Στο Κατάρ, μια χώρα όπου το μετρό έχει τμήμα business class και το brunch της Παρασκευής είναι ανταγωνιστικό άθλημα, η χλιδή είναι απλώς η βάση.
Για να ξεχωρίσει πραγματικά ένα νέο ξενοδοχείο εδώ, οι σχεδιαστές του πρέπει να κάνουν κάτι απίστευτα δραματικό -όπως να περάσουν πέντε χρόνια για να ανεγείρουν ένα ολοκαίνουργιο κτίριο στο σχήμα του εθνικού εμβλήματος της χώρας.
Αυτή η νέα προσθήκη στον ορίζοντα της Ντόχα ονομάζεται Katara Towers και βρίσκεται περίπου 20 χιλιόμετρα βόρεια της πρωτεύουσας Ντόχα και πέντε χιλιόμετρα βόρεια του πολιτιστικού χωριού Katara. Μοιράζεται ανάμεσα σε δύο πολυτελή ξενοδοχειακά brands, το Fairmont και το Raffles, με το καθένα να καταλαμβάνει το μισό του κτιρίου των 300.000 τετραγωνικών μέτρων, το οποίο έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μοιάζει με ένα ζευγάρι σταυρωτά σπαθιά -το εθνόσημο του Κατάρ.
Τοποθετημένα δίπλα στα γαλαζοπράσινα νερά του Περσικού Κόλπου, αυτά τα «δίδυμα» ξενοδοχεία είναι το καθένα πολυτελές με τον δικό του τρόπο.
Το ξενοδοχείο Raffles στο αριστερό τμήμα του κτιρίου
Μέσα σε μια ώρα, είναι πιθανό ένα μέλος του προσωπικού να επιστρέψει στον επισκέπτη με ένα αντίτυπο ενός σπάνιου βιβλίου του συγκεκριμένου συγγραφέα. Ειδικοί σε θέματα σπάνιων βιβλίων στάλθηκαν σε όλο τον κόσμο για να δημιουργήσουν την εντυπωσιακή βιβλιοθήκη του ξενοδοχείου.
Μερικά από τα σημαντικότερα σημεία της συλλογής είναι η πρώτη έκδοση του «Moby Dick» και η παλαιότερη γνωστή έκδοση της «Οδύσσειας» του Ομήρου που τυπώθηκε ποτέ στα αγγλικά.
Στους επισκέπτες θα δοθεί ένα ζευγάρι γάντια και ένας μεγεθυντικός φακός για να μελετήσουν οι ίδιοι τις σελίδες ή μπορούν να ζητήσουν από ένα μέλος του προσωπικού να διαβάσει δυνατά ένα συγκεκριμένο απόσπασμα.
Πώς επιλέγει, λοιπόν, ένας επισκέπτης σε ποιο μισό του κτιρίου θα προτιμούσε να κάνει κράτηση;
Ο Christian Hirt, διευθύνων σύμβουλος και για τα δύο ξενοδοχεία, εξηγεί στο CNN Travel ότι κάθε ξενοδοχείο έχει το δικό του είδος πελατείας.
Όταν τον ρωτούν πώς να τα διαφοροποιήσει μεταξύ τους, λέει: «Οι επισκέπτες του Raffles είναι εκλεπτυσμένοι ταξιδιώτες που αναζητούν νέες, διαφορετικές, πολιτιστικές εμπειρίες που δεν έχουν ξαναζήσει. Από την άλλη, οι επισκέπτες του Fairmont είναι έμπειροι ταξιδιώτες που θέλουν να ανακαλύψουν τον προορισμό και την τοπική κουλτούρα με αυθεντικό τρόπο, απολαμβάνοντας τόσο τις ανέσεις του ξενοδοχείου, όλο και τον ζωντανό προορισμό».
Από τη δεξιά πλευρά το Fairmont
Η αίσθηση της ζωντάνιας του Fairmont ξεκινάει από την είσοδο του επισκέπτη στο ξενοδοχείο. Τετράγωνα χρυσού 18 καρατίων χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουν υφή στους τοίχους και ο μεγαλύτερος πολυέλαιος στον κόσμο -με ύψος 56 μέτρα- ρίχνει τη λάμψη του πάνω στους πελάτες.
Η σχεδιαστική ιδέα του Fairmont προέρχεται από έναν άλλο βασικό πυλώνα της κουλτούρας της πολυτέλειας -τα γιοτ.
Τα δωμάτια είναι κομψά και ζεστά σε αποχρώσεις του λευκού και του μπλε, με ανατολικό προσανατολισμό και θέα στον Περσικό Κόλπο. Τα κρεβάτια περιβάλλονται από καμπύλα λευκά βελούδινα κεφαλάρια που θυμίζουν ένα από τα πιο διάσημα σύμβολα της χώρας -το μαργαριτάρι.
Το ναυτικό θέμα κυριαρχεί παντού, αλλά διακριτικά -σκεφτείτε γλυπτά από κοχύλια, κομοδίνα εμπνευσμένα από λάμπες τυφώνα και βιβλία τέχνης με φωτογραφίες των ωκεανών του κόσμου.
Στο κομψό μπαρ Provok του 33ου ορόφου, το μπλε και το λευκό γυαλί δίνουν μια ανάλαφρη, ευάερη αίσθηση, ενώ παράλληλα μεγιστοποιούν το φως του λαμπερού ήλιου της ερήμου.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!