Connect with us

Hi, what are you looking for?

Μαγαζίνο

Oscars 2024: Επτά Οσκαρ στο «Οπενχάιμερ», δεύτερο Οσκαρ για την Εμα Στόουν


Με επτά Οσκαρ, ανάμεσα τους και αυτό της καλύτερης ταινίας, το «Οπενχάιμερ» επιβεβαίωσε τα προγνωστικά και έγινε ο μεγάλος νικητής της βραδιάς, χαρίζοντας στον Κρίστοφερ Νόλαν το πρώτο του Οσκαρ Σκηνοθεσίας.

Τα προγνωστικά επιβεβαιώθηκαν σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες, με μοναδική ανατροπή (που όμως την περιμέναμε) αυτή του Α’ Γυναικείου Ρόλου που τελικά κατέληξε στην Εμα Στόουν.

Το «Poor Things» του Γιώργου Λάνθιμου κέρδισε συνολικά τέσσερα Οσκαρ (Μακιγιαζ και Κομμώσεις, Σκηνικών, Κοστουμιών, Α’ Γυναικείου Ρόλου), ενώ δύο κέρδισε η «Ζώνη Ενδιαφέροντος» του Τζόναθαν Γκλέιζερ (Διεθνή Ταινία, Ηχος). Από ένα Οσκαρ κέρδισαν τα «Παιδιά του Χειμώνα», το «American Fiction», η «Ανατομία Μιας Πτώσης».


Διαβάστε αναλυτικά όλα όσα συνέβησαν (όπως ακριβώς συνέβησαν) στην 96η Απονομή των Βραβείων Οσκαρ

Η ώρα έφτασε για την 96η Τελετή των Βραβείων Οσκαρ και μπαίνουμε στην αίθουσα του Dolby Theater!

Μετά το εισαγωγικό βίντεο με όλες τις υποψήφιες ταινίες, ο Τζίμι Κίμελ, ακολουθώντας το σήμα κατατεθέν κόλπο του Μπίλι Κρίσταλ, «μπαίνει» σε ένα πλάνο της Barbie, στο εισαγωγικό βίντεο και κάνει το πέρασμά του έτσι στη σκηνή.

«Ξεκινήσαμε νωρίς φέτος, αλλά, μην ανησυχείτε, θα τα καταφέρουμε να αργήσουμε πάρα πολύ και φέτος. Δεν σας κάνω πλάκα – είμαστε ήδη 5 λεπτά εκτός προγράμματος…»

«Τι μεγάλη επιτυχία η Barbie! Ποιος θα το φανταζόταν ότι θα γινόταν φεμινιστικό σύμβολο μία κούκλα που κανείς δεν αγαπούσε πια! Και για όλα αυτά φταίει η Γκρέτα Γκέργουιγκ – και δεν είναι καν υποψήφια. Μη χειροκροτάτε. ΕΣΕΙΣ δεν την ψηφίσατε!»

«Ο Κρίστοφερ Νόλαν είναι ο άλλος μεγάλος πρωταγωνιστής της βραδιάς για το «Οπενχάιμερ». Ο Νόλαν δεν έχει κινητό, δεν έχει σόσιαλ μίντια και γράφει τα σενάριά του σε ένα κομπιούτερ που δεν είναι συνδεδεμένο στο Ιντερνετ. Δε θέλει να τον διακόπτει ο εθισμός του στο πορνό…»

oscars

jimmy

«Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιρο – είναι η πιο «high» στιγμή της καριέρας του (σπόντα για όταν ήταν χάι)» Η κάμερα κόβει στον ηθοποιό, ο οποίος το γλεντάει πιάνει την μύτη του (κόκα).

«Γιώργος Λάνθιμος. Γιώργος Μαυροψαρίδης» (το είπε σχεδόν σωστά). Εχουμε δύο Yorgos στην αίθουσα!»

«Παιδιά, οι ταινίες σας ήταν τεράστιες φέτος. Οταν πήγα να δω τους ¨Δολοφόνους του Ανθισμένου Φεγγαριού” σκεφτόμουν ότι θα ήταν πιο γρήγορο να οδηγήσω στην Οκλαχόμα και να λύσω τους φόνους επί τόπου…»

«Μπράντλεϊ Κούπερ. Πόσες φορές θα φέρεις την μητέρα σου στα Οσκαρ; Μήπως ετοιμάζεις μία ταινία για τον Φρόιντ;»

«Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο και η Τζόντι Φόστερ είναι στην αίθουσα και υποψήφιοι. Στον Ταξιτζή η Τζόντι ήταν αρκετά μικρή για να είναι κόρη του. Σήμερα είναι αρκετά μεγάλη για να είναι σύντροφός του…»

«Η Σάντρα Ούλερ παίζει σε δύο υποψήφιες ταινίες! Την «Ανατομία Μίας Πτώσης» και τη «Ζώνη Ενδιαφέροντος». Σκληρές ταινίες αλλά για μια Γερμανίδα ίσως… ρομαντικές κομεντί!»

«Τώρα που έληξε η απεργία να σταθούμε σε κάτι: δεν είμαστε μόνο μερικοί με μπότοξ που κρατάμε τσιάουα σ’ αυτή την πόλη. Είμαστε μέλη ενός Σωματείου. Και ας χειροκροτήσουμε και τα υπόλοιπα σωματεία που στάθηκαν στο πλευρό των ηθοποιών!» Ακολουθεί συγκινητικό standing ovation, ενώ εκπρόσωποι των συνεργείων (που έχασαν κι αυτοί δουλειές) ανεβαίνουν στην σκηνή.


Πάμε όμως για το πρώτο βραβείο: Οσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου Παλιότερες νικήτριες στην κατηγορία Β’ Γυναικείου ρόλου, με ηγέτη την Τζέιμι Λι Κέρτις (περσινή νικήτρια) στην σκηνή για να παρουσιάσουν τις 5 υποψήφιες. Το εύρημα αυτό είχε ξαναγίνει πριν χρόνια και ήταν από τις πολύ επιτυχημένες ιδέες των οσκαρικών τελετών. Είχε κοπεί μάλλον λόγω χρόνου. Τι καλά που το επανέφεραν. Μερικές ουσιαστικές παρουσιάσεις από συναδέλφους, πραγματικά συγκινητικές. Η Ρίτα Μορένο τραγουδάει στην Αμέρικα Φεράρα κι εκείνη βουρκώνει.

Οσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου: Ντα’Βάιν Τζόι Ράντολφ, Τα Παιδιά του Χειμώνα

Ηταν το φαβορί, και κέρδισε. Την βοηθάει να ανέβει στη σκηνή ο Πολ Τζιαμάτι και όλοι όρθιοι (τι στιγμή!)

da vine

da vine

«Ο Θεός είναι τόσο καλός. Δεν πίστευα ότι θα έχω αυτή την καριέρα. Ξεκίνησα σαν τραγουδίστρια. Η μητέρα μου με έσπρωξε στην θεατρική σχολή της γειτονιάς μας. Είμαι ευγνώμων για αυτό. Γιατί ήμουν το μόνο μαύρο κορίτσι σε αυτή την τάξη. Οπως είμαι ευγνώμων και σε όλους εσάς. Προσπαθούσα τόσο πολύ να είμαι κάτι άλλο από ό,τι ήμουν. Ενώ θα έπρεπε να είμαι ο εαυτός μου. Είμαι αρκετή. Σας ευχαριστώ που με είδατε….»

Κοντινό στον Πολ Τζιαμάτι που κλαίει με λυγμούς.


Τα επόμενα 2 βραβεία της βραδιάς ανήκουν στο animation: Μικρού και Μεγάλου Μήκους «Σηκώστε το χέρι όσοι δώσατε αυτό το ψηφοδέλτιο στα παιδιά σας» αστειεύεται ο Τζίμι Κίμελ.

Οσκαρ Ταινίας Mικρού Μήκους Animation: «War is Over»

«Ο Τζον Λένον και η Γιόκο Ονο έγραψαν ένα τραγούδι που μάς ενέπνευσε. Ευχαριστούμε τον παραγωγό μας, Σον Λένον που μάς στήριξε.» Επί σκηνής, ο γιος του Λένον και της Ονο, Σον Λένον.

λενον

«Θέλω να πω ότι η μητέρα μου έκλεισε τα 91. Και σήμερα είναι η γιορτή της μητέρας στην Αγγλία. Μπορείτε να της ευχηθείτε;» Η αίθουσα φωνάζει «Χρόνια πολλά Γιόκο»!

Οσκαρ Ταινίας Μεγάλου Μήκους Animation: Το Αγόρι και ο Ερωδιός του Χαγιάο Μιγιζιάκι

Κανείς από την ταινία δεν ήταν για να παραλάβει το βραβείο. Ο Τζίμι Κίμελ αστειεύτηκε: «Και καλά το αγόρι να απουσιάζει; Αλλά ΚΑΙ ο ερωδιός; Που ακούστηκε κάτι τέτοιο;»


«Ακολουθούν οι δυο κατηγορίες σεναρίου. Εχω μια ερώτηση για το adopted screenplay. Σε ποια ηλικία μπορείς να του πεις ότι είναι υιοθετημένο;» | Τζίμι Κίμελ

Οι Μελίσα Μακάρθι και η Ολίβια αρχίζουν σαχλά αστεία για να «ανακαλύψουν» ότι υπάρχει το σενάριο της τελετής στον telemprompter. «Ω, πολύ καλύτερα όταν ακολουθείς το σενάριο»

anatomy

Oσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου στους Ζιστίν Τριέ και Αρτούρ Αραρί για την Ανατομία μιας Πτώσης

«Σας ευχαριστώ. Θα με βοηθήσει στην κρίση μέσης ηλικίας που περνάω» λέει η Τριέ. «Απόψε είναι μία γκλάμουρ στιγμή για εμάς. Ομως αυτό το σενάριο γράφτηκε από τους δυο μας στο λόκνταουν, με δύο μωρά στο σπίτι. Δεν υπάρχει το να γράφεις σενάριο και να αλλάζεις πάνες…»

«Θέλω να ευχαριστήσω τους ηθοποιούς μας. Πήρατε ένα σενάριο και το απογειώσατε…»


american fiction

Oσκαρ Διασκευασμένου Σεναρίου στον Κορντ Τζέφερσον για το American Fiction.

Πρώτη ήττα για το «Οπενχάιμερ»!

«Σας ευχαριστώ πολύ! Εχω πολλές φορές αναφέρει πόσοι ηθοποιοί, παραγωγοί, συνεργάτες δεν δέχθηκαν να παίξουν σ’ αυτή την ταινία. Και μοιάζει ότι το λέω εκδικητικά. Οχι δεν είναι. Απλώς θέλω να πω κάτι. Ρισκάρετε και με μικρές ταινίες. Ολα είναι ρίσκο άλλωστε. Και τα blockbusters είναι ρίσκο. Και για όσους είπαν το ναι: σας ευχαριστώ που εμπιστευθήκατε έναν 40χρονο μαύρο σκηνοθέτη που έκανε την πρώτη του ταινία….»

Μικρό μουσικό διάλειμμα με το «What Was I Made For?», το υποψήφιο τραγούδι της Barbie από τους δημιουργούς του – Βillie Εilish & Ρhineas.


**Οσκαρ Κομμώσεις και Μακιγιάζ** **[Poor Things](https://flix.gr/cinema/poor-things-review.html)**Ναι! Το πρώτο (ευχόμαστε) για την ταινία του Γιώργου Λάνθιμου. Επάξιο βραβείο – τόσο για το 4ωρο μακιγιάζ του Γουίλεμ Νταφόε, όσο και για την ενηλικίωση της Bella. Mάλιστα κάποιος βρήκε στο παρασκήνιο την Εμα Στόουν να βλέπει την πρώτη νίκη και να αντιδρά κάπως έτσι…

«Σε ευχαριστώ Γιώργο που κάνεις ταινίες όπως κανένας άλλον στον κόσμο» είπε η Νάνσι Στέισι, ενώ οι Μάρκ Κούλιερ και Τζος Γουέστον ευχαρίστησαν και τον Γουίλεμ Νταφόε «γιατί τους έκανε την σκληρή δουλειά τους τόσο ευχάριστη!»


**Oσκαρ Σκηνογραφίας:** **[Poor Things](https://flix.gr/cinema/poor-things-review.html)**Καλέ νικάμε! Η Ακαδημία αναγνωρίζει το κομψοτέχνημα που κατασκεύασε η ομάδα του Λάνθιμου με έμπνευση από ταινίες του βωβού, μεταμοντέρνα αρχιτεκτονική και σύμβολα από ζωγράφους του σουρεαλισμού.

«Τhanks Yorgos» και ο Λάνθιμος λάμπει στην καρέκλα του!

poor


Eνας γυμνός Τζον Σένα (που κρατάει τον φάκελο στο επίμαχο σημείο) επί σκηνής για να παρουσιάσει το επόμενο βραβείο! «Χμμμ τα κοστούμια είναι χρήσιμα τελικά…»

Oσκαρ Ενδυματολογίας στο Poor Things

Τρία στα τρία για την ταινία του Γιώργου Λάνθιμου!

«Ηταν μία πολύ σπάνια ευκαιρία να είσαι εντελώς ελεύθερη να δημιουργήσεις. Δεν συμβαίνει αυτό συχνά. Και αυτό το έκανε ο Γιώργος. Σ’ ευχαριστώ. Και ευχαριστώ το καστ, ειδικά την Εμα, που έφερε την Bella στον κόσμο μας. »

poor


Oσκαρ Διεθνούς Ταινίας: Η Ζώνη του Ενδιαφέροντος (Τζόναθαν Γκλέιζερ, Ην. Βασίλειο)

Ηταν δίκαιο, έγινε πράξη. Ο Τζόναθαν Γκλέιζερ επί σκηνής και η Σάντρα Ούλερ όρθια από τη θέση της με μάτια που τρέχουν. Ολοι σε standing ovation.

«Σας ευχαριστώ πολύ για αυτή την τιμή. Ολες οι επιλογές που κάνουμε μάς αντιπροσωπεύουν τόσο σήμερα όσο και τότε. Αυτή τη στιγμή γινόμαστε μάρτυρες ενός ακόμα Ολοκαυτώματος που συμβαίνει σε αμάχους – τόσο στους όμηρους του τρομοκρατικού χτυπήματος τον Οκτώβριο στο Ισραήλ, όσο και των Παλαιστινίων στη Γάζα…»

zone


Δύο εκπρόσωποι του «Barbenheimer». επί σκηνής: Εμιλι Μπλαντ (Οπενχάιμερ) και Ράιαν Γκόσλινγκ (Barbie) σε ένα πολύ καλογραμμένο σκετς «κόντρας».

barbienheimer

barbienheimer

«Τελικά δεν ήταν και τόσο μάχη. Μάλλον φάγατε τη σκόνη μας στα βραβεία» τον πειράζει η Μπλαντ. «Ναι, σωστά. Αλλά ξέρεις γιατί δεν μας ονόμασαν “Οppenarbie”;» απαντάει ο Ράιαν. «Γιατί ήσασταν μονίμως στην ουρά μας στα παγκόσμια box office» Αουτς!


5 παλιότεροι νικητές επί σκηνής για να παρουσιάσουν το Οσκαρ Β Ανδρικού Και πάλι, οι ομιλίες τους, έτσι όπως απευθύνονται στους φετινούς υποψήφιους, τους κάνουν όλους να κλαίνε. Aν ήμασταν στη θέση του Γκόσλινγκ και ακούγαμε όσα λέει ο Κριστόφ Βαλτς θα κλαίγαμε κι εμείς.

Οσκαρ Β’ Ανδρικού: Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ (Oppenheimer).

Καμία έκπληξη εδώ (αν και τα σερί του Poor Things μάς είχαν κάνει να αναρωτιόμαστε…).

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη φριχτή παιδική μου ηλικία και την Ακαδημία, με αυτή τη σειρά. Θέλω να ευχαριστήσω τη γυναίκα μου. Με βρήκε ένα παρατημένο κουτάβι και με υιοθέτησε. Σε αυτή την ταινία με περιέβαλαν με τους καλύτερους ηθοποιούς και αυτοί με έκαναν ακόμα καλύτερο άνθρωπο… Θέλω να ευχαριστήσω και τη στυλίστα μου – γιατί κανείς δεν ευχαριστεί στυλίστες; Σε όσους για όλη την καριέρα μου με έσωζαν από τον εαυτό μου. Σας ευχαριστώ…»

robert


Ωωωω έκπληξη: επί σκηνής οι Αρνολτ Σβαρτζενέγκερ και ο Ντάνι Ντε Βίτο. «Ο Αρνολντ και εγώ παρουσιάζουμε το Οσκαρ Ειδικών Εφέ γιατί και οι δύο προσπαθήσαμε να σκοτώσουμε τον Batman. Kαι είναι εδώ, κάθεται ακριβώς εδώ!» Η κάμερα κόβει στον Μάικλ Κίτον. «Θα σε δούμε σε λίγο στα πάρτυ, φίλε!»

Οσκαρ Ειδικών Εφέ: στην ομάδα του «Godzilla Minus One»

Godzilla Minus One

Οσκαρ Μοντάζ: στην Τζένιφερ Λέιν για το Oppenheimer. Πρώτη φορά υποψήφια και νικήτρια!

«Θέλω να ευχαριστήσω τους παραγωγούς μας που είναι υπέροχοι. Κρις Νόλεν, καλός είσαι κι εσύ (γελάει) Σε ευχαριστώ που πήρες αυτό το τεράστιο ρίσκο με μένα. Και το έκανες με έναν τρόπο που ποτέ δεν με επιβάρυνε.

oppenheimer

YΓ. Γιώργο Μαυροψαρίδη έχασες, αλλά κρατάς τη στιγμή που ο Αρνολντ Σβαρτζενέγκερ επιχείρησε να διαβάσει το επίθετό σου στις υποψηφιότητες!


Ο Τζον Μπατίστ, υπέροχος μουσικός που αυτή την εποχή έχει παραιτηθεί από όλα και φροντίζει την άρρωστο σύζυγό του, εμφανίζεται επί σκηνής για να ερμηνεύσει το υποψήφιο τραγούδι « It Never Went Away » από το American Symphony.

Η κάμερα κόβει στην Βillie Εilish που τον χειροκροτεί από καρδιάς. Το πλάνο ανοίγει και όλοι είναι όρθιοι.


Οι δύο πρωταγωνίστριες της «Barbie», Kέιτ ΜακΚίνον και Αμέρικα Φερέρα επί σκηνής για να παρουσιάσουν τις δυο κατηγορίες ντοκιμαντέρ (μικρού και μεγάλου μήκους). Κι αν απορείτε γιατί – με ένα έξυπνο και αστείο διάλογο ξύπνησαν την κατηγορία. «Κέιτ, τα Τζουράσικ Παρκ δεν είναι ντοκιμαντέρ. Οι δεινόσαυροι δεν ήταν αληθινοί» / «Μα τι λέει Δρ. Σπίλμπεργκ. Είναι αλήθεια; Τουλάχιστον είναι αληθινός ο Τζεφ Γκόλντμπλαμ;»

Oσκαρ Ντοκιμαντέρ Μικρού Μήκους «The Last Repair Shop»

Οσκαρ Ντοκιμαντέρ – Μεγάλου Μήκους «20 Days in Mariupol»

Ο Μστισλάβ Τσερνόφ ανεβαίνει με όλη την ομάδα του στη σκηνή, κατασυγκινημένος. Αλλά και απόλυτα συγκροτημένος και σοβαρός.

«Σας ευχαριστώ όλους. Σας ευχαριστώ που κάνατε αυτή την ταινία μαζί μου. Αυτό είναι το πρώτο Οσκαρ στην ιστορία της Ουκρανίας. Και είναι μεγάλη μου τιμή. Ομως μπορεί να είμαι κι ο πρώτος σκηνοθέτης που από αυτή τη σκηνή θα πω “εύχομαι να μη χρειαζόταν ποτέ να κάνω αυτή την ταινία. Μακάρι να μπορούσα να ανταλλάξω αυτό το βραβείο με το να μην επιτεθεί ποτέ η Ρωσία στη χώρα μου και να σκοτώσει εκατομμύρια αμάχους»

Μαριουπολη

«Ομως δεν μπορώ να αλλάξω την Ιστορία. Αυτό όμως που μπορώ να κάνω, μαζί με τη δική σας βοήθεια, είναι να πω σωστά την Ιστορία. Το σινεμά βοηθάει στη συλλογική μνήμη. Ας μην ξεχαστούν οι νεκροί της Μαριούπολης».

Δεν ακουγόταν κιχ στην αίθουσα. Το χειροκρότημα που ακολούθησε ήταν εκρηκτικό.


Οσκαρ Φωτογραφίας: Χόιτε φαν Χόιτεμα για το Oppenheimer.

«Σε όλους τους φιλόδοξους νέους κινηματογραφιστές εκεί έξω θέλω κάτι να πω: επιχειρήστε να δουλέψετε πάνω σε αυτό το χιπ νέο υλικό που λέγεται σελιλόιντ. Τα κάνει όλα πιο όμορφα…»

οπενχάιμερ


Oσκαρ ταινίας μικρού μήκους: «The Wonderful Story of Henry Sugar» του Γουες Αντερσον.

Ο Αντερσον είναι σε γύρισμα και δεν μπορούσε να είναι απόψε στο Λος Αντζελες να παραλάβει το Οσκαρ του. Πόσο κρίμα. Ηταν το πρώτο της καριέρας του!


Στη σκηνή η Becky G για να ερμηνεύσει το υποψήφιο τραγούδι της «The Fire Inside» από το Flamin’ Hot.

Και ο ανταγωνιστής Ράιαν (Κεν) Γκόσλινγκ όταν η κάμερα κόβει σε αντίδρασή του:


Οσκαρ Ηχου: Ζώνη Ενδιαφέροντος

Επάξιο βραβείο. Δύο καλλιτέχνες τεχνικοί που ηχογραφούσαν επί χρόνια ήχους πιστούς στην ιστορική περίοδο (πυροβολισμούς, κραυγές), υπολόγιζαν την απόσταση και έχτισαν όλη την ατμόσφαιρα, την τραγωδία και τον τρόμο της ταινίας.

«Σας ευχαριστούμε Ακαδημία. Ευχαριστούμε που ακούσατε την ταινία μας»

zone


Και η στιγμή που όλοι περιμέναμε. Από το κάθισμά του, με φούξια κοστούμι και καουμπόικο καπέλο και στρας, ο Ράιν Γκόσλινγκ σηκώνεται και ξεκινά να ερμηνεύει το «I am Just Ken». Ακομπλεξάριστος, γοητευτικός, σουάβε δίνει σόου και αποδεικνύει γιατί είναι μεγάλος σταρ.

Σκηνή και κοινό γίνονται ένα. Ο Γκόσλινγκ κατεβαίνει και δίνει το μικρόφωνο και στους θεατές – από την Γκρέτα και την Μάργκο μέχρι και την (la la παλιά φίλη του) Εμα που σιγά μην κώλωνε και σιγά μην δεν ήξερε τα λόγια!

Ο Τζίμι Κίμελ επιστρέφει με το παντελόνι του Γκόσλινγκ και ξεκινά δημοπρασία. «Α, φυσικά. Η μαμά του Μπράντλεϊ Κούπερ πρώτη πρώτη. Σόρι, το παντελόνι πηγαίνει σπίτι μαζί μου…»


Οσκαρ Μουσικής: Λούντβιγκ Γκόρανσον (Oppenheimer)

«Ευχαριστώ τον Κρίστοφερ Νόλαν που ήταν δική του ιδέα να βάλω βιολί στο μουσικό σκορ κι έτσι δούλεψα με την υπέροχη γυναίκα μου. Το ηχογραφήσαμε με τα παιδιά μας να κοιμούνται στο πάνω πάτωμα. Ποιος θα το έλεγε ότι αυτό θα έθετε τον τόνο για μία τέτοια ταινία. Ευχαριστώ και τους γονείς μου που δεν μου έπαιρναν video games αλλά κιθάρες…»

LUDWIG GORANSSON

Οσκαρ Τραγουδιού: στο «What Was I Made For?», των Βillie Εilish & Ρhineas από την «Barbie»

«Είχα έναν εφιάλτη για αυτή τη στιγμή. Ευχαριστώ πολύ Γκρέτα. Για αυτή την ευκαιρία. Για αυτή την ταινία. Κι όσα μου ξύπνησε μέσα μου. Και θέλω να ευχαριστήσω την κολλητή μου Ζόι που παίζαμε με τις barbie μας όταν ήμασταν μικρές. Και ευχαριστώ και την δασκάλα μου στου ωδείο. Δεν με χώνευε αλλά, δεν πειράζει….»

billie


In Memoriam Ενα κουαρτέτο έγχορδων και 4 χορευτές επί σκηνής πλαισιώνουν την οθόνη που προβάλλει όσους χάσαμε φέτος. Και ήταν πολλοί…

Η σκηνή ανοίγει, περισσότεροι χορευτές αποκαλύπτονται, όλη η ορχήστρα του Dolby Theater εμφανίζεται, και ο Αντρέα Μποτσέλι με τον γιο του ξεκινούν ένα πολύ συγκινητικό ντουέτο του «Por Ti Volaré» (Con Te Partiro).

bocceli


«Επιστρέψαμε. Τουλάχιστον κάποιοι από εμάς. Αλλοι γίνονται Οπεν-χάμερντ (γκολ) στο μπαρ. Εχουμε ελάχιστα βραβεία. Αλλά είναι σίγουρο ότι και πάλι θα αργήσουμε πολύ…» | Τζίμι Κίμελ

Για το Οσκαρ Α Ανδρικού ρόλου και πάλι 5 παλιότεροι νικητές επί σκηνής. Ο Νίκολας Κέιτζ που παρουσιάζει τον Πολ Τζιαμάτι είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ. Οταν ο Μπεν Κίνγκσλεϊ υποκλίνεται στον Κίλιαν Μέρφι, ο πρωταγωνιστής του «Οπενχάιμερ» δαγκώνει τα χείλη του από την έκπληξη. Και πάλι: υπέροχη ιδέα αυτού του είδους η παρουσίαση.

Οσκαρ Α’ Ανδρικού: Κίλιαν Μέρφι Oppenheimer

«Κρις Νόλαν, Εμα Τόμας – τι ταξίδι ήταν αυτό που με πήρατε μαζί σας. Ολους τους ηθοποιούς, κάθε έναν από το συνεργείο. Ολους τους συνυποψήφιούς μου. Δεν το λέω τυπικά. Είστε μαγικοί. Κάναμε μία ταινία για την ατομική βόμβα. Αλλά θέλω να αφιερώσω το βραβείο σε όλους τους ειρηνοποιούς εκεί έξω. Σας έχουμε ανάγκη…»

κίλιαν

Bραβείο Σκηνοθεσίας: Κρίστοφερ Νόλαν για το Oppenheimer

Του το παραδίδει ο Στίβεν Σπίλμπεργκ με μια μεγάλη αγκαλιά.

«Υπάρχουν τόσοι πολλοί που με έσπρωξαν ως εδώ. Εχω τόσους να ευχαριστήσω. Το υπέροχο καστ μου, το συνεργείο μου. Δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω το συνεργείο μου. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους πίστευαν σε εμένα κατά τη διάρκεια όλης της καριέρας μου. Την Εμα – για την παραγωγή όλων των ταινιών μας και όλων των παιδιών μας…»

νολαν

Η Εμα Στόουν τρέχει στον Γιώργο Λάνθιμο μετά την ανακοίνωση του ονόματος του Κρίστοφερ Νόλαν. Και μαζί διορθώνουν και ένα μικροατύχημα στο φόρεμά της.


Πάμε και για το Οσκαρ Α Γυναικείου με το ίδιο μοτίβο: 5 παλιότερες νικήτριες επί σκηνής απευθύνονται στις υποψήφιες.

Οσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου: Eμα Στόουν για το «Poor Things»

Ναι! Ναι! Ναι! Ο Γιώργος Λάνθιμος της δίνει την τελευταία αγκαλιά.

Εκείνη ανεβαίνει με λυγμούς αλλά και το γνωστό της χιούμορ «Εχει σπάσει το φερμουάρ μου. Νομίζω ότι συνέβη στο I am Ken»

Πριν δυο βράδια πανικοβλήθηκα με αυτή την πίεση. Ο Γιώργος μου είπε “βγάλε τον εαυτό σου από αυτή την εικόνα”. Και είχε δίκιο. Δεν είναι δικό μου αυτό το βραβείο. Μία ολόκληρη ομάδα δούλεψε σκληρά για αυτή την ταινία. Γιώργο σ’ ευχαριστώ για αυτή την ταινία, για αυτό τον ρόλο που άλλαξε τη ζωή μου. Ξέρω ότι δεν έχω χρόνο αλλά επιτρέψτε μου να ευχαριστήσω την οικογένειά μου – την μητέρα μου, τον άντρα μου. Την κόρη μου που γίνεται 3ων σε λίγες μέρες και έχει κάνει τη ζωή μου πολύχρωμη και σινεμασκόπ. Θα φύγω τώρα. Αλλά μην κοιτάτε την πλάτη μου με το σπασμένο φερμουάρ»

Ο Κίμελ βγαίνει επί σκηνής: «Εμα, μην δώσεις πουθενά το φάκελό σου και γίνει πάλι κανένα λάθος!»

emma


Να μια μεγάλη στιγμή. Ο Κίμελ ανακοινώνει τον παρουσιαστή έκπληξη για το μεγάλο βραβείο. Επί σκηνής ο Αλ Πατσίνο για να παρουσιάσει το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας. Ορθιοι όλοι…

Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας 2024: Oπενχάιμερ

Ηταν το φαβορί. Ηταν η βραδιά του Κρίστοφερ Νόλαν. Και θα το πάρει από τα χέρια του Πατσίνο.

οπενχάιμερ

Ο Τζίμι Κίμελ μάς αποχαιρετά, διαβάζοντας «μία κριτική» που πήρε από ανώνυμο χρήστη του Χ. Τον βρίσκει τον χειρότερο οσκαρικό οικοδεσπότη. «Πρόεδρε Τραμπ, δεν είναι ώρα να πας φυλακή;» (“Isn’t it pass your jail time?”)

Aυτή ήταν η 96η τελετή απονομής των βραβείων Οσκαρ. Ραντεβού του χρόνου!



Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Πολιτική

Ήταν καιρός να βγει από τον κ. Κασσελάκη ο Βαρουφάκης που κρύβει μέσα του, είπε ο Παύλος Μαρινάκης κατά τη διάρκεια του briefing, απαντώντας σε...

Ελλάδα

Μια ακόμη δύσκολη ημέρα για τους Πυροσβέστες που συνεχίζουν να μάχονται στα πύρινα μέτωπα σε Σουφλί Έβρου, Λέσβο, Αλεξανδρούπολη και Κορινθία. Στη μάχη και...

Ελλάδα

Από σεισμό ταρακουνήθηκε η Άρτα το πρωί της Παρασκευής (12.07.2024) προκαλώντας ανησυχία στους κατοίκους. Ο σεισμός σύμφωνα με την αυτόματη λύση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου...

Ελλάδα

Καλύτερη είναι η εικόνα στο πύρινο μέτωπο που ξέσπασε το μεσημέρι της Πέμπτης στην Κορινθία. Οι πυροσβέστες μετά από ολονύχτια μάχη κατάφεραν να την...