του Δημήτρη Διατσίδη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ο αγώνας Τίτλου του MotoGP ανατρέπεται ξανά καθώς ο Ιταλός νικά τον Martin και τον Bastianini για να οργανώσει με τέτοιο τρόπο την Κυριακάτικη αναμέτρηση, που θα μείνει στους αιώνες.
Ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) έχει κάνει μια δήλωση το Σάββατο στο Gran Premio Pramac dell’Emilia-Romagna, καταδιώκοντας τον επικεφαλής του Πρωταθλήματος Jorge Martin (Prima Pramac Racing), που μετά από ένα λάθος του τον πέρασε παραμένοντας μπροστά και στη συνέχεια άντεξε τη δική του πίεση μέχρι τη σημαία τερματισμού για να μειώσει τη διαφορά σε μόλις τέσσερις βαθμούς στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα.
Ωστόσο, ο Martin συνέχισε αυτή την πίεση για να παραμείνει 2ος, καθώς ο Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) κυνήγησε τους δύο – και ετοιμάζεται να προσπαθήσει να κάνει κάτι περισσότερο από αυτό την Κυριακή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ο Μartin έκανε μια ονειρεμένη εκκίνηση στην αρχή του Sprint, με το #89 να ξεκινά την επίθεσή του προς τη στροφή 1. Συνέχισε να πιέζει δυνατά στους πρώτους γύρους, ενώ και ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) πέρασε τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή, ωθώντας τον Bagnaia στην 3η θέση.
Στη συνέχεια, Binder έχασε δύο θέσεις μέχρι την 4η θέση στη στροφή 8, καθώς πρώτα ο Bagnaia και μετά ο Bastianini πέρασαν από την εσωτερική, ενώ μετά ήταν ο Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™) που έκανε κινήσεις. Στην επιστροφή από την αρχική του θέση στην 7η μετά από μια πτώση στις Κατατακτήριες, ο Marquez πέρασε τον Νοτιοαφρικανό νωρίς, και σύντομα το ίδιο έκανε και ο Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3).
Στο μπροστινό μέρος, ο Bagnaia κέρδισε τον επικεφαλής του Πρωταθλήματος, κλείνοντας τη διαφορά σε λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο. Οι δυο τους, άρχισαν να απομακρύνονται και από τον Bastianini, δημιουργώντας μια μονομαχία που έχει πολύ περισσότερη σημασία στη γραμμή τερματισμού, πέρα από τους 12 βαθμούς. Μέχρι τον 8ο γύρο, ο Bagnaia ήταν κολλημένος στην Pramac, έχασε μερικά μέτρα γιατί έσωσε μια στιγμή γλιστρήματος του μπροστινού και μετά μάζεψε ξανά τη διαφορά. Και ο Μartin είχε το δικό του μικρό δράμα, άνοιξε διάπλατα την τροχιά του και αυτό άφησε την πόρτα αρκετά ανοιχτή για να επιτρέψει στον Bagnaia να περάσει.
Στη συνέχεια, το #1 αύξησε τη διαφορά. του και φαινόταν πιο πιθανό ο Bastianini να έφτανε τον Martin, αλλά στους τελευταίους γύρους το #89 πίεσε για να προσπαθήσει να το παραμείνει στη 2η θέση.
Ο Bagnaia αντεπιτίθεται μετά από αυτή την καλή επίδοση, μειώνοντας το έλλειμμά του στη μάχη του τίτλου σε μόλις τέσσερις βαθμούς – οπότε θα είναι μια μονομαχία την Κυριακή, για να αποφασιστεί το προβάδισμα στο Πρωτάθλημα. Ο Bastianini παρέμεινε επίσης κοντά και θα είναι ένας από αυτούς που θα θέλει την Κυριακή, να έχει μια θέση στο βάθρο μετά το Grand Prix, απολαμβάνοντας μέχρι στιγμής το 100% ρεκόρ στο βάθρο στο Misano στην κορυφαία κατηγορία. Την τελευταία φορά που ξεκίνησε έναν Αγώνα GP από την πρώτη σειρά, τον κέρδισε.
Πίσω από αυτή την τριάδα, ο Marc Marquez δεν μπόρεσε να σημειώσει μεγάλη πρόοδο από την 4η θέση και εμποδίστηκε επίσης από ένα λάθος στη στροφή 13, όπου το #93 σύντομα είχε τον Acosta κολλημένο στις απολήξεις του. Λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο χώρισε το ζευγάρι καθώς το #93 προσπάθησε να μεγαλώσει τη διαφορά και ο νεοφερμένος του το αρνήθηκε. Με τη σημαία τερματισμού, ωστόσο, ο βετεράνος εξασφάλισε αυτούς τους πολύτιμους επιπλέον βαθμούς της 4ης θέσης. Ο Acosta, τερμάτησε στην κορυφή για την KTM/GASGAS στην 5η θέση, με τον Binder να θέλει να αντεπιτεθεί την Κυριακή καθώς αναγκάστηκε να συμβιβαστεί στην 6η.
Πιο πίσω, διεξήχθη μια έντονη μάχη για τις τελευταίες θέσεις βαθμολόγησης στο Sprint, με τον Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™ Team) να δίνει ένα ακόμα υπέροχο Σαββατοκύριακο στο Misano μέχρι στιγμής, παίρνοντας περισσότερους βαθμούς στο Sprint. Κράτησε πίσω τον Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) και τον Franco Morbidelli της Prima Pramac Racing, οι οποίοι ολοκλήρωσαν τις βαθμολογούμενες θέσεις του Σαββάτου και θα αναζητήσουν αμφότεροι κάποια εκδίκηση την Κυριακή.
Αυτό ισχύει και για πολλούς αναβάτες ακριβώς πίσω από αυτούς, με την Aprilia να θέλει ιδιαίτερα να προχωρήσει μπροστά στον Αγώνα Grand Prix. Πιθανότατα θα είναι επίσης ιστορικός, με την Ducati να μπορεί να κατακτήσει το πρωτάθλημα των Κατασκευαστών αν έχει 222 βαθμούς ή περισσότερους διαφορά και να είναι η 100η εκκίνηση του Bagnaia στο MotoGP™… με την Ducati να προκρίνεται με 99 νίκες στην κορυφαία κατηγορία.
25 βαθμοί διαθέσιμοι, διαφορά μόλις τεσσάρων και μερικά δελεαστικά ορόσημα περιμένουν την Κυριακή. Ποιος θα βγει πρώτος;
Τα πλήρη αποτελέσματα στον παρακάτω πίνακα:
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!