του Δημήτρη Διατσίδη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ο αποφασιστικός παράγοντας για το #TheRematch έχει ανέβει μια βαθμίδα με τον Πρωταθλητή να βρίσκει τη φόρμα την Παρασκευή και τον επικεφαλής του Πρωταθλήματος να υπομένει κάποια προβλήματα στις Δοκιμές.
Η 1η μέρα του #TheRematch στο Motul Solidarity Grand Prix της Βαρκελώνης ανήκε στον κυνηγό – Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team). Το νούμερο 1 που κυριαρχούσε έθεσε τον ρυθμό την Παρασκευή για να πετύχει ένα σημαντικό χτύπημα νωρίς στον επικεφαλής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, Jorge Martin (Prima Pramac Racing), καθώς ο τελευταίος κατάφερε να κρατήσει την 5η θέση αφού αντιμετώπισε μερικά προβλήματα στην 5η στροφή. Έχει γίνει κάποια προσπάθεια όσον αφορά το να μπει στις Κατατακτήριες 2 χωρίς πολλά προβλήματα για το #89, αλλά υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης για τον αναβάτη που βρίσκεται 24 βαθμούς μακριά από το τρέχον #1 με το μεγαλύτερο Σάββατο της σεζόν σταθερά στον ορίζοντα.
Ο Marco Bezzecchi ήταν 2ος καθώς σκοπεύει να αποχαιρετήσει την Pertamina Enduro VR46 Racing Team με τερματισμό στο βάθρο στο Circuit de Barcelona-Catalunya. Και αν η 1η μέρα δείχνει τον ρυθμό του, τότε ο Ιταλός φαίνεται ικανός να πετύχει ακριβώς αυτό. Στην 3η θέση ακολούθησε ο Aleix Espargaro (Aprilia Racing), αφού έκανε έναν καλό γύρο στα τελευταία στάδια για να πετύχει χρόνο με 0.107 δευτερόλεπτα διαφορά από τον γύρο του Bagnaia.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Μετά από ένα σχετικά ήσυχο ξεκίνημα των Δοκιμών και καθώς οι αναβάτες ακολουθούσαν τα αντίστοιχα προγράμματά τους, οι Δοκιμές ξεκίνησαν πραγματικά με κάτι λιγότερο από 15 λεπτά να απομένουν. Ο Martin σκαρφάλωσε στη γνώριμη 1η θέση με 1:39.652 και ο επόμενος χρόνος ήταν 1:39.214 για να δει τον επικεφαλής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος να βρίσκεται 0.330 δευτερόλεπτα μακριά από τον Maverick Viñales (Aprilia Racing). Με 10 λεπτά για το τέλος των Δοκιμών, ο Bagnaia ήταν 5ος, λίγο λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο σε σχέση με την προσπάθεια του αντιπάλου του για τον Τίτλο.
Αυτό το πλεονέκτημα των τριών δέκατων μειώθηκε σε μόλις 0.010 δευτερόλεπτα καθώς ο Viñales βελτιώθηκε. Στη συνέχεια ο Johann Zarco (CASTROL Honda LCR) σημείωσε 1:39.197 για να πάρει την πρώτη θέση, με την πρώτη πεντάδα τώρα να χωρίζεται κατά λιγότερο από ένα δέκατο. Αυτοί ήταν οι Zarco, Martin, Viñales, Bagnaia και Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™).
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Προχωρώντας στα τελευταία 4 λεπτά, ο Μartin δεν μπόρεσε να κάνει έναν καλό γύρο και στη στροφή 5, ο Ισπανός έκανε ένα περισσότερο από αξιοπρεπή σώσιμο του μπροστινού. Ο Martin έμεινε απογοητευμένος καθώς ο Bezzecchi ώθησε την GP23 στην 1η θέση πριν ο Bagnaia φτάσει 0.080 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από τον συμπατριώτη του για να πάρει αυτός την 1η θέση.
Με ένα λεπτό πριν το τέλος, ο Martin ήταν 5ος και δεν πίεζε περισσότερο, αλλά φαινόταν εκτός κινδύνου όσον αφορά το να μην μπει στις Κατατακτήριες 2. Κανείς άλλος δεν βελτιωνόταν αρκετά για να προβληματίσει τους υποψήφιους του #TheRematch. Ο Bagnaia ήταν στην κορυφή την Παρασκευή και ο Martin ήταν 5ος χωρίς πολλά δράματα.
Ο απίστευτα εντυπωσιακός ρυθμός του Zarco το απόγευμα της Παρασκευής είδε τον Γάλλο να κρατά την 4η θέση μπροστά από τον Martin, με τους Viñales, Alex Marquez, τον συναθλητή του Marc Marquez, Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) και Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) να ενεργούν ως άλλοι αναβάτες που κέρδισαν τις θέσεις των Κατατακτήριων 2, καθώς ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) έμεινε στην 11η θέση με μόλις 0.020 δευτερόλεπτα.
Έτσι, αυτή είναι η τελευταία Παρασκευή του έτους. Ο Bagnaia ξεκινά ένα Σάββατο που θα καθορίσει τον Τίτλο, εκεί ακριβώς που ήθελε να είναι. Ο Μartin αντιμετωπίζει έναν αγώνα για βαθμούς από την 5η θέση, αλλά όλα αυτά θα μπορούσαν να αλλάξουν όταν έρθουν οι Κατατακτήριες που θα έχουν τόσο μεγάλο ενδιαφέρον και τι μέρα έχει οριστεί να είναι το Σάββατο. Θα τερματίσει ο Μartin το Tissot Sprint ως ο νέος Παγκόσμιος Πρωταθλητής ή θα κάνει ο Bagnaia ό,τι χρειάζεται για να μεταφέρει τον αγώνα για τον Τίτλο μέχρι την Κυριακή; Σε λιγότερο από 24 ώρες, θα μάθουμε την απάντηση!
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!