του Δημήτρη Διατσίδη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το MotoGP™ επιστρέφει στη σκηνή ορισμένων θεαματικών μονομαχιών που έχουν γίνει τις τελευταίες σεζόν, με το σκηνικό να είναι κατάλληλο πλέον για να δοθεί ξανά μία νέα θεαματική παράσταση. Ποια όμως;
Καθώς το paddock έφτασε στη MotorLand Aragon το 2021, ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP™ – και νυν επικεφαλής του Πρωταθλήματος – Francesco Bagnaia (Ομάδα Ducati Lenovo) δεν είχε κερδίσει ποτέ Αγώνα MotoGP™. Αυτό άλλαξε εκείνη την Κυριακή καθώς ο τότε #63 είχε μονομαχία με τον οκτώ φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, τοπικό ήρωα και βασιλιά στις αριστερόστροφες πίστες, Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™) για το κορυφαίο σκαλί του βάθρου, απωθώντας επτά προσπάθειες για προσπέραση στους τελευταίους τρεις γύρους για να ενταχθεί στους κορυφαίους νικητές της κατηγορίας. Από εκείνη την ημέρα, οι αντίστοιχοι δρόμοι τους έχουν πάρει πολλές ανατροπές – και την επόμενη χρονιά θα είναι συναθλητές. Αλλά ένα μεγάλο κεφάλαιο αυτού που θα μπορούσε να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους μακροπρόθεσμους ανταγωνισμούς του αθλήματος ξεκίνησε ακριβώς εδώ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ο Bagnaia βρίσκεται σε καλή φόρμα καθώς το paddock επιστρέφει στην Ισπανία. Τώρα έχει ισοφαρίσει τον μέγιστο αριθμό των νικών του σε μια σεζόν ήδη – 7 – και φτάνει στην Aragon από ένα διπλό που έχει πάρει με στυλ στο Σπίλμπεργκ. Είναι ο αναβάτης που πρέπει να νικήσει, ο επικεφαλής του Πρωταθλήματος, που οδηγεί σε «εχθρικό έδαφος» και τώρα κοιτάζει προς τον συναθλητή του για το 2025 του οποίου η παρουσία θα έχει τον δικό της λόγο για την κληρονομιά του Bagnaia. Παρεμπιπτόντως, ο ίδιος αναβάτης που έχει μια στροφή με το όνομά του σε αυτήν ακριβώς την πίστα. Το κίνητρο και η καλή φόρμα είναι πολύ ανεβασμένα.
Ο Marquez, εν τω μεταξύ, φτάνει στην πίστα μετά από δύο ατυχήματα στο Sprint και ένα πιο δραματικό ξεκίνημα στο GP της Αυστρίας. Όμως ο ρυθμός του στο Spielberg ήταν τρομερός με διαφορετικό τρόπο. Θα μπορούσε να δώσει μάχη με την κόκκινη μοτοσυκλέτα στις μπροστινές θέσεις; Κανείς άλλος δεν φαινόταν πιθανό να το κάνει, και φαινόταν ότι αυτό θα συνέβαινε καθώς το τρίο Bagnaia, Jorge Martin (Prima Pramac Racing), Marc Marquez παρατάχθηκαν στην πρώτη σειρά. Αν προσθέσουμε τώρα στην Aragon, το γεγονός ότι είναι αριστερόστροφη, μπορεί να υπάρξουν πυροτεχνήματα αυτό το Σαββατοκύριακο – ακόμα και χωρίς να σκεφτούμε να έχει περισσότερη τύχη που θα μπορούσε να βοηθήσει για να αλλάξει η φόρμα του.
Ο Martin φυσικά δεν γίνεται να μείνει εκτός της μάχης. Κατά την τελευταία σεζόν του 2023, το #89 έμαθε να είναι γρήγορος και συνεπής ταυτόχρονα, και το έφερε αυτό μέχρι το 2024 για να παραμείνει στη μάχη μπροστά – επίσης πρωτοστατεί για μεγάλο μέρος της σεζόν – χωρίς να χρειάζεται να σκηνοθετήσει οποιαδήποτε μεγάλη επιστροφή. Είναι γρήγορος παντού, έχει κάνει σχετικά λίγα λάθη και απέχει μόλις πέντε βαθμούς από την κορυφή. Είναι επίσης πολύ έμπειρος στο να φτάνει και να μάχεται με τους βασικούς διεκδικητές του Τίτλου. Το να βρει αυτό το τελευταίο δέκατο είναι κάτι που έχει κάνει στο παρελθόν και δεν θα ήταν έκπληξη να τον δούμε να αποδεικνύεται βασικός πρωταγωνιστής στον αγώνα για τη νίκη.
Και μετά υπάρχει ο Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team). Το 2021 δεν ήταν, φυσικά, η τελευταία φορά που η Aragon υποδέχτηκε το MotoGP™. Την τελευταία φορά που το έκανε, το 2022, ήταν μια άλλη μονομαχία – αλλά αυτή τη φορά του Bastianini εναντίον του Bagnaia, με το “beast” να βγαίνει στην κορυφή. Έχασε λίγο έδαφος στο Πρωτάθλημα στην Αυστρία, αλλά το διπλό του στο Silverstone ήταν μια υπενθύμιση, αν κάποιος τη χρειαζόταν, για το πόσο γρήγορος είναι. Παραμονεύει στην τρίτη θέση στη μάχη για τον Τίτλο, σαφώς δεν τα έχει παρατήσει και απέχει 61 βαθμούς από την κορυφή. Απομένουν το πολύ 333 βαθμοί για το 2024 και ο Bastianini είναι ένας από τους αναβάτες, αν όχι Ο αναβάτης, που έρχεται αμέσως στο μυαλό όταν σκεφτόμαστε 148 από αυτούς: Aragon, San Marino, Emilia-Romagna και Sepang. Αυτή η σεζόν ξεκινά εδώ.
Ωστόσο, υπήρχαν κάποια θετικά στοιχεία για πολλούς στην Αυστρία. Ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) ήταν και πάλι στην πρώτη πεντάδα και ο συναθλητής του Jack Miller είχε αρκετή ταχύτητα, ακόμη κι αν έπεσε την Κυριακή. Ο Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) είχε ένα σταθερό Σαββατοκύριακο και κατέκτησε μια θέση στην πρώτη εξάδα, αλλά και ο Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing) είχε μερικές πραγματικές στιγμές καλού ρυθμού ακόμα κι αν κάποια δράματα τον εμπόδιζαν. Στην Aragon, μπορούμε επίσης να περιμένουμε την επιστροφή του Fabio Di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) για να παλέψει σε ένα παρόμοιο γκρουπ.
Για την Aprilia, εν τω μεταξύ, η Aragon θα πρέπει να υποσχεθεί λίγα περισσότερα. Στο Spielberg ο Aleix Espargaro (Aprilia Racing) ανέβηκε στο βάθρο του Tissot Sprint και στη συνέχεια ο συναθλητής του Maverick Viñales οδήγησε στην επιτυχία την Κυριακή στην 7η θέση, αλλά αυτό δεν βελτιώνει τα προηγούμενα καλύτερά τους στον χώρο. Η πολύ διαφορετική διάταξη της MotorLand, συν τα ρεκόρ τους στην πίστα και η διάταξή της για το #12 και το #41, θα πρέπει να δουν το εργοστάσιο από το Noale ξανά τις μπροστινές θέσεις. Οι Raul Fernandez και Miguel Oliveira της Trackhouse Racing θα θέλουν επίσης πολλά περισσότερα με τις RS-GP του 2024 και ελπίζουν για παρόμοια άνοδο.
Αυτοί που θα θέλουν να συμμετάσχουν ξανά σε αυτή τη σκληρή μάχη για την πρώτη πεντάδα ή περισσότερο – και να την κερδίσουν – είναι ο Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™) και, κυρίως, ο Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3). Το #73 μπήκε στην πρώτη δεκάδα, αλλά είχε ένα πιο δύσκολο Σαββατοκύριακο και το #31 είχε ένα από τα πιο δύσκολά του στο MotoGP™, πίσω από τον δοκιμαστή Pol Espargaro και με τον συναθλητή του Augusto Fernandez να μην είναι πολύ μακριά πίσω του.
Ήταν δύσκολα τα πράγματα στην Αυστρία για μερικούς. Μερικά ζητήματα για τον Luca Marini (Repsol Honda Team) και τον Johann Zarco (CASTROL Honda LCR) – αν και ο τελευταίος τερμάτισε – επηρέασαν τις Κυριακές τους, αν και η Honda πήρε δύο βαθμούς χάρη σε μία 14η θέση που καταλήφθηκε στον τελευταίο γύρο από έναν αποφασιμένο Takaaki Nakagami ( IDEMITSU Honda LCR). Εν τω μεταξύ, ο Joan Mir (Repsol Honda Team) είχε έναν πιο δύσκολο Αγώνα και θα θέλει περισσότερα στην Aragon στη μάχη της Honda και στη μάχη για βαθμούς επίσης. Για κανέναν δεν είναι αυτό πιο αληθινό, ωστόσο, όσο για την Yamaha.
Ούτε ο Fabio Quartararo ούτε ο συναθλητής στη Monster Energy Yamaha στο MotoGP™ Alex Rins έφεραν βαθμούς στην Αυστρία και θα θέλουν να το κάνουν το συντομότερο δυνατό στην Aragon. Είχαν επίσης ένα τεστ στο μεταξύ, καθώς η δουλειά συνεχίζεται για να επιστρέψουν σε αυτόν τον Αγώνα στο μπροστινό μέρος, και μάλλον κάλεσαν τον ταλαντούχο θρύλο του MotoGP™ Andrea Dovizioso για να συμμετάσχει στην πίστα για αυτό, καθώς ο δοκιμαστής αναβάτης Cal Crutchlow συνεχίζει να αναρρώνει. Αυτό έγινε στο Misano, οπότε θα μπορούσε να αποδειχθεί ενδιαφέρον στα γεγονότα που εμφανίζονται στον ορίζοντα, αλλά η πρώτη αποστολή στη MotorLand θα είναι ξεκάθαρη: βαθμοί.
Έχουμε δει μερικά αληθινά κλασικά γεγονότα σε αυτήν την πίστα και η σεζόν του 2024 μέχρι στιγμής υπόσχεται τόσες πολλές δυνατότητες για να μας ενθουσιάσει για άλλη μια φορά καθώς επιστρέφουμε στο χώρο. Με πολλά περισσότερα όπως η τιμή, η φήμη, η δόξα και πολλά να κερδηθούν, δεν θα θέλει κανείς να χάσει το Gran Premio GoPro de Aragón αυτό το Σαββατοκύριακο!
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!