο και να συνεχίσει τον αγώνα.
Οι Elfyn Evans- Scott Martin που ήταν επικεφαλής του αγώνα, δύο ειδικές πριν κλείσει η χθεσινή ημέρα δεν μπόρεσε να κρατήσει το ρυθμό του γιατί όπως είπε η ομίχλη ήταν τόσο πολύ που πήγαινε με τις σημειώσεις χωρίς να έχει σωστή ορατότητα. Όταν ρωτήθηκε είπε:
« Δεν καταλαβαίνω τι ράλλυ είναι αυτό…»
Στην 11η Ε.Δ οι Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen πέρασαν στην πρώτη θέση ενώ οι πρωτοπόροι στη βαθμολογία Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe δεν ψάχνουν τη νίκη αλλά τον τερματισμό σε μια καλή θέση. Οι Βέλγοι ενδιαφέρονται για τους βαθμούς για τον Παγκόσμιο τίτλο και όχι το βάθρο στη Χιλή και μάλιστα με αυτές τις απαράδεκτες συνθήκες λόγω της ομίχλης.
Στη βαθμολογία των οδηγών στο WRC Rally1 προηγείται ο T. Neuville με 192 βαθμούς, στη 2η θέση είναι ο Ott Tanak με 158 β , στην 3η ο S. Ogier με 154, στην 4η ο E. Evans με 140 και στην 5η θέση ο A. Fourmaux με 130 βαθμούς.
Ο πρωτοπόρος στην WRC 2 κατηγορία, ο Oliver Solberg έμεινε στην 11η Ε.Δ από κλαταρισμένο ελαστικό και έχασε 2 λεπτά μέχρι να το αλλάξει με το συνοδηγό του Elliott Edmondson.
Η τελευταία ΕΔ του 2ου σκέλους του ράλλυ Bio Bio, ήταν και αυτή δύσκολη. Αλλού είχε ομίχλη και άλλου βροχή.
Μετά το τέλος και του δεύτερου σκέλους οι Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen (TOYOTA GR YARIS Rally 1 Hybrid) προηγούνται με συνολικό χρόνο 2.25.14.3. ενώ στη 2η θέση με διαφορά +15.1’’ ακολουθούν οι Elfyn Evans- Scott Martin (TOYOTA GR YARIS Rally 1 Hybrid. Οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja (HYUNDAI i20 N Rally 1 Hybrid) βρίσκονται +18.5 πίσω από τους Βρετανούς και +33.6’’ από τους Φινλανδούς.
Σήμερα (Κυριακή) θα γίνουν δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 54.80 χλμ. με την power stage ( θα γίνει στις 19.17 ώρα Ελλάδας) που δίνει βαθμούς στα 5 πιο γρήγορα πληρώματα. Εκεί θα γραφτεί ο επίλογος του 11ου γύρου του WRC.
Η Ελλάδα με τη Χιλή έχει μια διαφορά έξι ωρών. Όποτε όταν γίνεται ο αγώνας στη χώρα μας είναι βράδυ.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!