Του Περικλή Χαλάτση
Σήμερα θα σας δώσουμε μια πρώτη – σύντομη γεύση από το ολοκαίνουργιο 3008. Οι Γάλλοι αντικατέστησαν το best seller τους με ένα νέο εντελώς Fastback SUV το οποίο θέτει νέα δεδομένα στη αυτοκίνηση. Από όπου και αν το κοιτάξεις εντυπωσιάζεσαι. Από τη μπροστινή μάσκα μέχρι το πίσω μέρος του αυτοκινήτου η τους εσωτερικούς χώρους και την αιωρούμενη κυρτή κεντρική οθόνη αφής που βρίσκεται στο κεντρικό ταμπλό υψηλής ευκρίνειας 21 ιντσών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το οικογενειακό αυτοκίνητο που παραλάβαμε με μόλις 10 χιλιόμετρα έχει έντονες γραμμές με διαστάσεις 4,54 μ (μήκος), 1,89 μ ( πλάτος) και 1,64 μ (ύψος). Άνετο εσωτερικό και μεγάλος χώρος αποσκευών (520 λίτρα).
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η καμπίνα των επιβατών προσφέρει 17 διαφορετικούς αποθηκευτικούς χώρους με συνολικό όγκο 34 λίτρα.
Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα που κάναμε- κυρίως στα φανάρια, κατέβαιναν τα τζάμια των διπλανών οδηγών για τις σχετικές πρώτες πληροφορίες.
Το νέο 3008 Hybrid, προσφέρει περισσότερο από 50% αμιγώς ηλεκτρική κίνηση (zero-emission electric mode) στις καθημερινές διαδρομές μειώνοντας σημαντικά τα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου αλλά και εκπομπών ρύπων έως 20%. Η έκδοση που παραλάβαμε είναι Hybrid. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις η αυτονομία του είναι 640 km ( χωρητικότητα του ρεζερβουάρ 55 λίτρα).
Πριν ξεκινήσουμε να κάνουμε τα 1400 χιλιόμετρα που χαράξαμε στο χάρτη το πρώτο πράγμα που κάναμε είναι να μάθουμε τα «ατού» του νέου Peugeot 3008. Στο νέο SUV η Peugeot έκανε ένα ακόμη βήμα προς την ημιαυτόνομη οδήγηση με το σύστημα Drive Assist Plus. Το αυτοκίνητο είναι με σύγχρονους αισθητήρες (κάμερες, ραντάρ και ένα μοντέρνο και εύχρηστο σύστημα πλοήγησης. Σχεδιάστηκε για να κάνει πιο εύκολη τη ζωή των οδηγών κατά την οδήγηση σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας με πολλαπλές λωρίδες. Έχει προσαρμοζόμενο cruise control με λειτουργία Stop & Go και υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας. Ο οδηγός ξεκινώντας για το ταξίδι ρυθμίζει από το τιμόνι τις παραμέτρους που θέλει αλλά και την ταχύτητα ώστε να μην ακουμπάει το πόδι του στο γκάζι.
Υπάρχει σύστημα ημιαυτόματης αλλαγής λωρίδας που μόνο όταν το ζητήσει ο ,οδηγός με τη χρήση του φλάς επιτρέπεται η εύκολη αλλαγή. Εντοπίζει οποιαδήποτε αλλαγή στο όριο ταχύτητας διαβάζοντας τις πινακίδες της οδικής σήμανσης, και συλλέγοντας πληροφορίες από το δικτυωμένο σύστημα λοήγησης, και προτείνει στον οδηγό να προσαρμόσει το Adaptive Cruise Control. Εάν ανιχνεύσει βροχή, το σύστημα προτείνει αμέσως μείωση της ταχύτητας σύμφωνα με το όριο ταχύτητας, στον αυτοκινητόδρομο, για παράδειγμα από 130 σε 110 χλμ./ώρα. Αυτή η δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης απαιτεί την επιβεβαίωση του οδηγού.
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας για το οποίο θα κάνουμε αναλυτική παρουσίαση μετά το οδηγικό τεστ των 1400 χιλιομέτρων έχει τον υβριδικό κινητήρα HYBRID 136 e-DCS6 που εφοδιάζεται με μια μπαταρία 48V ιόντων λιθίου σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων(e-DCS6–Dual Clutch Transmission) και έχει ισχύ 136 hp.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!